'Copy to Folder' kiezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:36 schreef Heerda2 het volgende:
Mijn doel is de powerpointpresentatie op de USB stick te plaatsen. Dat lukt mij alleen als ik er eerst een cd van maak. Dat moet toch eenvoudiger kunnen?
Huh? Ik zou niet weten waarom een powerpoint presentatie alleen op USB te zetten is als het op een CD is gebrand eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:54 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Vanaf de cd kan ik eenvoudig het bestand kopiëren en op de stick zetten.
Ik ook niet dat is het probleem. De enige optie die ik bij powerpoint kan vinden is 'create cd'.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Huh? Ik zou niet weten waarom een powerpoint presentatie alleen op USB te zetten is als het op een CD is gebrand eigenlijk.
Welke versie van Office en welke taal?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:18 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Ik ook niet dat is het probleem. De enige optie die ik bij powerpoint kan vinden is 'create cd'.
Ah oké, ik begrijp em. Je kan de 'create CD' optie gebruiken en het alsnog op een USB opslaan. de benaming is nogal misleidend inderdaad. Dus prop je USB erin, selecteer 'create cd' en sla het gewoon ergens anders op dan de CD, de USB bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:18 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Ik ook niet dat is het probleem. De enige optie die ik bij powerpoint kan vinden is 'create cd'.
Inpakken en wegwezen zorgt ervoor dat je geen PowerPoint nodig hebt op de andere pc.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:47 schreef DonJames het volgende:
"Bestand" aanklikken en daarna "opslaan als" al geprobeerd?
ik geloof er geen kut van, om eerlijk te zijn
Het is op deze wijze gelukt al was het niet eenvoudig. Bedankt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:47 schreef DonJames het volgende:
"Bestand" aanklikken en daarna "opslaan als" al geprobeerd?
ik geloof er geen kut van, om eerlijk te zijn
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:04 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Het is op deze wijze gelukt al was het niet eenvoudig. Bedankt.
Jadaaaaag.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:04 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Het is op deze wijze gelukt al was het niet eenvoudig. Bedankt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |