abonnement Unibet Coolblue
pi_151618722
Wat voor een mmr moet je hebben om van g5 naar s1 te gaan,? Zit er redelijk dichtbij denk ik.
Because you know i'm all about that ass
pi_151619172
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 18:58 schreef blow... het volgende:
Wat voor een mmr moet je hebben om van g5 naar s1 te gaan,? Zit er redelijk dichtbij denk ik.
Niks noemenswaardig
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_151619905
@Hetbanaantje stuur me ff je ign via PM. (Kan wel PM's lezen, maar niet antwoorden) Dan voeg ik je toe en bespreken we ff het een en ander.
  zondag 12 april 2015 @ 19:23:31 #129
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_151619930
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 18:58 schreef blow... het volgende:
Wat voor een mmr moet je hebben om van g5 naar s1 te gaan,? Zit er redelijk dichtbij denk ik.
Silver 5 of lager mmr

http://forums.eune.league(...)wthread.php?t=740869
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_151620493
quote:
daar ben ik dan niet zo bang voor _O-
Because you know i'm all about that ass
  zondag 12 april 2015 @ 20:52:04 #131
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_151624324
Cassiopeia O+

Wat een onwijs sterke en leuke champ, een aardig geode counter tegen lb omdat je vrijwel free kan farmen op afstand en je weer up kan healen met je E na 100 stacks passive, en je ap stacks, holy fuck, net 2 potjes tegen bots, full build + baron + ap pot 1145 ap :o :+. Daarna een potje teambuilder, niet echt super farm maar wel 19-9-13 geëindigd en ook al bijna 900 ap _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_151632720
Iemand nog tips voor een champion voor mij? Ik zit al bst lang te zoeken maar een echte champion pool kan ik niet vinden.


Eisen:
Top: veel utility, makkelijk farmen, niet useless als behind, peel en/of self peel ( sion? Galio? Vlad? Annie? Kayle)
Mid: waveclear, geen mana problemen, kan goed tegen zed spelen (i hate zed more than hitler :') ) tank shred of zelf tanky, niet useless als behind (velkoz? Galio? Vlad? Ziggs? Heimy? Annie? )
Adc: tank killer, decent laning, support moet weten hoe me te beschermen, als het kan geen harde counters, niet useless als behind (kalista? Caitlyn? Kog? Vayne? Trist? Ashe?)
Support: easy support. Ik speel bijna geen support dus ik wil iets makkelijks, gewoon doen wat je moet doen zonder useless te zijn als behind en straigt forward. (.????? Janna???? )
Jungle: goede lategame, redelijk makkelijk (zuig echt en probeer het niet te spelen). Goede objective control, leert me hoe te junglen, niet useless als behind (Yi? Rengar? Reksai? Elise?)

Liefst goed in games closen en leuk om te spelen is het belangrijkste.

Ik ben gold 5 en verlies alles :). :r

[ Bericht 1% gewijzigd door blow... op 13-04-2015 00:16:14 ]
Because you know i'm all about that ass
pi_151635305
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 23:55 schreef blow... het volgende:
Iemand nog tips voor een champion voor mij? Ik zit al bst lang te zoeken maar een echte champion pool kan ik niet vinden.


Eisen:
Top: veel utility, makkelijk farmen, niet useless als behind, peel en/of self peel ( sion? Galio? Vlad? Annie? Kayle)
Mid: waveclear, geen mana problemen, kan goed tegen zed spelen (i hate zed more than hitler :') ) tank shred of zelf tanky, niet useless als behind (velkoz? Galio? Vlad? Ziggs? Heimy? Annie? )
Adc: tank killer, decent laning, support moet weten hoe me te beschermen, als het kan geen harde counters, niet useless als behind (kalista? Caitlyn? Kog? Vayne? Trist? Ashe?)
Support: easy support. Ik speel bijna geen support dus ik wil iets makkelijks, gewoon doen wat je moet doen zonder useless te zijn als behind en straigt forward. (.????? Janna???? )
Jungle: goede lategame, redelijk makkelijk (zuig echt en probeer het niet te spelen). Goede objective control, leert me hoe te junglen, niet useless als behind (Yi? Rengar? Reksai? Elise?)

Liefst goed in games closen en leuk om te spelen is het belangrijkste.

Ik ben gold 5 en verlies alles :). :r
Adc: elke adc is bijna useless als behind, vooral die jij opnoemt. Tristana zou nog kunnen. Ik zou lucian of graves zeggen. Jinx ook sterk, maar lastiger te beschermen en fucks up worden keihard afgestraft. Tegen ad casters eventueel nog sivir. Die heeft ook beste wave clear imo.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_151635545
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 06:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Adc: elke adc is bijna useless als behind, vooral die jij opnoemt. Tristana zou nog kunnen. Ik zou lucian of graves zeggen. Jinx ook sterk, maar lastiger te beschermen en fucks up worden keihard afgestraft. Tegen ad casters eventueel nog sivir. Die heeft ook beste wave clear imo.
hm je hebt wel gelijk idd al zijn Lucian graves en vooral draven enzo (eigenlijk alle andere adcs behalve ezreal en sivir wel erg afhankelijk van een advantage :{
Because you know i'm all about that ass
pi_151635637
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 07:39 schreef blow... het volgende:

[..]

hm je hebt wel gelijk idd al zijn Lucian graves en vooral draven enzo (eigenlijk alle andere adcs behalve ezreal en sivir wel erg afhankelijk van een advantage :{
Lucian en graves zijn casters, vooral lucian met q kan je veel damage doen en met hen heb je nog gewoon escapes. Met ezreal ook, maar is geen point click dus geen gegarandeerde damage output.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 13 april 2015 @ 08:00:48 #136
308981 Narcotical
Best in the World
pi_151635715
Voor top zou je Rumble kunnen proberen. Die is niet compleet nutteloos als je achter komt. Full tank Sion is ook erg sterk, zeker als je teleport neemt en level 1 wolves suicide en dan naar lane teleport. Ben je meteen level 2 tegen level 1 van je tegenstander
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  maandag 13 april 2015 @ 08:26:15 #137
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_151635943
Swain top, is ook heel erg onderschat. Early ben je nog wat zwak, maar na level 6 en spirit visage ben je niet meer te stoppen

[ Bericht 0% gewijzigd door pl4kkie op 13-04-2015 08:45:00 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 13 april 2015 @ 09:40:47 #138
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_151637131
afhankelijk van hoe goed je ermee bent, zou ik zeggen renekton top. of riven.

wil je de splitpush game gaan spelen en lachen als ze achter je aankomen>tryndamere.

Niets zo erg als een tryn die 24-7 splitpushed, want er in je eentje achteraan gaan, beukt die critbitch je gewoon dood. en als je denkt weg te komen, nah, botrk + W + spin to win door muurtjes enz.

of irelia. maar ben daar zelf echt poep mee

en als je perse ranged top wil, dan quinn, lissandra of vlad.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 13 april 2015 @ 09:49:12 #139
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_151637319
heb ranked op een laag pitje gezet.

Speelt t liefst URF atm, en dan AD blitz.

Aangezien iedereen en zn moeder volgas dmg bouwt, is AD blitz 1 van de meest OP shit die je ooit gezien hebt.

Aangezien E op een 1,2 sec cooldown zit, en die E 2x total attack damage doet terwijl je knockupt (en als hij weer staat kun je na een splitseconde alweer E doen) 1shot je carries nog net niet :D

al diverse keren te horen gekregen dat blitz hun volgende ban werd :D

Ik bouw em Sheen asap, daarna IE, BT, TF, LW, Hydra,2e BT. fuck boots, dont need em :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_151642809
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 23:55 schreef blow... het volgende:
Iemand nog tips voor een champion voor mij? Ik zit al bst lang te zoeken maar een echte champion pool kan ik niet vinden.

Eisen:
Top: veel utility, makkelijk farmen, niet useless als behind, peel en/of self peel ( sion? Galio? Vlad? Annie? Kayle)
Mid: waveclear, geen mana problemen, kan goed tegen zed spelen (i hate zed more than hitler :') ) tank shred of zelf tanky, niet useless als behind (velkoz? Galio? Vlad? Ziggs? Heimy? Annie? )
Adc: tank killer, decent laning, support moet weten hoe me te beschermen, als het kan geen harde counters, niet useless als behind (kalista? Caitlyn? Kog? Vayne? Trist? Ashe?)
Support: easy support. Ik speel bijna geen support dus ik wil iets makkelijks, gewoon doen wat je moet doen zonder useless te zijn als behind en straigt forward. (.????? Janna???? )
Jungle: goede lategame, redelijk makkelijk (zuig echt en probeer het niet te spelen). Goede objective control, leert me hoe te junglen, niet useless als behind (Yi? Rengar? Reksai? Elise?)

Liefst goed in games closen en leuk om te spelen is het belangrijkste.

Ik ben gold 5 en verlies alles :). :r
Ik zou sowieso iets meer in de meta gaan kijken nu, aangezien tank=win op het moment. ADC is op het moment ongeveer even sterk op lvl 18 dan op lvl 1.
Voor je lijstje:
Top: Shyvana (tank, goeie dmg met bork) Malphite (niet useless wanneer je achterstaat) Garen (zo onderschat, maar tegen bijvoorbeeld populiaire top pick op het moment Nasus en Chogath een prima counter).
Mid: Je roept waveclear, geen manaproblemen en goed tegen Zed. Ik voeg daaraan toe Mobility en CC en noem Lissandra --> Zed poke: nee je kan met je Q prima ranged farmen en terugpoken. Zed engage: je e't gewoon weg nadat je hem root met je W. Zed ult: stun en kill.
Jungle: dat zijn nogal wat eisen. Je zoekt eigenlijk een champ die het werk voor je doet. De goede lategames op dit moment: Hecarim, Sejuani, Amumu. Reksai ook nog aardig. Met een Yi, Elise en Rengar die jij noemt, heb je alleen maar goede lategame als je een goede early hebt gehad. Met name Yi en Elise zijn echt useless als je achterkomt.
Support: die is makkelijk: Leona, Thresh en Blitz altijd goed.
pi_151646238
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:09 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Ik zou sowieso iets meer in de meta gaan kijken nu, aangezien tank=win op het moment. ADC is op het moment ongeveer even sterk op lvl 18 dan op lvl 1.
Voor je lijstje:
Top: Shyvana (tank, goeie dmg met bork) Malphite (niet useless wanneer je achterstaat) Garen (zo onderschat, maar tegen bijvoorbeeld populiaire top pick op het moment Nasus en Chogath een prima counter).
Mid: Je roept waveclear, geen manaproblemen en goed tegen Zed. Ik voeg daaraan toe Mobility en CC en noem Lissandra --> Zed poke: nee je kan met je Q prima ranged farmen en terugpoken. Zed engage: je e't gewoon weg nadat je hem root met je W. Zed ult: stun en kill.
Jungle: dat zijn nogal wat eisen. Je zoekt eigenlijk een champ die het werk voor je doet. De goede lategames op dit moment: Hecarim, Sejuani, Amumu. Reksai ook nog aardig. Met een Yi, Elise en Rengar die jij noemt, heb je alleen maar goede lategame als je een goede early hebt gehad. Met name Yi en Elise zijn echt useless als je achterkomt.
Support: die is makkelijk: Leona, Thresh en Blitz altijd goed.
Thanks! Is amumu niet een slechte seju atm? Denk dat top dan garen of seju wordt, mid wordt lissandra, jungle seju en support leona. Thanks allen :D :) adc miss kogmaw?
Because you know i'm all about that ass
pi_151646260
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 09:49 schreef jagga het volgende:
heb ranked op een laag pitje gezet.

Speelt t liefst URF atm, en dan AD blitz.

Aangezien iedereen en zn moeder volgas dmg bouwt, is AD blitz 1 van de meest OP shit die je ooit gezien hebt.

Aangezien E op een 1,2 sec cooldown zit, en die E 2x total attack damage doet terwijl je knockupt (en als hij weer staat kun je na een splitseconde alweer E doen) 1shot je carries nog net niet :D

al diverse keren te horen gekregen dat blitz hun volgende ban werd :D

Ik bouw em Sheen asap, daarna IE, BT, TF, LW, Hydra,2e BT. fuck boots, dont need em :')
blitz e kun je auto auto sheen doen in een seconde. Da's ongeveer 4 aa dmges waard aan auto attacks.
Because you know i'm all about that ass
pi_151646477
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 15:09 schreef blow... het volgende:

[..]

Thanks! Is amumu niet een slechte seju atm? Denk dat top dan garen of seju wordt, mid wordt lissandra, jungle seju en support leona. Thanks allen :D :) adc miss kogmaw?
Ik vind Amu een prima Jungler, en zeker geen slechte Seju. Zijn Q toss bijvoorbeeld werkt ook op minions, waar je Seju Q op minions de knockup mist. Aangezien de amu ult ook werkt met minions in de buurt en die van Seju dan wel erg lastig mikken word. Seju top, dan zou ik eerder voor heca gaan denk ik.

ADC Kog is prima, zolang je maar een support hebt die voor je blijft peelen. Endgame dmg ongeevenaard.
pi_151646635
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 15:09 schreef blow... het volgende:

[..]

Thanks! Is amumu niet een slechte seju atm? Denk dat top dan garen of seju wordt, mid wordt lissandra, jungle seju en support leona. Thanks allen :D :) adc miss kogmaw?
Kogmaw kan opzich, je hebt alleen geen escapes en dat kan nog behoorlijk kut zijn
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_151647182
Wat ik trouwens de laatste tijd doe als adc is in teamfights camera locken + attack move click gebind aan muisknop. Helpt heel veel bij positioneren en bij kiten. Gewoon 0 missclicks waardoor je en meer attacks er uit gooit en niet enemy team in loopt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_151649108
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 15:17 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Ik vind Amu een prima Jungler, en zeker geen slechte Seju. Zijn Q toss bijvoorbeeld werkt ook op minions, waar je Seju Q op minions de knockup mist. Aangezien de amu ult ook werkt met minions in de buurt en die van Seju dan wel erg lastig mikken word. Seju top, dan zou ik eerder voor heca gaan denk ik.

ADC Kog is prima, zolang je maar een support hebt die voor je blijft peelen. Endgame dmg ongeevenaard.
bedoelde sion top :P. net gragas gespeeld en die is ook wel leuk. Thanks.
Because you know i'm all about that ass
pi_151651812
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 15:17 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Ik vind Amu een prima Jungler, en zeker geen slechte Seju. Zijn Q toss bijvoorbeeld werkt ook op minions, waar je Seju Q op minions de knockup mist. Aangezien de amu ult ook werkt met minions in de buurt en die van Seju dan wel erg lastig mikken word. Seju top, dan zou ik eerder voor heca gaan denk ik.
of ik begrijp je verkeerd, of jij weet niet hoe sejuani werkt :p Sejuani kan gewoon door minions heen haar q en ult gebruiken
~Si vis amari, ama~
pi_151653087
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 23:55 schreef blow... het volgende:
Iemand nog tips voor een champion voor mij? Ik zit al bst lang te zoeken maar een echte champion pool kan ik niet vinden.

Eisen:
Top: veel utility, makkelijk farmen, niet useless als behind, peel en/of self peel ( sion? Galio? Vlad? Annie? Kayle)
Mid: waveclear, geen mana problemen, kan goed tegen zed spelen (i hate zed more than hitler :') ) tank shred of zelf tanky, niet useless als behind (velkoz? Galio? Vlad? Ziggs? Heimy? Annie? )
Adc: tank killer, decent laning, support moet weten hoe me te beschermen, als het kan geen harde counters, niet useless als behind (kalista? Caitlyn? Kog? Vayne? Trist? Ashe?)
Support: easy support. Ik speel bijna geen support dus ik wil iets makkelijks, gewoon doen wat je moet doen zonder useless te zijn als behind en straigt forward. (.????? Janna???? )
Jungle: goede lategame, redelijk makkelijk (zuig echt en probeer het niet te spelen). Goede objective control, leert me hoe te junglen, niet useless als behind (Yi? Rengar? Reksai? Elise?)

Liefst goed in games closen en leuk om te spelen is het belangrijkste.

Ik ben gold 5 en verlies alles :). :r
Top: Sion.
Mid: Bijna alles is op dit moment sterk in mid. Tegen Zed zou je denk ik Orianna/Cho'gath/Kayle kunnen doen.
ADC: Jinx/Sivir/Lucian/Ashe
Jungle: Geen idee, neem Shaco :P
Support: Leona/Morgana/Annie. Janna moet je nemen als disengage support. Support is altijd behind. Je bent er vooral voor de utility.
pi_151657520
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:38 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Top: Sion.
Mid: Bijna alles is op dit moment sterk in mid. Tegen Zed zou je denk ik Orianna/Cho'gath/Kayle kunnen doen.
ADC: Jinx/Sivir/Lucian/Ashe
Jungle: Geen idee, neem Shaco :P
Support: Leona/Morgana/Annie. Janna moet je nemen als disengage support. Support is altijd behind. Je bent er vooral voor de utility.
denk dat adc kog'maw of ashe wordt. ben wel redelijk goed met ashe eigenlijk. mid cho is een goede optie idd. orianna word ik echt gerekt tegen zed.
Because you know i'm all about that ass
  maandag 13 april 2015 @ 21:58:35 #150
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_151662154
Ik hoef eigenlijk niks toe te voegen aan wat hierboven allemaal gezegd is, behalve CC. CC is zoooo ontzettend belangrijk en echt heel vaak game winnend. Tegen teams met bv 5 doe je echt gewoon helemaal niks, tenzij je early game zo kneiterhard wint..

Jungle Sejuani, niet super veel gebanned in mijn silver range, die game turning ult _O_ , als je die raakt is het vrijwel altijd een ace als je team een klein beetje oplet. Verder sluit ik me aan bij de rest :Y
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')