Krijg je wel 3 man in een cockpit van zo'n klein vliegtuig?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef niels0 het volgende:
Boordwerktuigkundige opnieuw in het leven roepen.
tja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien had ie heel veel thee gedronken (of bier), weet jij veel
Misschien zat er een wind dwars, had ie kramp, kan van alles zijn.
ik weet niet hoe ze het doen maar kan natuurlijk dat hij al een tijdje in het vliegtuig zat, (weet niet of ze heen en weer vliegen), en tsja soms komt het ineens op...quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar op een vlucht van nog geen 2 uur ga je toch ff van te voren pissen?
Ik bedoel, als je 12 uur moet vliegen dan snap ik het nog wel...
De knop waarmee de piloot de deur op slot kan houden is er natuurlijk zodat bemaningsleden niet onder bedreiging van een kaper de deur open kunnen maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef LouisLitt het volgende:
Misschien een idee om de deuren te beveiligen met handscanners. Die moeten dan voor de vlucht door de piloten worden ingesteld. Ik noem ook maar wat.
"Terrorisme is het uit ideologische motieven dreigen met, voorbereiden of plegen van op mensen gericht ernstig geweld, dan wel daden gericht op het aanrichten van maatschappijontwrichtende zaakschade, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen, de bevolking ernstige vrees aan te jagen of politieke besluitvorming te beïnvloeden."quote:
Jammer van dat industrie-terrein tegenover zijn woning.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://www.google.nl/map(...)006fc98cb51a47?hl=nl
Hij woonde best wel in een mooie omgeving
Of de co piloot heeft een plasmiddel gegeven van te voren. Dan houd je het echt niet in.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar op een vlucht van nog geen 2 uur ga je toch ff van te voren pissen?
Ik bedoel, als je 12 uur moet vliegen dan snap ik het nog wel...
Ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Krijg je wel 3 man in een cockpit van zo'n klein vliegtuig?
Ben geen expert verder dus qua instellen van hoogte daling geen idee en hoe makkelijk dat te veranderen is. Maar die door lock ziet er wat te simpel en foutgevoelig uit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:00 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Op de pedestal. Zou heeeeeeel misschien kunnen, maar niet in combinatie met het naar 100ft draaien van de altitude.
Ik lees het er wel uit, alleen iets uitgebreider. Maar was dat doel dan? Gewoon iemand bang maken geldt niet als terrorisme hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
"Terrorisme is het uit ideologische motieven dreigen met, voorbereiden of plegen van op mensen gericht ernstig geweld, dan wel daden gericht op het aanrichten van maatschappijontwrichtende zaakschade, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen, de bevolking ernstige vrees aan te jagen of politieke besluitvorming te beïnvloeden."
Niet waar.
Ah, oke. Dan mogen de zeven leerlingen die in Barcelona zijn uitgestapt wel enorm gaan oppassen voor elektrocutie en dergelijke.quote:
Volgens mij kan het idd niet met een airbus. Boordcomputer staat het niet toe dat er al te rigoureuze bewegingen worden gemaakt, dan reageert de kist gewoon niet op de input oid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmz dat kan ook nog inderdaad.
Wat een heftige dood is dat geweest. Gelukkig hadden de passagiers het schijnbaar maar kort in de gaten? Dan vraag ik me af hoe hard de piloot op die deur heeft staan bonken. Dat moet je toch normaal gesproken ook horen.....
Leuk, maar is ook niet waterproof natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef Alentejana het volgende:
Okee tijd voor een SCAN SYSTEEM (iris of hand) voor het openen van de deur.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef Alentejana het volgende:
Okee tijd voor een SCAN SYSTEEM (iris of hand) voor het openen van de deur.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef falling_away het volgende:
[..]
De knop waarmee de piloot de deur op slot kan houden is er natuurlijk zodat bemaningsleden niet onder bedreiging van een kaper de deur open kunnen maken.
Werkt toch ook nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef Alentejana het volgende:
Okee tijd voor een SCAN SYSTEEM (iris of hand) voor het openen van de deur.
Dat werkt 2 kanten op natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef falling_away het volgende:
[..]
De knop waarmee de piloot de deur op slot kan houden is er natuurlijk zodat bemaningsleden niet onder bedreiging van een kaper de deur open kunnen maken.
Kan jij pissen op commando ja? Good for youquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar op een vlucht van nog geen 2 uur ga je toch ff van te voren pissen?
Ik bedoel, als je 12 uur moet vliegen dan snap ik het nog wel...
Dat klopt, maar in mijn geval vervangt een handscanner de code. In ieder geval voor de 2 piloten. De code kan dan voor de hoofdsteward zijn ofzo. Kijk in het geval van 2 gekke piloten heb je wel een probleem. Maar die kans is wat kleiner ook omdat de piloten willekeurig worden ingedeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef falling_away het volgende:
[..]
De knop waarmee de piloot de deur op slot kan houden is er natuurlijk zodat bemaningsleden niet onder bedreiging van een kaper de deur open kunnen maken.
Hoeft toch niet de hele tijd op het flightdeck te zitten? Alleen als er een piloot even gaat wandelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Krijg je wel 3 man in een cockpit van zo'n klein vliegtuig?
Misschien wilde hij z'n werkgever iets vreselijks aandoenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef arjan1112 het volgende:
Stel nou dat ie depressief was en zelfmoord wilde plegen
Waarom dan in zo een groot vliegtuig. Hij had dan toch makkelijk alleen in een heel klein vliegtuigje kunnen crashen ?
Enige wat je kunt doen is verplicht 3 man in de cockpit zetten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is het systeem wat er nu is goed. De dreiging van kapers lijkt mij groter dan piloten die dit zullen doen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef awiebo het volgende:
als die gezagvoerder de hulp had ingeroepen van de passagiers hadden ze net voordat ze crashten met zijn allen naar de staart kunnen rennen.
En dan komt het gewicht te liggen aan de achterkant...... en dan wordt het vliegtuig gedwongen om weer te gaan stijgen! Briljant!quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef awiebo het volgende:
als die gezagvoerder de hulp had ingeroepen van de passagiers hadden ze net voordat ze crashten met zijn allen naar de staart kunnen rennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |