Dus dashcams zijn ook geheel nutteloos?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, zwarte dozen leggen vluchtgegevens vast, technische gegevens over wat er gebeurd. Een videocamera voegt weinig toe, en spuug op de lens en je hebt niets aan de opname
Ik dacht te lezen dat die met de vluchtgegevens defect was door de klap. Hebben ze die wel uit kunnen lezen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Twee zwarte dozen, een met vluchtgegevens en ander met spraakopname.
Dit inderdaad. Het is niet gepland.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:27 schreef Bayswater het volgende:
Het lijkt mij trouwens iets dat hij pas bedacht heeft op het moment dat de gezagvoerder weg was. Soort van ziekelijke macht die bezit van hem neemt als hij daar alleen zit.
Ja, denk ik ook.... Daarom dat ik niet denk dat hij écht gestoord was.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:27 schreef Bayswater het volgende:
Het lijkt mij trouwens iets dat hij pas bedacht heeft op het moment dat de gezagvoerder weg was. Soort van ziekelijke macht die bezit van hem neemt als hij daar alleen zit.
Dat weet ik niet, reageerde alleen op piet die denkt dat in zwarte doos alleen vluchtgegevens zittenquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:28 schreef agter het volgende:
[..]
Ik dacht te lezen dat die met de vluchtgegevens defect was door de klap. Hebben ze die wel uit kunnen lezen dan?
100% mee eens dit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:27 schreef Bayswater het volgende:
Nergens waar uit blijkt of hij de code geprobeerd heeft?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft eerst geklopt, daarna geroepen en toen geprobeerd de boel in te beuken... Hij had 10 minuten tijd.
Kans acht ik zeer klein.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:31 schreef banaantjeEE het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn, dat hij écht zat te wachten tot wanneer de piloot zijn plaats zou verlaten om dan toe te slaan. Dan zou het wel gepland zijn
Ik hoorde dat hij laconiek reageerde toen hem gevraagd werd de checklist voor de landing in Dusseldorf na te gaan, wellicht wetende dat ze daar nooit zouden gaan landen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:27 schreef Bayswater het volgende:
Dat sowieso niet, ik zou het wel verbieden om alleen in de cockpit te zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:32 schreef MakkieR het volgende:
volgens mij kun je beter de bepantserde deur er maar weer uithalen en gewoon weer op oude voet verder.
Wie weet wat voor scenario's die vent bedacht heeft.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:31 schreef banaantjeEE het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn, dat hij écht zat te wachten tot wanneer de piloot zijn plaats zou verlaten om dan toe te slaan. Dan zou het wel gepland zijn
Opwelling / psychosequote:Op donderdag 26 maart 2015 20:30 schreef penny-wise het volgende:
Zou die co-piloot nou echt in die korte tijd dat die andere toiletteren was, zo psychotisch zijn geweest, dat ie een vliegtuig laat neerstorten.....?
Hij wist van te voren toch niet dat ie op die korte vlucht nog naar de wc moest.....?
Daarom zouden ze voor de vlucht toch wel iets aan hem gemerkt moeten hebben.....?
Wat ook een drama voor die ouders van hem, damn.....
hoe vaak komt het nou voor dat een terrorist in een vliegtuig zitquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, ik zou het wel verbieden om alleen in de cockpit te zijn
Ja gewoon weer een gordijntje net zoals voor 911quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:32 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarom halen we die cockpitdeur er niet gewoon uit?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
hoe vaak komt het nou voor dat een terrorist in een vliegtuig zit
of in de toekomst vliegtuigen zonder piloten aan boord, dat ze vanaf de grond bestuurd wordenquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:32 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarom halen we die cockpitdeur er niet gewoon uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |