Kijk je wel uit, jongen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef Caland het volgende:
Ik ben straaljagerpiloot en zit ondertussen gewoon op 4g fok te checken.
Andreas Guenter obtained a third class medical designation in 06/2010; the designation expires in 06/2015.quote:
Nouja, gezien omstandigheden lijkt me de procedure zoals die nu is ook niet ideaal. Juist door dit soort dingen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Als dat kan heeft die deur weinig nut.
En wat is dan het politieke doel dat hij wilde bereiken?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef brojo het volgende:
Als het zorgvuldig van te voren was gepland kunnen we wel spreken over terrorisme lijkt me. Maar dat maakt nu niet meer uit, of het nu een impulsieve actie was of niet
False flag?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:58 schreef iRemco het volgende:
Er zal wel het een en ander gaan veranderen qua regels mbt aantal (co)piloten in de cockpit en plaats van toilet voor bemanning na deze ramp?!?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:58 schreef iRemco het volgende:
Er zal wel het een en ander gaan veranderen qua regels mbt aantal (co)piloten in de cockpit en plaats van toilet voor bemanning na deze ramp?!?
Terrorisme is niet alleen iets wat gebeurd vanuit politieke gronden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En wat is dan het politieke doel dat hij wilde bereiken?
Op de pedestal. Zou heeeeeeel misschien kunnen, maar niet in combinatie met het naar 100ft draaien van de altitude.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja, gezien omstandigheden lijkt me de procedure zoals die nu is ook niet ideaal. Juist door dit soort dingen.
Hoewel ik me dan wel weer afvraag wat de plaatsing was van die deur module (onderin of bovenin de cockpit) Zou verklaren of het 100% zeker zelfmoord was of dat hij toch niet onwel is geworden en aan die knop is blijven hangen bijvoorbeeld.
Kan op latere leeftijd zich bekeerd hebben tot de islam.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef remlof het volgende:
Andreas Lubitz.
Gelukkig geen exotische naam voor een Duitse piloot.
Hm...quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef brojo het volgende:
[..]
Andreas Guenter obtained a third class medical designation in 06/2010; the designation expires in 06/2015.
Dan moet je wel zeker weten dat de juiste persoon er voor staat....quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:39 schreef LouisLitt het volgende:
Eigenlijk moet je een deur vanaf de grond moeten kunnen ontgrendelen. Maar ok, dat zal technisch wel onmogelijk zijn.
Omdat er bij geen contact een straaljager je op komt zoeken. Je hebt dus niet zo heel veel tijd als je het in eigen hand wilt houden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je de deur uiteindelijk niet meer open krijgt? Waarom dan niet een goed plekje uitzoeken?
Och, er zijn altijd mensen die twijfelen aan allerlei argumenten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Helder. Er zijn namelijk mensen die twijfelen bij deze argumenten
Alle gekheid op een stokje, maar op een vlucht van nog geen 2 uur ga je toch ff van te voren pissen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Katheter en stoma plaatsen voor vertrek voortaan.
Die zijn het ergste, net als ex-rokers.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:00 schreef Downwards het volgende:
[..]
Kan op latere leeftijd zich bekeerd hebben tot de islam.
Jawel, meeste Duitse piloten heten Günther Schneider of Gottfried von Fingerkrauthofen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef remlof het volgende:
Andreas Lubitz.
Gelukkig geen exotische naam voor een Duitse piloot.
Ik had ook een beetje een Final Destination-gevoel bij deze rampquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef Franny_G het volgende:
Tjemig, wat klote streek. Ik stap over anderhalve maand met zo'n 100 leerlingen in een vliegtuig. Ik moet nu de hele tijd aan die school denken waar in 1 klap zoveel leerlingen en docenten dood zijn..
Misschien had ie heel veel thee gedronken (of bierquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar op een vlucht van nog geen 2 uur ga je toch ff van te voren pissen?
Ik bedoel, als je 12 uur moet vliegen dan snap ik het nog wel...
Leg eens uit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook een beetje een Final Destination-gevoel bij deze ramp
Wel waar.Er moet een poltiek, ideologisch doel zijn. Ondanks dat het woord tegenwoordig te pas en te onpas wordt gebruikt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Terrorisme is niet alleen iets wat gebeurd vanuit politieke gronden.
Krijg je wel 3 man in een cockpit van zo'n klein vliegtuig?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef niels0 het volgende:
Boordwerktuigkundige opnieuw in het leven roepen.
tja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien had ie heel veel thee gedronken (of bier), weet jij veel
Misschien zat er een wind dwars, had ie kramp, kan van alles zijn.
ik weet niet hoe ze het doen maar kan natuurlijk dat hij al een tijdje in het vliegtuig zat, (weet niet of ze heen en weer vliegen), en tsja soms komt het ineens op...quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar op een vlucht van nog geen 2 uur ga je toch ff van te voren pissen?
Ik bedoel, als je 12 uur moet vliegen dan snap ik het nog wel...
De knop waarmee de piloot de deur op slot kan houden is er natuurlijk zodat bemaningsleden niet onder bedreiging van een kaper de deur open kunnen maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef LouisLitt het volgende:
Misschien een idee om de deuren te beveiligen met handscanners. Die moeten dan voor de vlucht door de piloten worden ingesteld. Ik noem ook maar wat.
"Terrorisme is het uit ideologische motieven dreigen met, voorbereiden of plegen van op mensen gericht ernstig geweld, dan wel daden gericht op het aanrichten van maatschappijontwrichtende zaakschade, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen, de bevolking ernstige vrees aan te jagen of politieke besluitvorming te beīnvloeden."quote:
Jammer van dat industrie-terrein tegenover zijn woning.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://www.google.nl/map(...)006fc98cb51a47?hl=nl
Hij woonde best wel in een mooie omgeving
Of de co piloot heeft een plasmiddel gegeven van te voren. Dan houd je het echt niet in.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar op een vlucht van nog geen 2 uur ga je toch ff van te voren pissen?
Ik bedoel, als je 12 uur moet vliegen dan snap ik het nog wel...
Ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Krijg je wel 3 man in een cockpit van zo'n klein vliegtuig?
Ben geen expert verder dus qua instellen van hoogte daling geen idee en hoe makkelijk dat te veranderen is. Maar die door lock ziet er wat te simpel en foutgevoelig uit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:00 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Op de pedestal. Zou heeeeeeel misschien kunnen, maar niet in combinatie met het naar 100ft draaien van de altitude.
Ik lees het er wel uit, alleen iets uitgebreider. Maar was dat doel dan? Gewoon iemand bang maken geldt niet als terrorisme hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
"Terrorisme is het uit ideologische motieven dreigen met, voorbereiden of plegen van op mensen gericht ernstig geweld, dan wel daden gericht op het aanrichten van maatschappijontwrichtende zaakschade, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen, de bevolking ernstige vrees aan te jagen of politieke besluitvorming te beīnvloeden."
Niet waar.
Ah, oke. Dan mogen de zeven leerlingen die in Barcelona zijn uitgestapt wel enorm gaan oppassen voor elektrocutie en dergelijke.quote:
Volgens mij kan het idd niet met een airbus. Boordcomputer staat het niet toe dat er al te rigoureuze bewegingen worden gemaakt, dan reageert de kist gewoon niet op de input oid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmz dat kan ook nog inderdaad.
Wat een heftige dood is dat geweest. Gelukkig hadden de passagiers het schijnbaar maar kort in de gaten? Dan vraag ik me af hoe hard de piloot op die deur heeft staan bonken. Dat moet je toch normaal gesproken ook horen.....
Leuk, maar is ook niet waterproof natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef Alentejana het volgende:
Okee tijd voor een SCAN SYSTEEM (iris of hand) voor het openen van de deur.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef Alentejana het volgende:
Okee tijd voor een SCAN SYSTEEM (iris of hand) voor het openen van de deur.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef falling_away het volgende:
[..]
De knop waarmee de piloot de deur op slot kan houden is er natuurlijk zodat bemaningsleden niet onder bedreiging van een kaper de deur open kunnen maken.
Werkt toch ook nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef Alentejana het volgende:
Okee tijd voor een SCAN SYSTEEM (iris of hand) voor het openen van de deur.
Dat werkt 2 kanten op natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef falling_away het volgende:
[..]
De knop waarmee de piloot de deur op slot kan houden is er natuurlijk zodat bemaningsleden niet onder bedreiging van een kaper de deur open kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |