http://us.battle.net/hear(...)unch-party-3-30-2015quote:Blackrock MountainTM, Hearthstone®’s latest Adventure, is coming soon! Now’s your chance to host a Fireside Gathering to help us celebrate the release of Blackrock Mountain—and collect a sweet support package to use as prizes or giveaways for your guests!
It’s easy to join the party; just sign up here to apply. If your Gathering is selected, you’ll receive a support pack stuffed with Hearthstone loot for your attendees. Then host your Blackrock Mountain Launch Party between April 10 and May 10 after Blackrock Mountain: A Hearthstone Adventure is released. You could even host a party every week as the wings unlock!
Have you been thinking about hosting a Fireside Gathering but haven’t gotten around to it? The time is now! It’s easy to get a Fireside Gathering going in your town, and if your gathering is chosen, we’ll even provide some materials and suggested activities to help make your launch party a success!
A few things to keep in mind:
You must be 18 years of age or older.
Your Blackrock Mountain Launch Party must be open to the public, in a public space like a café, restaurant, bar, meeting hall, etc. That means no private residences.
Your event will need to be scheduled at FiresideGatherings.com.
Committing to host more than one event will increase your chances of being selected.
There are only so many Blackrock Mountain Support Packs to go around*, so plan your Blackrock Mountain Launch Party and apply now!
If you're experiencing any issues applying via the link above, you can email FiresideGatherings@blizzard.com. When you do, please title your email [Application] Fireside Gathering Launch Party to help make sure we don't miss your message!
Akkoord hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:15 schreef Molurus het volgende:
Iedereen verder akkoord met de toernooivorm en wijze van spelen?
Dan kan ik het startsein gaan geven.
Oh, en alle decks zijn toegestaan. Decks wisselen tijdens match ook.
Nicequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:15 schreef Molurus het volgende:
Iedereen verder akkoord met de toernooivorm en wijze van spelen?
Dan kan ik het startsein gaan geven.
Oh, en alle decks zijn toegestaan. Decks wisselen tijdens match ook.
Allereerst PM je mij je battletag, die mist namelijk nog in de lijst.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:15 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Nice![]()
Dus je pm'd gewoon tegen wie je wilt/nog moet spelen?
Noem me maar noob, maar ik weet eigenlijk niet precies wat 'facehunter' is. Ik speel zelf hunter, met veel plezier en het is een sterk deck. En ja, die ga ik zeker wel spelen in competitie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:15 schreef url=http://forum.fok.nl/user/profile/372901]DaveDave09[/url] het volgende:
Ik vind het bannen van facehunter en mech mage geen gek idee, speelt iedereen volgens mij genoeg tegen in ranked.
Eensch. Onzin inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:17 schreef Noppie2000 het volgende:
Dan stem ik tegen druid, want die kom ik nu teveel tegen in ranked door Thaurissan - combo shenanigans.
Oh, en ook demon handlock, want ik heb Jaraxxus genoeg gezien!
Kom op jongens, we gaan toch geen decks bannen
Ik zou zeggen van niet. Taktische wissels toegestaan!quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:17 schreef Noppie2000 het volgende:
EDIT: moeten we trouwens van tevoren laten weten met welke drie decks we spelen of dat niet?
Het zou me niet verbazen als er mensen tussen zitten die niet eens 3 decks hebben. Zelf heb ik er geen bezwaar tegen als mensen 3 games spelen met hetzelfde deck, waarom niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:25 schreef Noppie2000 het volgende:
En dan nog 1 vraagje: je moet wel drie verschillende decks gebruiken toch?
Het is wel leuker met 3 verschillende decks. En kom op, iedereen heeft toch wel zeker meer dan 3 decks?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als er mensen tussen zitten die niet eens 3 decks hebben. Zelf heb ik er geen bezwaar tegen als mensen 3 games spelen met hetzelfde deck, waarom niet?
Of het winnende deck of class bannen? heb je maar 2 decks nodig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Het is wel leuker met 3 verschillende decks. En kom op, iedereen heeft toch wel zeker meer dan 3 decks?![]()
Heb er zin in!
Het valt natuurlijk moeilijk te controleren of iemand tussen de potjes door 1 kaart wisselt. Maar het is inderdaad niet de bedoeling om tussen potjes door even uitgebreid je decks te gaan herzien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:26 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb 1 regeltje, geen deck aanpassingen tussen de potjes door. Verder geen bans en je mag wel van deck wisselen (die je al klaar hebt staan).
Voorkomt onnodig wachten imo.
Je kunt zien wanneer iemand tussen z'n kaarten zit te loeren, dus je kan het wel degelijk checkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het valt natuurlijk moeilijk te controleren of iemand tussen de potjes door 1 kaart wisselt. Maar het is inderdaad niet de bedoeling om tussen potjes door even uitgebreid je decks te gaan herzien.
Verder zou ik de deckkeuze voor het moment zoveel mogelijk vrij willen laten. Als daar regels nodig zijn passen we die wel toe in een volgend toernooi.
Sowieso moet je de challenge afbreken om dat te kunnen doen bedenk ik net. Dus ja, dat valt wel op.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Je kunt zien wanneer iemand tussen z'n kaarten zit te loeren, dus je kan het wel degelijk checken
Oh ja, dat is zo!quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sowieso moet je de challenge afbreken om dat te kunnen doen bedenk ik net. Dus ja, dat valt wel op.
"Worthy opponent" noemen we dat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:37 schreef Noppie2000 het volgende:
TopVan de week eens mijn eerste slachtoffer tegenstander uitdagen
![]()
Ik ben nog even eten, maar daarna heel graag. (Klein uurtje?)quote:
Ok doe ik even de dailyquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ben nog even eten, maar daarna heel graag. (Klein uurtje?)
Auw.. 24 damagequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Dan denk je tegen een handlock te spelen, speelt ie arcane golem + 2x power overwhelming + faceless
Och, net goed gemaakt tegen Perrin.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht in de eerste pot dat het 0-2 zou worden.
Ik Gang up net 3 Dr.Boom in mn deck
Je mag wisselen van deck wanneer je wil wat mij betreft.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:58 schreef AionNL het volgende:
[edit]
trouwens, bij een loss een deckchange of niet? Maakt mij op zich niet zoveel uit, heb 5 decks waarmee ik speel, maar voor de algemene info
Netjesquote:
Loss of winst, wat mij betreft mag je wisselen. Zolang je je decks maar niet gaat aanpassen (een betere voorbereiding is het halve werkquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:58 schreef AionNL het volgende:
trouwens, bij een loss een deckchange of niet? Maakt mij op zich niet zoveel uit, heb 5 decks waarmee ik speel, maar voor de algemene info
Aion, ik heb jou volgens mij in eerste instantie verwijderd omdat ik dacht dat je een troll was die me uit ging schelden, maar ik heb je weer toegevoegdquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:36 schreef AionNL het volgende:
Ja Ik speel meestal counter meta. Heb dus decks die perfect zijn tegen facehunter, gang up rogue, mech mage, freeze mage, handlock etc
Alleen tinker oil rogue heb ik nog wat problemen mee..
Maarjah dat zijn dus allemaal counterdecks en als je net de verkeerde deck hebt tegen een ander meta, you're fucked xD
Misschien dat ik mijn treant druid weer nieuw leven moet inblazen...
Dat is dan zonder de spatie denk ik?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:14 schreef DaveDave09 het volgende:
battletag: tupacisgoat #2633
Iedereen geadd.
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is dan zonder de spatie denk ik?
Toegevoegd aan de lijst ieg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voeg me maar toe als je dat nog niet gedaan hebt
@Molurus je kunt me nu ook toevoegen aan de lijst
Misschien speelde je wel facehunterquote:Op woensdag 8 april 2015 00:17 schreef DaveDave09 het volgende:
Net vs remz, stopt na 1 potje aub zeggen volgende keer fucking naar zo. tering
Ik snap niet zo goed wat je zegtquote:Op woensdag 8 april 2015 00:17 schreef DaveDave09 het volgende:
Net vs remz, stopt na 1 potje aub zeggen volgende keer fucking naar zo. tering
Neh, druid en hij had een kezan mystic toen ik freez mage speeldequote:Op woensdag 8 april 2015 07:06 schreef Salamando het volgende:
[..]
Misschien speelde je wel facehunter![]()
Oke, dacht dat je het al wistquote:Op woensdag 8 april 2015 08:36 schreef Remzz het volgende:
Mijn excuses ik dacht dat het gewoon een potje voor de lol was DaveDave. Ik had de hele opzet van het toernooi nog niet gelezen. Volgende keer zal ik tijd voor 3 potjes maken.
Ik dacht dat er een soort van loting zou komen en op die manier potjes zouden spelen.
Zoeken naar een 2ehands iPad op marktplaats?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:16 schreef Awsom het volgende:
Iemand nog een tip voor een goedkope tablet waar ik hearthstone op kan spelen?
Dat zit aardig in de richting.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:06 schreef AionNL het volgende:
Hoe goedkoop is goedkoop? Heb zelf een paar maanden terug een galaxy tab 4 voor 150 gekocht. Draait ie perfect op
Ik wil wel graag androidquote:Op woensdag 8 april 2015 12:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zoeken naar een 2ehands iPad op marktplaats?
Ik wist niet dat HS al op Android uit was, had ik even gemist.quote:
Nou ja, op zich wel, want op mijn vaders tablet (Samsung Galaxy Tab 10.0 of zo) draait Hearthstone niet, dus het is voor hem wel fijn om te weten op welke ie dan wél draait.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat HS al op Android uit was, had ik even gemist.
Hoe dan ook heeft je vraag eigenlijk niets met HS te maken.
hearthstone kan gewoon gespeeld worden op android. Ik meende dat bij Samsung het vanaf de tab 2+ kan. Ik heb zelf een Samsung tab S waar die prima op werkt.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou ja, op zich wel, want op mijn vaders tablet (Samsung Galaxy Tab 10.0 of zo) draait Hearthstone niet, dus het is voor hem wel fijn om te weten op welke ie dan wél draait.
welke heb je? en hoe probeer je HS te spelen?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:03 schreef SSJKliko het volgende:
Mijn 2 tablets draaien HS anders nietheel treurig..
Klopt, je had wel leuke orginele deck'squote:Op woensdag 8 april 2015 21:17 schreef AionNL het volgende:
2-0 verloren van muller =(
beide matches totale kutdraws,eerste was helemaal ernstig xD
Kan wel gespeeld worden op Android, maar niet op die van mijn pa.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:32 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
hearthstone kan gewoon gespeeld worden op android. Ik meende dat bij Samsung het vanaf de tab 2+ kan. Ik heb zelf een Samsung tab S waar die prima op werkt.
Heb een Samsung Galaxy Note 10.1, Android, en het werkt uitstekend.quote:Op donderdag 9 april 2015 06:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Kan wel gespeeld worden op Android, maar niet op die van mijn pa.Waarom weet ik niet.
Okayquote:Op donderdag 9 april 2015 07:43 schreef Montagui het volgende:
[..]
Heb een Samsung Galaxy Note 10.1, Android, en het werkt uitstekend.
Ik ook, alleen sinds een week heb ik geen geluid meer met hearthstone erop, voor de rest wel geluid met youtube etc, heb jij dit ook wel is gehad of komt het je bekend voor?quote:Op donderdag 9 april 2015 08:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Okay![]()
Ik heb zelf een iPad Air 2, werkt 'ie ook echt perfect op!
Neequote:Op donderdag 9 april 2015 11:21 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ik ook, alleen sinds een week heb ik geen geluid meer met hearthstone erop, voor de rest wel geluid met youtube etc, heb jij dit ook wel is gehad of komt het je bekend voor?
Lijkt me een bug van Hearthstone en niet de iPad, lijkt me dat Apple daar weinig aan kan doenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Neeik heb de iPad pas 2 weken en tot nu toe geen problemen ondervonden. Misschien even bellen naar de Apple Servicedesk?
Oh ik las verkeerd, ik dacht dat Dave zei 'ook met youtube etc'quote:Op donderdag 9 april 2015 11:41 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Lijkt me een bug van Hearthstone en niet de iPad, lijkt me dat Apple daar weinig aan kan doen
Is dat toevallig een Asus transformer?quote:Op donderdag 9 april 2015 06:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Kan wel gespeeld worden op Android, maar niet op die van mijn pa.Waarom weet ik niet.
Ja, voor mij ook. Las op twitter dat de 2e wing open is ... Misschien dat de reden?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:50 schreef Noppie2000 het volgende:
Hearthstone voor iemand anders ook dood?
Dat is Amerika toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:03 schreef knoffel het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook. Las op twitter dat de 2e wing open is ... Misschien dat de reden?
Nee, omdat er technische problemen zijnquote:Op donderdag 9 april 2015 20:34 schreef BarryOSeven het volgende:
Kunnen wij nu niet spelen omdat die dikke hamburgervreters daarginds over de plas nu een nieuwe wing hebben?
Godverdommequote:
Te goedkoop voor 3 mana. Anders net als Firetongue Totem doen en 4 mana.quote:
Zo dan:quote:Op donderdag 9 april 2015 21:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Te goedkoop voor 3 mana. Anders net als Firetongue Totem doen en 4 mana.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |