?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Pandaplint het volgende:
Godverdomme. Weer een programma met BNers
[ afbeelding ]
BNers is wel een ruim begrip in deze.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik luister niet, kan iemand mij het uitleggen?
Spelletjes programma? Of iets anders?
quote:Arjan Postma presenteert vanaf 20 mei Wie Overleeft Nederland op RTL 4. In deze nieuwe tv-show gaan steeds vier BN'ers samen met de boswachter drie dagen lang 'op avontuur' in Nederland. Ze trekken de natuur in om te overleven en ontdekken de mooiste plekjes van ons land.
Mede mogelijk gemaakt door Natuurmonumenten of Staatsbosbeheer?quote:
Er zit een knop op je TV.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Pics van je batsbakquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:34 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, tot dinsdag 3 auto's op m'n naam
Maandag ophalenquote:
Probeer het anders eens op Radio 4 of 5...quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godver, op Radio 2 ontkom je ook niet aanJett
Rebel
. Ze geven kaarten weg
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godver, op Radio 2 ontkom je ook niet aanJett
Rebel
. Ze geven kaarten weg
dat zou best een goede zijn ja. Rab verschuiven voor wat verandering. Nouja morgenvroeg weten we meerquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
6-10 giel
10-12 venema
12-2 paul
2-4 sander
4-7 timor/ramon
7-10 domien
10-1 liever geen roos
Welk nummer?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het favoriete nummer van Roos is daar nu ook al Topsong, waarom fuseren ze niet gewoon? Scheelt belastinggeld
quote:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6529-top-song-christine.htmlquote:Christine And The Queens stond al in het voorprogramma van Stromae, maar heeft nu zelf een hitsingle te pakken met haar nummer 'Christine'.
LYKKE LI EN STROMAE
Héloïse Létissier (1988) is een Franse zangeres uit Nantes die in 2010 begint met zingen. Een jaar later neemt ze haar eerste EP op, genaamd Miséricorde. Na haar tweede EP (Mac Abbey) mag ze in het voorprogramma spelen van onder andere Lykke Li en Stromae.
LENTELIEDJE
Christine And The Queens brengt in 2014 haar debuutalbum Chaleur Humaine uit. Met de single 'Christine' breekt ze internationaal door. Ook bij NPO Radio 2 blijft dit nummer van de getalenteerde française niet onopgemerkt. Deze week bekronen wij 'Christine' tot Top Song. Het lenteliedje is deze week dus extra vaak te horen.
Oh, manmanman, ik vind dat zo'n ongelooflijk schijtlied.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:12 schreef MarijeH het volgende:
[..]
[..]
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6529-top-song-christine.html
Poeperdepoep.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, manmanman, ik vind dat zo'n ongelooflijk schijtlied.
Dus uiterlijk 1 uur vannacht op Blendle. Over dik 3,5 uur weten we hetquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:47 schreef Pino112 het volgende:
Morgenochtend de opvolgers van C&S in de Volkskrant.
Zou het Roosmarijn zijn?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:47 schreef Pino112 het volgende:
Morgenochtend/vannacht de opvolgers van C&S in de Volkskrant.
Ik gok dat het Timur en Ramon zijn.twitter:roosmarijn twitterde op donderdag 26-03-2015 om 20:48:01Morgen wordt een dag met alleen maar goed nieuws. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |