abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:07:25 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151055877
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef amaranta het volgende:

[..]

Alle gekheid op een stokje, maar op een vlucht van nog geen 2 uur ga je toch ff van te voren pissen?
Ik bedoel, als je 12 uur moet vliegen dan snap ik het nog wel...
Kan jij pissen op commando ja? Good for you
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151055883
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef falling_away het volgende:

[..]

De knop waarmee de piloot de deur op slot kan houden is er natuurlijk zodat bemaningsleden niet onder bedreiging van een kaper de deur open kunnen maken.
Dat klopt, maar in mijn geval vervangt een handscanner de code. In ieder geval voor de 2 piloten. De code kan dan voor de hoofdsteward zijn ofzo. Kijk in het geval van 2 gekke piloten heb je wel een probleem. Maar die kans is wat kleiner ook omdat de piloten willekeurig worden ingedeeld.
pi_151055892
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef tralalala het volgende:

[..]

Krijg je wel 3 man in een cockpit van zo'n klein vliegtuig? :')
Hoeft toch niet de hele tijd op het flightdeck te zitten? Alleen als er een piloot even gaat wandelen.
Het geeft nog extra veiligheid ook voor als er technische problemen zijn.
Ik ben best bereid wat meer te betalen voor m'n ticket met zo'n iemand aan boord.
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:07:56 #204
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_151055897
als die gezagvoerder de hulp had ingeroepen van de passagiers hadden ze net voordat ze crashten met zijn allen naar de staart kunnen rennen.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_151055898
Volgens mij is het systeem wat er nu is goed. De dreiging van kapers lijkt mij groter dan piloten die dit zullen doen.
pi_151055912
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef arjan1112 het volgende:
Stel nou dat ie depressief was en zelfmoord wilde plegen
Waarom dan in zo een groot vliegtuig. Hij had dan toch makkelijk alleen in een heel klein vliegtuigje kunnen crashen ?
Misschien wilde hij z'n werkgever iets vreselijks aandoen
pi_151055927
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Werkt toch ook niet
Nee je hebt gelijk. Met een pistool op je kop zet je daar je oog wel voor of hand op. Zucht.
  Redactie Sport donderdag 26 maart 2015 @ 14:08:40 #208
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151055931
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is het systeem wat er nu is goed. De dreiging van kapers lijkt mij groter dan piloten die dit zullen doen.
Enige wat je kunt doen is verplicht 3 man in de cockpit zetten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 26 maart 2015 @ 14:08:50 #209
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151055935
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef awiebo het volgende:
als die gezagvoerder de hulp had ingeroepen van de passagiers hadden ze net voordat ze crashten met zijn allen naar de staart kunnen rennen.
:')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:08:56 #210
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151055944
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef awiebo het volgende:
als die gezagvoerder de hulp had ingeroepen van de passagiers hadden ze net voordat ze crashten met zijn allen naar de staart kunnen rennen.
En dan komt het gewicht te liggen aan de achterkant...... en dan wordt het vliegtuig gedwongen om weer te gaan stijgen! Briljant!
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:09:25 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151055958
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat klopt... maar, hij had ook 30 minuten eerder voor vetrek kunnen gaan.

Wat ik me afvraag. Waaruit maken ze op dat het de co-piloot was die het heeft gehad en niet de gezagsvoerder
Misschien doordat ze de gezagvoerder op de deur hebben horen rammen, en hebben horen roepen dat hij binnengelaten moest worden?
En misschien hebben ze wel op tape dat hij zegt dat hij naar de WC gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:09:27 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151055961
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Morendo het volgende:

[..]

En dan komt het gewicht te liggen aan de achterkant...... en dan wordt het vliegtuig gedwongen om weer te gaan stijgen! Briljant!
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151055962
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef awiebo het volgende:
als die gezagvoerder de hulp had ingeroepen van de passagiers hadden ze net voordat ze crashten met zijn allen naar de staart kunnen rennen.
Ja of springen net voordat ze crashten
pi_151055966
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Enige wat je kunt doen is verplicht 3 man in de cockpit zetten.
Ja en dat zal teveel kosten dus gaan ze niet doen.
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:09:45 #215
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_151055972
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef awiebo het volgende:
als die gezagvoerder de hulp had ingeroepen van de passagiers hadden ze net voordat ze crashten met zijn allen naar de staart kunnen rennen.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_151055975
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef awiebo het volgende:
als die gezagvoerder de hulp had ingeroepen van de passagiers hadden ze net voordat ze crashten met zijn allen naar de staart kunnen rennen.
Ze hadden ook allemaal tegelijkertijd kunnen springen, misschien was het vliegtuig dan weer even gestegen.
Tap tap tap
pi_151055981
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Jammer van dat industrie-terrein tegenover zijn woning.
Ja, maar wel een groot vrijstaand huis.
Een mooi kasteel in je dorp.
Tennisbanen en zwembad aan de Biebrichsbach.
En nog een groot bos daarachter.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:10:18 #218
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_151055997
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is het systeem wat er nu is goed. De dreiging van kapers lijkt mij groter dan piloten die dit zullen doen.
Inderdaad. De piloten zelf blijven de zwakste schakels. Ook al laat je ze nooit alleen in de cockpit zitten. Je kan hoogstens beter de piloten beter screenen en volgen om bij te houden of ze niet psychisch in de knoop zitten.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:10:21 #219
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_151055998
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is het systeem wat er nu is goed. De dreiging van kapers lijkt mij groter dan piloten die dit zullen doen.
Probleem blijft dat het menselijke problemen zijn en die ga je nooit 100% kunnen uitsluiten. Hoewel het systeem nu niet klopt, met 3 man in de cockpit zou al een verbetering zijn.
pi_151055999
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:09 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ja, maar wel een groot vrijstaand huis.
Een mooi kasteel in je dorp.
Tennisbanen en zwembad aan de Biebrichsbach.
En nog een groot bos daarachter.
Staat binnenkort wel te koop denk ik, sla je slag.
Tap tap tap
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:10:23 #221
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151056001
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Enige wat je kunt doen is verplicht 3 man in de cockpit zetten.
Ja, maar uit kostenoverwegingen zullen luchtvaartmaatschappijen dat niet willen.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:11:09 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151056022
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:10 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, maar uit kostenoverwegingen zullen luchtvaartmaatschappijen dat niet willen.
Huren ze iemand met een mbo beveiligingspapiertje in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:11:16 #223
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_151056027
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze hadden ook allemaal tegelijkertijd kunnen springen, misschien was het vliegtuig dan weer even gestegen.
Ik doe dat altijd in de lift, doet vet zeer als we dan naar beneden gaan al die verdiepingen vallen.
pi_151056044
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:10 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Inderdaad. De piloten zelf blijven de zwakste schakels. Ook al laat je ze nooit alleen in de cockpit zitten. Je kan hoogstens beter de piloten beter screenen en volgen om bij te houden of ze niet psychisch in de knoop zitten.
Misschien zouden ze meer kunnen investeren in de psychische gezondheid van piloten en proberen de werkdruk te verminderen. Maar dat kost allemaal geld dus zullen ze ook niet doen.
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:12:10 #225
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151056057
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:09 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ja, maar wel een groot vrijstaand huis.
Een mooi kasteel in je dorp.
Tennisbanen en zwembad aan de Biebrichsbach.
En nog een groot bos daarachter.
Woonde hij trouwens niet nog bij zijn ouders?

Lijkt mij ook een goede aanwijzing voor mogelijke zware depressiviteit overigens.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_151056063
quote:
6s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Huren ze iemand met een mbo beveiligingspapiertje in.
Dit gaat ze een stuk meer kosten..

Excuses verkeerde quote
pi_151056065
Nu ik er over nadenk. Gewoon een mannetje extra. Vliegen moet weer voor mensen met geld worden.
Zijn we gelijk van al die paupers op de vlucht en bij de incheckbalie af.
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:12:51 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151056081
Ik lees berichten dat piloten op ZZP-basis werken. Niet vliegen is geen inkomen. Dan zul je misschien niet eerlijk zijn over psychische problemen.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:12:57 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151056083
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef niels0 het volgende:
Nu ik er over nadenk. Gewoon een mannetje extra. Vliegen moet weer voor mensen met geld worden.
Zijn we gelijk van al die paupers op de vlucht en bij de incheckbalie af.
Of klappende mensen als het vliegtuig landt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151056087
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ben geen expert verder dus qua instellen van hoogte daling geen idee en hoe makkelijk dat te veranderen is. Maar die door lock ziet er wat te simpel en foutgevoelig uit.
Bovenin in het midden, op het schempje staat 'Alt'en daaronder '30.000 ' Met het draaiknopje daaronder kan je de hoogte instellen.
pi_151056090
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Enige wat je kunt doen is verplicht 3 man in de cockpit zetten.
Nee, das veulste duur en te klein, iemand van de crew plaats in te laten nemen zodat de cockpit altijd met 2 man bemand is.
pi_151056100
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige wat je kunt doen is verplicht 3 man in de cockpit zetten.
Of accepteren dat er geen perfecte oplossing bestaat.
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef amaranta het volgende:
Wat ik me afvraag. Waaruit maken ze op dat het de co-piloot was die het heeft gehad en niet de gezagsvoerder
quote:
Der Flugkapitän bat den Co-PiIoten, das Kommando zu übernehmen. Danach folgte das Geräusch, dass ein Sitz zurückgeschoben wurde. Dann wurde eine Tür geschlossen, erklärte Brice Robin.
pi_151056121
Maar dit is niet uit te sluiten. Als een piloot dit wilt doen doet hij/zij het toch wel.
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:14:08 #234
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151056123
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:13 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Nee, das veulste duur en te klein, iemand van de crew plaats in te laten nemen zodat de cockpit altijd met 2 man bemand is.
Lijkt mij ook wat omslachtig. Zeker wanneer Truus en Wesley net met het voedselkarretje in de weer zijn.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:14:13 #235
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_151056127
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Morendo het volgende:

[..]

En dan komt het gewicht te liggen aan de achterkant...... en dan wordt het vliegtuig gedwongen om weer te gaan stijgen! Briljant!
maar dan had de gezagvoerder in ieder geval de vlucht een beetje kunnen regelen. Beetje naar voren of naar achteren. :@ :+

Ik weet niet of de kenners hier mij ook kunnen vertellen of dat uberhaupt enig verschil had zullen maken?
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_151056131
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:13 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Of accepteren dat er geen perfecte oplossing bestaat.

[..]

[..]

Dit. Natuurlijk moet je streven naar oplossingen voor problemen, maar elke oplossing heeft weer zijn eigen problemen. Ook met zijn tweeën kan de ene de andere uitschakelen.
pi_151056132
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef niels0 het volgende:
Nu ik er over nadenk. Gewoon een mannetje extra. Vliegen moet weer voor mensen met geld worden.
Zijn we gelijk van al die paupers op de vlucht en bij de incheckbalie af.
Jij kan geen enkele manier verzinnen waardoor één piloot twee mannetjes uit kan schakelen of buiten de deur werken, maar eentje wel?
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:14:41 #238
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_151056150
En de beste stuurlui staan zoals altijd aan wal. :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  Moderator donderdag 26 maart 2015 @ 14:14:44 #239
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_151056155
quote:
9s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar dit is niet uit te sluiten. Als een piloot dit wilt doen doet hij/zij het toch wel.
Een zij zou dit nooit doen.
pi_151056158
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:13 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Nee, das veulste duur en te klein, iemand van de crew plaats in te laten nemen zodat de cockpit altijd met 2 man bemand is.
Gewoon de 2 piloten de macht geven over de cockpit met een handscanner. De hoofd van de crew krijgt dan de code die door de piloten kan worden overruled indien er sprake is van een bedreiging achter de deur. (a.d.h.v. de camera's)
pi_151056165
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:14 schreef Morendo het volgende:

[..]

Lijkt mij ook wat omslachtig. Zeker wanneer Truus en Wesley net met het voedselkarretje in de weer zijn.
Jammer voor de passagiers, maar dan gaat Truus of Wesley even op de stoel plaats nemen in de cockpit.
pi_151056171
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik lees berichten dat piloten op ZZP-basis werken. Niet vliegen is geen inkomen. Dan zul je misschien niet eerlijk zijn over psychische problemen.
Dat is dan onzin, ze zijn gewoon in loondienst.
pi_151056183
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:14 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Een zij zou dit nooit doen.
Nee, die was de startbaan niet afgekomen omdat de handrem er nog op stond :')
pi_151056187
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:14 schreef awiebo het volgende:

[..]

maar dan had de gezagvoerder in ieder geval de vlucht een beetje kunnen regelen. Beetje naar voren of naar achteren. :@ :+

Ik weet niet of de kenners hier mij ook kunnen vertellen of dat uberhaupt enig verschil had zullen maken?
Nee, niet genoeg. Op de grond en bij take-off is het wel enorm van belang. In de lucht heeft het hooguit invloed op je brandstofverbruik etc.
pi_151056196
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:15 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee, die was de startbaan niet afgekomen omdat de handrem er nog op stond :')
:D
pi_151056216
Scheelt wel weer geld en uitzoeken voor Airbus...
pi_151056228
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:14 schreef awiebo het volgende:

Ik weet niet of de kenners hier mij ook kunnen vertellen of dat uberhaupt enig verschil had zullen maken?
Misschien met heel veel gewicht, maar de autopiloot kan gewoon compenseren voor verschuivingen in gewicht met de trim functie van het hoogteroer.
pi_151056231
airlivenet twitterde op donderdag 26-03-2015 om 13:19:26 ALERT Co-pilot’s family is in flight to Marseille: http://t.co/nimcSB9JZs reageer retweet
Die kunnen er niks aan doen natuurlijk maar die zullen daar niet lekker zitten
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:17:00 #250
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151056237
quote:
'den Traum den er jetzt so teuer mit seinem Leben bezahlte'.
In hindsight een tikkeltje ongepast. :')
Die Lebenslust bringt dich um.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')