Dat klopt... maar, hij had ook 30 minuten eerder voor vetrek kunnen gaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Naar de wc gaat... niet met een parachute het toestel verlaat.. kom op.
Waar is dat geschreven dan. Domme Pool.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Anna Łepkowska
Vandaag om 13:49
From ages Deutsch people are abnormal. a lot of european nations know about that !!!!![]()
Volgens data van FR24 is de target altitude voor de autopilot ook naar 100ft gedraaidquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De daling kan niet per ongeluk zijn ingezet.
Nee, want die kunnen al helemaal niet beoordelen wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:39 schreef LouisLitt het volgende:
Eigenlijk moet je een deur vanaf de grond moeten kunnen ontgrendelen. Maar ok, dat zal technisch wel onmogelijk zijn.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je hebt dit topic toch gevolgd?
- het veto-en van het binnenlaten van de gezagsvoerder.
- zonder noodzaak het vliegtuig als een benno laten vallen
Misschien?
Helder. Er zijn namelijk mensen die twijfelen bij deze argumentenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het sterkste argument is dat het er sterk op lijkt dat de override van de cockpitdeur van binnen actief werd geblokkeerd. Verder leek de co-piloot bij kennis en leek hij de daling bewust te hebben ingezet. 1+1=2.
Zat ie ook in het vliegtuigquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef Caland het volgende:
De trends op twitter ondertussen.
[ afbeelding ]
Ik gok uit de cockpit gesprekken waarin de gezagvoerder aangeeft naar het toilet te gaan. Ze kunnen natuurlijk op die manier prima identificeren wie wie is. Hij zal nooit zomaar opstaan en weglopen zonder te zeggen wat hij gaat doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat klopt... maar, hij had ook 30 minuten eerder voor vetrek kunnen gaan.
Wat ik me afvraag. Waaruit maken ze op dat het de co-piloot was die het heeft gehad en niet de gezagsvoerder
Ik weet niet in hoeverre de computer van een Airbus dat toelaat en of dat volledig is uit te schakelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
Beetje outdatedquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
http://pilots-airmen.find(...)dreas-Guenter-Lubitz
If only...quote:
Goede, vraag ik me ook af aangezien het als vrij geleidelijke daling klinkt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
En intrappen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
En nee, open krijg je ze niet met je brandblusser:
De laatste twijfeling?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
Dit is wel een stuk humaner voor de passagiers aan boord.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
Stuurknuppel naar voren rammen kan volgens mij niet meer zomaar nee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre de computer van een Airbus dat toelaat en of dat volledig is uit te schakelen.
Misschien was dit de snelste weg? De autopiloot gaat misschien dingen uit zichzelf doen bij extremere dalingen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
http://pilots-airmen.find(...)dreas-Guenter-Lubitz
quote:I've never had a musical pilot before, I was surprised to hear him singing over the intercom. My favourites were his rendition of "She'll be Coming Round the Mountain"(great for the children!) and Dave Matthews Band's "Crash Into Me."
Autopilot naar beneden draaien en met je ogen dicht afwachten, wellicht.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
Die je dan inderdaad 10 minuten langer in blinde paniek houdt ja, alvorens ze te vermoorden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dit is wel een stuk humaner voor de passagiers aan boord.
Zeker wel. Mogelijk zijn er financiers, medeplichtigen of mensen die vermoedens hebben gehad en geen alarm hebben geslagen imo ook een vorm van medeplichtigheid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef brojo het volgende:
Als het zorgvuldig van te voren was gepland kunnen we wel spreken over terrorisme lijkt me. Maar dat maakt nu niet meer uit, of het nu een impulsieve actie was of niet
'Ga ff pissen.'quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik gok uit de cockpit gesprekken waarin de gezagvoerder aangeeft naar het toilet te gaan. Ze kunnen natuurlijk op die manier prima identificeren wie wie is. Hij zal nooit zomaar opstaan en weglopen zonder te zeggen wat hij gaat doen.
Valt wel mee met die blinde paniek. Denk dat het er vrij ontspannen aan toe is gegaan tot (net voor) de crash.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die je dan inderdaad 10 minuten langer in blinde paniek houdt ja, alvorens ze te vermoorden.
Hmz dat kan ook nog inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre de computer van een Airbus dat toelaat en of dat volledig is uit te schakelen.
Werkontwijkend gedragquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaat hard hier, allemaal geen werk of wat?
Ben piloot, zit ff te schijten en beetje online te gluren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaat hard hier, allemaal geen werk of wat?
Zodat het nog relatief lang onopgemerkt blijft dat ze op een berg afvliegen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
De piloot was tong?quote:
Die comments daaronder!quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
http://pilots-airmen.find(...)dreas-Guenter-Lubitz
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben piloot, zit ff te schijten en beetje online te gluren.
Niet financieel onafhankelijk zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaat hard hier, allemaal geen werk of wat?
Ik moest lachen.quote:xqhcvo said 24 minutes ago:
5.0
He had a lot of loyalty for a hired pilot and was a big guy for his family and friends. I don't know what God has in store for Andreas but I hope it fits his Master Plan which Andreas was always getting caught in. It's a shame that this one time he didn't fly so good. RIP, Andreas, hopefully you'll get to bring friends wherever you are.
Ik kan nog geen papieren vliegtuigje vouwen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet financieel onafhankelijk zijn
Overigens is de helft van de users hier zelf piloot of is het geweest.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet financieel onafhankelijk zijn
Overigens is de helft van de users hier zelf piloot of is het geweest.
quote:
quote:5/5 defo recommend for any brothers looking to help out anyway with the ISIS, brother Andreas has proved himself loyal and may he be rewarded with the numerous virgins he desires.
Kan niet met een Airbus.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben piloot, zit ff te schijten en beetje online te gluren.
Nu je het zegt, ik heb ooit een eendagscursus vliegen gehad, ergens in Flevoland was dat. Was een speciale actie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet financieel onafhankelijk zijn
Overigens is de helft van de users hier zelf piloot of is het geweest.
Ik ben helaas maar stewardess. Nog een drankje?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet financieel onafhankelijk zijn
Overigens is de helft van de users hier zelf piloot of is het geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |