Als iemand zich meester probeert te maken van de cockpit... zullen wel meerdere mensen initiatief nemen dit tegen te gaan... of politie op het vliegtuigquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja gewoon weer een gordijntje net zoals voor 911
Kapingen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:32 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarom halen we die cockpitdeur er niet gewoon uit?
Heeft het wel, maar dan gaat alsnog de OP niet meequote:Op donderdag 26 maart 2015 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Dank je, kutmobiele layout heeft geen open nieuw deel knop
Laten we ons nu niet gek maken?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
hebben we ons niet gek laten maken na 9/11?
quote:
Inc'allah zusterquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja gewoon weer een gordijntje net zoals voor 911
Puik plan, wat zou daar tcoh mis mee kunnen gaan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:34 schreef TLC het volgende:
[..]
of in de toekomst vliegtuigen zonder piloten aan boord, dat ze vanaf de grond bestuurd worden
Ik verwijs je graag naar ISIS. Juist in deze tijd wil jij dat soort veiligheidsmaatregelen maar af gaan schaffen? Dan zullen er voortaan wekelijks vliegtuigen uit de lucht gaan vallen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
hebben we ons niet gek laten maken na 9/11?
veiligheid kun je ook toepassen voordat passagiers het vliegtuig instappen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:39 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag naar ISIS. Juist in deze tijd wil jij dat soort veiligheidsmaatregelen maar af gaan schaffen? Dan zullen er voortaan wekelijks vliegtuigen uit de lucht gaan vallen.
De veiligheidsmaatregelen hebben er nu misschien voor gezorgd dat de piloot niet in de cockpit kon komen, maar ik denk dat de beveiliging met die deur meer goed dan kwaad doet. Teruggaan naar een gordijntje of een slappe deur lijkt me niet de oplossing. Daarnaast kun je nooit iets 100% uitsluiten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:39 schreef MakkieR het volgende:
[..]
dat is hetzelfde, dit tragische moment is namelijk ook na 9/11
Ja, want iemand, of stel een groep van 2 of 3 man, kan zonder wapens geen cockpit binnendringen en de piloten aanvallen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
veiligheid kun je ook toepassen voordat passagiers het vliegtuig instappen.
Die heette anders. Letterlijk Anders.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:38 schreef TLC het volgende:
Wat is dat toch met Andreas'en ? eerst Breivik en nu dit
dat probeer ik uit te leggen dat je dit nooit kunt voorkomen dus waarom niet gewoon die deur eruit en ons niet laten terroriseren door o.a 9/11quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De veiligheidsmaatregelen hebben er nu misschien voor gezorgd dat de piloot niet in de cockpit kon komen, maar ik denk dat de beveiliging met die deur meer goed dan kwaad doet. Teruggaan naar een gordijntje of een slappe deur lijkt me niet de oplossing. Daarnaast kun je nooit iets 100% uitsluiten.
Je hebt gelijk, ik word ook n dagje ouder.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die heette anders. Letterlijk Anders.
Die paar 100 man hebben ze geen last van idd. Hoewel een open cockpit dan wel een belachelijk idee is natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Ja, want iemand, of stel een groep van 2 of 3 man, kan zonder wapens geen cockpit binnendringen en de piloten aanvallen?
Lufthansa hat es nicht gewusstquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Iemand al vragen gesteld over de sollicitatie selectie of screening van piloten bij lufthansa/germanwings
Het schijnt dat zo'n 40-45% door de screening heen komt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Iemand al vragen gesteld over de sollicitatie selectie of screening van piloten bij lufthansa/germanwings
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:37 schreef banaantjeEE het volgende:
November 2013: Mozambique Airlines, Namibië
33 mensen stierven toen vlucht TM470 neerstortte in een afgelegen gebied in Namibië. Het toestel was op weg van Maputo in Mozambique naar Luanda in Angola. De copiloot verliet de cockpit om naar het toilet te gaan, en werd daarna niet meer binnengelaten. De automatische piloot werd aangepast naar een dalende koers. Er kwam geen noodoproep, en vlak voor de crash probeerde iemand de deur in te beuken. Bijna exact hetzelfde scenario als bij de crash in de Franse Alpen.
https://en.wikipedia.org/wiki/LAM_Mozambique_Airlines_Flight_470quote:On 21 December 2013, the Mozambican Civil Aviation Institute (Instituto Moçambicano de Aviação Civil, IACM) head João Abreu presented the preliminary investigation report, according to which Captain Herminio dos Santos Fernandes had a "clear intention" to crash the jet and manually changed its autopilot settings.[14] The plane's intended altitude was reportedly changed three times from 38,000 feet (11,582 m) to 592 feet (180 m), the latter being below ground level, and the speed was manually adjusted as well.[15] The cockpit voice recorder captured several alarms going off during the descent, as well as repeated loud bangs on the door from the co-pilot, who was locked out of the cockpit until shortly before the crash.
Tja, met 2 in elkaar geslagen piloten lijkt het me toch vrij lastig om dat vliegtuig in de lucht te houden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:44 schreef LouisLitt het volgende:
[..]
Die paar 100 man hebben ze geen last van idd. Hoewel een open cockpit dan wel een belachelijk idee is natuurlijk
Omdat de deur meer goed dan kwaad brengt? Als er een keer wat fout gaat met de automatische piloot, dan sloop je die toch ook niet uit alle vliegtuigen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
dat probeer ik uit te leggen dat je dit nooit kunt voorkomen dus waarom niet gewoon die deur eruit en ons niet laten terroriseren door o.a 9/11
hoe kun je dan bewijzen hoeveel goeds deze deur nu eigenlijk heeft voortgebracht, heeft het daadwerkelijk terroristen tegen gehouden?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Omdat de deur meer goed dan kwaad brengt? Als er een keer wat fout gaat met de automatische piloot, dan sloop je die toch ook niet uit alle vliegtuigen?
En hoeveel vliegtuigen zijn er minder neergestort door de automatische piloot?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
hoe kun je dan bewijzen hoeveel goeds deze deur nu eigenlijk heeft voortgebracht, heeft het daadwerkelijk terroristen tegen gehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |