Mee eens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlijk moeten de mensen met de ziekte thuis blijven vind ik dan. Maar zo denken helaas maar weinig mensen.
mijn sz is tot twee keer toe bij ons geweest met een kind met een koortslip toen M net geboren was. Zonder dat we daar van wisten. Ik was daar echt kwaad om.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:33 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Mee eens.
Als je zoiets hebt (of je kind heeft het) dan wil je toch niet je familie /vrienden besmetten.
+1quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlijk moeten de mensen met de ziekte thuis blijven vind ik dan. Maar zo denken helaas maar weinig mensen.
Omg!! Dan ontplof je toch bijna!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:08 schreef BlueEyes het volgende:
Omg, ik zit te kirren tegen mijn kind want als zijn mondje leeg is krijg ik het vorkje terug als ik mijn hand ophou.
En hippen in de stoel voor een nieuw stukje brood.
Weekdier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awwwquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:08 schreef BlueEyes het volgende:
Omg, ik zit te kirren tegen mijn kind want als zijn mondje leeg is krijg ik het vorkje terug als ik mijn hand ophou.
En hippen in de stoel voor een nieuw stukje brood.
Weekdier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |