Naar de wc gaat... niet met een parachute het toestel verlaat.. kom op.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kunt je - maar dat is hier vast al wel te sprake gekomen - wel bedenken hoe onverantwoord he is dat de piloot tijdens een vlucht de co-piloot alleen laat. Stel dat die laatste een hartaanval krijgt oid, is er niemand om het gezag over te nemen. En voor dit soort gevallen dus ook niet. Kun je op zo'n korte vlucht je behoefte niet ff nhouden of m op de luchthaven doen?
Cette page pratique un humour particulier, les gens facilement offensables devraient s'en détourner. Bisous.quote:
Dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg... heeft er al iemand geopperd dat het mogelijk moet zijn de deur van buitenaf te openen?
Als dat vliegtuig gewoon braaf op automatische piloot staat kan een hartaanval niet zoveel veroorzaken hoor, vooral niet in een plasbeurt lang.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kunt je - maar dat is hier vast al wel te sprake gekomen - wel bedenken hoe onverantwoord he is dat de piloot tijdens een vlucht de co-piloot alleen laat. Stel dat die laatste een hartaanval krijgt oid, is er niemand om het gezag over te nemen. En voor dit soort gevallen dus ook niet. Kun je op zo'n korte vlucht je behoefte niet ff nhouden of m op de luchthaven doen?
Er zijn natuurlijk voldoende aanwijzingen voor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zijn nu de argumenten van het OM waarom gezegd wordt dat het moedwillig gebeurde?
Dan nog zou gewoon de automatische piloot door moeten blijven vliegen en de deur open kunnen. Wat in dit geval niet mogelijk was omdat de co-piloot zelf de code aangepast heeft.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kunt je - maar dat is hier vast al wel te sprake gekomen - wel bedenken hoe onverantwoord he is dat de piloot tijdens een vlucht de co-piloot alleen laat. Stel dat die laatste een hartaanval krijgt oid, is er niemand om het gezag over te nemen. En voor dit soort gevallen dus ook niet. Kun je op zo'n korte vlucht je behoefte niet ff nhouden of m op de luchthaven doen?
Kun je die op een rijtje geven?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk voldoende aanwijzingen voor.
Daarom. Dan slaat je collega alarm, en dan? Dan stuur je een mirage erheen? En wat moet die doen? Per saldo schiet je er niks mee op als je dat ding uit de lucht schiet. Het enige wat je kan doen is hopen dat je die co-piloot nog op andere gedachten kan brengen en zeker weten dat hij hem niet op een stad neergooit oid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, maar tussen het moment dat jij gaat pissen en het moment dat je erachter komt dat er écht iets mis is zit ook nog wel wat tijd lijkt me.
I know, maar ook jouw vraag is al meerdere malen gesteld én beantwoord in het topic.quote:
Ja want als je een hartaanval krijgt zet een vliegtuig ineens vanuit zichzelf een daling is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kunt je - maar dat is hier vast al wel te sprake gekomen - wel bedenken hoe onverantwoord he is dat de piloot tijdens een vlucht de co-piloot alleen laat. Stel dat die laatste een hartaanval krijgt oid, is er niemand om het gezag over te nemen. En voor dit soort gevallen dus ook niet. Kun je op zo'n korte vlucht je behoefte niet ff nhouden of m op de luchthaven doen?
Als de copiloot een hartaanval zou krijgen was met de code de deur wel opengegaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kunt je - maar dat is hier vast al wel te sprake gekomen - wel bedenken hoe onverantwoord he is dat de piloot tijdens een vlucht de co-piloot alleen laat. Stel dat die laatste een hartaanval krijgt oid, is er niemand om het gezag over te nemen. En voor dit soort gevallen dus ook niet. Kun je op zo'n korte vlucht je behoefte niet ff nhouden of m op de luchthaven doen?
Dan neemt de piloot het over als hij terug is van het toilet. Tenzij hij enorm aan de diarree is en een uur wegblijft, maar dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kunt je - maar dat is hier vast al wel te sprake gekomen - wel bedenken hoe onverantwoord he is dat de piloot tijdens een vlucht de co-piloot alleen laat. Stel dat die laatste een hartaanval krijgt oid, is er niemand om het gezag over te nemen. En voor dit soort gevallen dus ook niet. Kun je op zo'n korte vlucht je behoefte niet ff nhouden of m op de luchthaven doen?
De daling kan niet per ongeluk zijn ingezet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zijn nu de argumenten van het OM waarom gezegd wordt dat het moedwillig gebeurde?
Als de copiloot een hartaanval had gekregen was de deur alsnog t openen van buitenafquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kunt je - maar dat is hier vast al wel te sprake gekomen - wel bedenken hoe onverantwoord he is dat de piloot tijdens een vlucht de co-piloot alleen laat. Stel dat die laatste een hartaanval krijgt oid, is er niemand om het gezag over te nemen. En voor dit soort gevallen dus ook niet. Kun je op zo'n korte vlucht je behoefte niet ff nhouden of m op de luchthaven doen?
Het sterkste argument is dat het er sterk op lijkt dat de override van de cockpitdeur van binnen actief werd geblokkeerd. Verder leek de co-piloot bij kennis en leek hij de daling bewust te hebben ingezet. 1+1=2.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je die op een rijtje geven?
Bewust buitensluiten van de piloot. Geen contact opnemen met wie dan ook en ook nergens op reageren. Vakkundig en gecontroleerd de Alpen in crashen; precies wat je wilt doen als je op die manier zelfmoord wilt plegen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zijn nu de argumenten van het OM waarom gezegd wordt dat het moedwillig gebeurde?
Precies. Voor dit soort gevallen is die noodcode. Dan heeft aanwezige in cockpit nog even de tijd het te 'overriden' (wat dus niet gebeurt in geval van 'onwel'), en daarna ontgrendelt de deur.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als de copiloot een hartaanval zou krijgen was met de code de deur wel opengegaan
Je hebt dit topic toch gevolgd?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je die op een rijtje geven?
Als dit de conclusie zou zijn van een onderzoek, crash door vloeipoepquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan neemt de piloot het over als hij terug is van het toilet. Tenzij hij enorm aan de diarree is en een uur wegblijft, maar dat lijkt me sterk.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan neemt de piloot het over als hij terug is van het toilet. Tenzij hij enorm aan de diarree is en een uur wegblijft, maar dat lijkt me sterk.
Het wordt tijd dat ik weer aan het werk ga want ik barstte zojuist in lachen uit terwijl dit natuurlijk, ondanks dit topic, een uiterst trieste zaak blijft...quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:50 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Als de copiloot een hartaanval had gekregen was de deur alsnog t openen van buitenaf
Airbus Reinforced Cockpit Door Description and Pr…:
Heeft ze natuurlijk een punt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Anna Łepkowska
Vandaag om 13:49
From ages Deutsch people are abnormal. a lot of european nations know about that !!!!![]()
Helder. Aangezien eerder beweerd werd dat dat wel mogelijk is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
I know, maar ook jouw vraag is al meerdere malen gesteld én beantwoord in het topic.
Nee, het is niet zomaar mogelijk contact te leggen met de grond vanuit de rest van het toestel.
Bij sommige vliegtuigen kan dat via satelliettelefoon, mbv een credit card, maar dat is dus niet overal mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |