Dat klopt... maar, hij had ook 30 minuten eerder voor vetrek kunnen gaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Naar de wc gaat... niet met een parachute het toestel verlaat.. kom op.
Waar is dat geschreven dan. Domme Pool.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Anna Łepkowska
Vandaag om 13:49
From ages Deutsch people are abnormal. a lot of european nations know about that !!!!![]()
Volgens data van FR24 is de target altitude voor de autopilot ook naar 100ft gedraaidquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De daling kan niet per ongeluk zijn ingezet.
Nee, want die kunnen al helemaal niet beoordelen wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:39 schreef LouisLitt het volgende:
Eigenlijk moet je een deur vanaf de grond moeten kunnen ontgrendelen. Maar ok, dat zal technisch wel onmogelijk zijn.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je hebt dit topic toch gevolgd?
- het veto-en van het binnenlaten van de gezagsvoerder.
- zonder noodzaak het vliegtuig als een benno laten vallen
Misschien?
Helder. Er zijn namelijk mensen die twijfelen bij deze argumentenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het sterkste argument is dat het er sterk op lijkt dat de override van de cockpitdeur van binnen actief werd geblokkeerd. Verder leek de co-piloot bij kennis en leek hij de daling bewust te hebben ingezet. 1+1=2.
Zat ie ook in het vliegtuigquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef Caland het volgende:
De trends op twitter ondertussen.
[ afbeelding ]
Ik gok uit de cockpit gesprekken waarin de gezagvoerder aangeeft naar het toilet te gaan. Ze kunnen natuurlijk op die manier prima identificeren wie wie is. Hij zal nooit zomaar opstaan en weglopen zonder te zeggen wat hij gaat doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat klopt... maar, hij had ook 30 minuten eerder voor vetrek kunnen gaan.
Wat ik me afvraag. Waaruit maken ze op dat het de co-piloot was die het heeft gehad en niet de gezagsvoerder
Ik weet niet in hoeverre de computer van een Airbus dat toelaat en of dat volledig is uit te schakelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
Beetje outdatedquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
http://pilots-airmen.find(...)dreas-Guenter-Lubitz
If only...quote:
Goede, vraag ik me ook af aangezien het als vrij geleidelijke daling klinkt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
En intrappen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
En nee, open krijg je ze niet met je brandblusser:
De laatste twijfeling?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
Dit is wel een stuk humaner voor de passagiers aan boord.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
Stuurknuppel naar voren rammen kan volgens mij niet meer zomaar nee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre de computer van een Airbus dat toelaat en of dat volledig is uit te schakelen.
Misschien was dit de snelste weg? De autopiloot gaat misschien dingen uit zichzelf doen bij extremere dalingen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
http://pilots-airmen.find(...)dreas-Guenter-Lubitz
quote:I've never had a musical pilot before, I was surprised to hear him singing over the intercom. My favourites were his rendition of "She'll be Coming Round the Mountain"(great for the children!) and Dave Matthews Band's "Crash Into Me."
Autopilot naar beneden draaien en met je ogen dicht afwachten, wellicht.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
Die je dan inderdaad 10 minuten langer in blinde paniek houdt ja, alvorens ze te vermoorden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dit is wel een stuk humaner voor de passagiers aan boord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |