Ik check de clip. Dat zal het ook zijn, ik heb niet echt de behoefte gehad om op te vallen tussen anderen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Check die clip gewoon, we waren heel veelzijdig, iedereen mocht erbij lopen hoe hij/zij zelf wilde, zolang je maar op viel.
Ik deed op mijn 14 al precies wat ik zelf wilde, dus ook blowen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen ik tiener was mocht ik dit soort muziek niet luisteren van mijn moeder.![]()
The Cure was verboden bij ons. Heb ik allemaal pas ontdekt toen ik op mezelf woonde.
Op een paar uitzonderingen na die in de top 40 kwamen.
Dat doe ik pas vanaf mijn 25e of zo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik deed op mijn 14 al precies wat ik zelf wilde, dus ook blowen.
Ik heb net begrepen dat je moeder dan aan de criteria van een goede opvoester heeft voldaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:20 schreef ChocoFan het volgende:
Toen ik tiener was mocht ik dit soort muziek niet luisteren van mijn moeder.![]()
The Cure was verboden bij ons. Heb ik allemaal pas ontdekt toen ik op mezelf woonde.
Op een paar uitzonderingen na die in de top 40 kwamen.
Dat zie ik, toen was ik natuurlijk ook nog een beetje te jong. Ik ben meer van de late jaren 80 en begin 90's. House bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die clip geeft een beeld van de early 80's.
Jaja, maar je kan streng beginnen en de teugels langzaam laten vieren, dat is makkelijker dan andersom.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb net begrepen dat je moeder dan aan de criteria van een goede opvoester heeft voldaan.
Nee is nee en ja is ja. Grenzen stellen en duidelijkheid geven. En vooral geen discussie.
Maar gisteren zei je nog dat je je kinderen in je eentje hebt opgevoed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar de mijne waren zo goed als volwassen toen ik ging scheiden. Dus die waren oud genoeg om hun eigen beslissing te nemen. Ik had niets met omgangsregelingen van doen.
Hallo KT.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb net begrepen dat je moeder dan aan de criteria van een goede opvoester heeft voldaan.
Nee is nee en ja is ja. Grenzen stellen en duidelijkheid geven. En vooral geen discussie.
Ja, heb ik ook mijn ex was werken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar gisteren zei je nog dat je je kinderen in je eentje hebt opgevoed.
Hi Deisquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar gisteren zei je nog dat je je kinderen in je eentje hebt opgevoed.
Jij was huisvader dus.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook mijn ex was werken.
Dan moet ik je teleurstellen, ik doe maar bij hoogste uitzondering aan zwaaienquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hi Deis![]()
Oeh, ik voel een zwaai bui aankomen.![]()
Ja, ik dacht dat dat hier algemeen bekend was.quote:
Geeft niets, als ik het maar kan doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik je teleurstellen, ik doe maar bij hoogste uitzondering aan zwaaien
Sommige dingen blijven hangen, maar niet alles.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat dat hier algemeen bekend was.
Nee Juup was algemeen bekend volgens mij ....quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat dat hier algemeen bekend was.
Jij vindt jezelf zeker nogal hilarisch? Net zoals je jezelf geweldig, slim en lekker gek vindt.quote:
Nee, die van Juup is pas 5 of 6 jaar, en die heeft hij een aantal dagen om en om. Ik was fulltime toen ik ging scheiden waren de mijne al 16, 16 en 18 jr.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Juup was algemeen bekend volgens mij ....
Wat ik vind, geef ik altijd bij de gevonden voorwerpen af.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf zeker nogal hilarisch? Net zoals je jezelf geweldig, slim en lekker gek vindt.
Ik dacht dat de meeste fokkers dat van zichzelf vinden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf zeker nogal hilarisch? Net zoals je jezelf geweldig, slim en lekker gek vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |