de onderbreking in z'n opleiding was ook tgv depressie wordt beweerd...quote:
Moet je ook niet willen. De mens kan niet zonder wat spanning en de nodige sensatie op z'n tijd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:48 schreef Inspireme het volgende:
Tja hoe hard de mensheid het ook probeert met allerlei nieuwe maatregelen, 100% veiligheid is een illusie helaas.
Tristan van der Vlis maar dan version 2.0.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:48 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
de onderbreking in z'n opleiding was ook tgv depressie wordt beweerd...
Zolang het maar niet bij jou gebeurt, hèquote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:51 schreef Downwards het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen. De mens kan niet zonder wat spanning en de nodige sensatie op z'n tijd.
Hij vloog niet voor Ryanair hè?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:36 schreef Drugshond het volgende:
Zo maar een theorie hoor.... een gedegen vliegopleiding is peperduur en je moet per jaar zoveel vlieguren maken anders is je brevet niet meer geldig. Moet je weer een opfriscursus gaan betalen.
Vele piloten bij prijsvechters zijn zogenaamde ZZP-ers dus niet vliegen of ziek zijn is geen salaris.Gemiddeld inkomen ligt rond de 40-55 K als ze geluk hebben. Veel piloten in Europa zitten in een soort van wurggreep. En het aanbod is groter dan de vraag.
Zou graag de financiële situatie willen zien van deze Co-Piloot. Denk best dat e.e.a.te maken zou kunnen hebben om zijn werkgever eens goed in diskrediet te brengen,.En dat maakt deze aktie weer een plausibel vanuit zijn optiek. De ultieme wanhoopsdaad.
Hónderden manieren nog wel... zo zo....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:51 schreef JaJammerJan het volgende:
Die 'altijd 2 in de cockpit' regel slaat nergens op. Als jij als piloot kwaad in de zin hebt zijn er honderden manieren waarop je je vliegtuig naar de ondergang kan brengen, waarbij deze regel maar een van die honderden scenario's uitsluit.
Nou ja, Ryanair heeft de beroerdste arbeidsvoorwaarden voor piloten in Europa, veel beroerder dan dochters van gevestigde luchtvaartmaatschappijen zoals Germanwings en Transavia zijn,quote:
Het is maar een bus onderneming van A naar B.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, Ryanair heeft de beroerdste arbeidsvoorwaarden voor piloten in Europa, veel beroerder dan dochters van gevestigde luchtvaartmaatschappijen zoals Germanwings en Transavia zijn,
Ik lees dit nu al meerdere keren hier maar wat the fuck is dit voor onzin manquote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:51 schreef JaJammerJan het volgende:
Die 'altijd 2 in de cockpit' regel slaat nergens op. Als jij als piloot kwaad in de zin hebt zijn er honderden manieren waarop je je vliegtuig naar de ondergang kan brengen, waarbij deze regel maar een van die honderden scenario's uitsluit.
NOS-artikel: http://nos.nl/op3/artikel(...)nwings-aankomen.htmlquote:[...]
Ik vraag me serieus wel eens af wie er in de cockpit naast me zit. Of je bij een grote of een kleine maatschappij vliegt of misschien wel in een zaken- of sportvliegtuig. Of je je cockpitgenoot al langer kent of voor het eerst ontmoet, wie garandeert me dat je hem of haar kunt vertrouwen? Misschien is er net iets verschrikkelijks in iemands leven gebeurd waardoor hij het allemaal niet meer ziet zitten? Ik hoop niet dat ik zoiets ooit ontdek als ik na een bezoekje aan de WC geconfronteerd wordt met een cockpitdeur die nooit meer open gaat.
Je kan met een goede vuistslag best iemand buiten westen slaan. Niet waarschijnlijk, maar iemand die moedwilllig een volgeladen vliegtuig de diepte in stuurt is daar gewoon toe in staat.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik lees dit nu al meerdere keren hier maar wat the fuck is dit voor onzin man2 man in de cockpit zorgt er dus voor dat dit nooit kan gebeuren...nooit. Het zijn geen rambo's die even iedereen uitschakelen met hun blote handen
Wat boeit dat 2e nou weer lol.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Las ergens dat germanwings piloten hetzelfde statuut en voorwaarden hebben als bij Lufthansa zelf.
En hij woonde bij z'n ouders.
Ja, had deze al gezien ergens. Dat is het moment dat die hufter z'n hoogte-instelknop naar 100ft draait.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:28 schreef Domnivoor het volgende:
Is dit al gepost? Analyse van de transponderdata:
http://forum.flightradar2(...)ome-more-dat?p=64616
Was als antwoord op een post die suggereerde dat hij misschien hoge schulden had (zoals een hypotheek)quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat boeit dat 2e nou weer lol.
Oh zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:44 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Was als antwoord op een post die suggereerde dat hij misschien hoge schulden had (zoals een hypotheek)
Bizar, ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:55 schreef Jane het volgende:
Het is zinloos, maar onwillekeurig vraag ik me toch af hoeveel vluchten hij gemaakt heeft terwijl hij dit van plan was, maar de kans niet kreeg omdat z'n gezagvoerder niet naar de wc moest. Dat zullen de collega's met wie hij recent gevlogen heeft zich ook wel afvragen trouwens. Leuke gesprekjes bij de koffieautomaat bij GermanWings.
"Ja, ik heb vorige week ook nog met hem gevlogen, maar gelukkig was ik op het vliegveld nog geweest"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |