Kan wel gespeeld worden op Android, maar niet op die van mijn pa.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:32 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
hearthstone kan gewoon gespeeld worden op android. Ik meende dat bij Samsung het vanaf de tab 2+ kan. Ik heb zelf een Samsung tab S waar die prima op werkt.
Heb een Samsung Galaxy Note 10.1, Android, en het werkt uitstekend.quote:Op donderdag 9 april 2015 06:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Kan wel gespeeld worden op Android, maar niet op die van mijn pa.Waarom weet ik niet.
Okayquote:Op donderdag 9 april 2015 07:43 schreef Montagui het volgende:
[..]
Heb een Samsung Galaxy Note 10.1, Android, en het werkt uitstekend.
Ik ook, alleen sinds een week heb ik geen geluid meer met hearthstone erop, voor de rest wel geluid met youtube etc, heb jij dit ook wel is gehad of komt het je bekend voor?quote:Op donderdag 9 april 2015 08:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Okay![]()
Ik heb zelf een iPad Air 2, werkt 'ie ook echt perfect op!
Neequote:Op donderdag 9 april 2015 11:21 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ik ook, alleen sinds een week heb ik geen geluid meer met hearthstone erop, voor de rest wel geluid met youtube etc, heb jij dit ook wel is gehad of komt het je bekend voor?
Lijkt me een bug van Hearthstone en niet de iPad, lijkt me dat Apple daar weinig aan kan doenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Neeik heb de iPad pas 2 weken en tot nu toe geen problemen ondervonden. Misschien even bellen naar de Apple Servicedesk?
Oh ik las verkeerd, ik dacht dat Dave zei 'ook met youtube etc'quote:Op donderdag 9 april 2015 11:41 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Lijkt me een bug van Hearthstone en niet de iPad, lijkt me dat Apple daar weinig aan kan doen
Is dat toevallig een Asus transformer?quote:Op donderdag 9 april 2015 06:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Kan wel gespeeld worden op Android, maar niet op die van mijn pa.Waarom weet ik niet.
Ja, voor mij ook. Las op twitter dat de 2e wing open is ... Misschien dat de reden?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:50 schreef Noppie2000 het volgende:
Hearthstone voor iemand anders ook dood?
Dat is Amerika toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:03 schreef knoffel het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook. Las op twitter dat de 2e wing open is ... Misschien dat de reden?
Nee, omdat er technische problemen zijnquote:Op donderdag 9 april 2015 20:34 schreef BarryOSeven het volgende:
Kunnen wij nu niet spelen omdat die dikke hamburgervreters daarginds over de plas nu een nieuwe wing hebben?
Godverdommequote:
Te goedkoop voor 3 mana. Anders net als Firetongue Totem doen en 4 mana.quote:
Zo dan:quote:Op donderdag 9 april 2015 21:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Te goedkoop voor 3 mana. Anders net als Firetongue Totem doen en 4 mana.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |