Arena trekt voor streamers wel veel meer aandacht. Het 'gamblen' met arena is wat het leuk maakt, maar de formule achter arena is bedoeld voor goldsink. Staat ergens een artikel op het internet over arena spelen in hearthstone dat vertelt over weinig mensen maar winst halen uit een arena game. wel boeiend ^^quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik speel sowieso geen arena meer. Te random en vind constructed vele malen leuker. Verzamel wel gold met dailies/spelen en koop gewoon losse packs
hoe is het eigenlijk met je ranking noppie?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik speel sowieso geen arena meer. Te random en vind constructed vele malen leuker. Verzamel wel gold met dailies/spelen en koop gewoon losse packs
Nog steeds 4, helaas niet genoeg tijd gehad om te gaan voor hogere ranks. De tijd die ik speelde dus maar gespeeld met dingen als een Velen deck, mill druid en zulksquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:36 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met je ranking noppie?
Ik heb al een paar keer in de buurt van legend gezeten. Rank 3-5 zeg maar, maar dan is de maand gewoon voorbij. Zo jammer...en ik helaas straks weer minder tijdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nog steeds 4, helaas niet genoeg tijd gehad om te gaan voor hogere ranks. De tijd die ik speelde dus maar gespeeld met dingen als een Velen deck, mill druid en zulks
Noobquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:08 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer in de buurt van legend gezeten. Rank 3-5 zeg maar, maar dan is de maand gewoon voorbij. Zo jammer...en ik helaas straks weer minder tijd...kan wel fluiten naar legend!
Echt een keiharde goldsink kan het tegenwoordig niet meer zijn, aangezien je met 3 wins meestal al 50g en een pakje hebt (dus je investering terug). "Vroegah" kreeg je minder gold bij een lager aantal wins.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:59 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Arena trekt voor streamers wel veel meer aandacht. Het 'gamblen' met arena is wat het leuk maakt, maar de formule achter arena is bedoeld voor goldsink. Staat ergens een artikel op het internet over arena spelen in hearthstone dat vertelt over weinig mensen maar winst halen uit een arena game. wel boeiend ^^
Ik heb er de laatste tijd vrijwel alleen maar winst mee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:08 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Echt een keiharde goldsink kan het tegenwoordig niet meer zijn, aangezien je met 3 wins meestal al 50g en een pakje hebt (dus je investering terug). "Vroegah" kreeg je minder gold bij een lager aantal wins.
Verder is het voor mij in ieder geval veel voordeliger dan pakjes kopen.
Rank 4 was ook mijn limiet toen ik een keer redelijk fanatiek hebt geranked (dat was nog pre-naxx). Daarna is de maand gewoon op.
Ik probeer ze juist allemaal niet te zien, zodat ik verrast wordt tijdens de uitbreidingquote:Op zondag 29 maart 2015 14:15 schreef Noppie2000 het volgende:
Morgen om 6 uur onze tijd de laatste kaarten van BRM. Ben benieuwd
Ook leuk, maar ik ben veel te nieuwsgierigquote:Op zondag 29 maart 2015 17:33 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik probeer ze juist allemaal niet te zien, zodat ik verrast wordt tijdens de uitbreiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |