Nee hoor. Herberg is afgeleid van het werkwoord herbergen (onderbrengen).quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kan dus echt zo zijn, dat het van het feit afkomt dat er gewoon geen herberg in de buurt is
Moderne vliegtuigen hebben dat niet meerquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit alleen het geval is bij jumbo's en militaire vliegtuigen.
Dat is de verkeerde die je zonet op de brandstapel gegooid hebt. De copiloot was pas 28 jaar. Toen zat deze al op de middelbare school.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:55 schreef LouisLitt het volgende:
[..]
http://www.lubitz-pr.de/index.php?id=39
Brandstapel met deze man
Iemand die écht suïcidaal is boeit het niet dat 'ie 149 mensen meeneemt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gestoorde co-piloot die zichzelf en moedwillig 150 andere mensen heeft meegenomen de dood in?
Ik kan het me haast niet voorstellen..... hoe ziek ben je dan wel niet.
Brrrr... als je daar over nadenktquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Hoe ver ben je weg als je als copiloot 150 onschuldige mensen staat te begroeten bij binnenkomst wetende dat je ze een half uur later de dood injaagt... Bizar
Zo hoefde het niet gegaan te zijn. Wanneer de gezagsvoerder niet naar de plee moest dan weet je niet of hij wel de mogelijkheid had gekregen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Hoe ver ben je weg als je als copiloot 150 onschuldige mensen staat te begroeten bij binnenkomst wetende dat je ze een half uur later de dood injaagt... Bizar
Meestal staat de stewardess mensen te begroeten bij de ingang, ik heb eigenlijk nooit meegemaakt dat een (co) piloot dat doetquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Beetje lastig nu daar een confetti ligt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Andreas Lubitz dus blijkbaar. Als hij echt op deze manier zelfmoord heeft gepleegd zou ik z'n lichaam daar laten liggen. Wat een gestoorde mafkees.
♦ herbergen ww. ‘onderkomen verschaffen’. Mnl. herbergen ‘id.’ zoals in nochdan nemoet men in dit hus negénen lazers herbergen ‘nochtans mag men in dit huis geen leprozen herbergen’ [1275-1300; CG I, 27]. Afleiding (pgm. *haribergōn-) van herberg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kan dus echt zo zijn, dat het van het feit afkomt dat er gewoon geen herberg in de buurt is
Piloot zijn/worden is niet meer zo'n feestje als voorheen. Enorme schulden om het uberhaupt te worden, en overschot, dus kom maar eens aan de bak. Hoop Nederlanders vliegen in Azie, Turkije, etc.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Andreas Lubitz dus blijkbaar. Als hij echt op deze manier zelfmoord heeft gepleegd zou ik z'n lichaam daar laten liggen. Wat een gestoorde mafkees.
Maar waarom zou je in godsnaam als jonge piloot, een vrij succesvolle beroepstak toch, met de kans op worldwide pussy, zelfmoord plegen? En dan ook nog op zo'n manier dus. Dieptriest.
Tja, moeilijk om te begrijpen. Er zal nu wel flink in het privéleven van de co-piloot worden gedoken. Misschien is het iemand die zich min of meer heimelijk heeft bekeerd tot moslimfundamentalisme. Je zou dan nog wel ergens iets van een boodschap verwachten, wellicht? Of het is iemand met een bepaald soort wrok, bijvoorbeeld jegens de vliegtuigmaatschappij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
Opzet dus. Maar geen terrorisme.
Waarom dan?
Een huiszoeking lijkt me het minste...quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tja, moeilijk om te begrijpen. Er zal nu wel flink in het privéleven van de co-piloot worden gedoken. Misschien is het iemand die zich min of meer heimelijk heeft bekeerd tot moslimfundamentalisme. Je zou dan nog wel ergens iets van een boodschap verwachten, wellicht? Of het is iemand met een bepaald soort wrok, bijvoorbeeld jegens de maatschappij.
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat het iemand is die gewoon levensmoe was. Waarom zou je dan zoveel onschuldige mensen mee de dood in willen nemen. Er moet wel iets van een idee achter zitten, een pervers soort ideologie.
Hij was blijkbaar aan de bak, maar daar zit wel wat in. Hoor dat het voor beginnende piloten vrij lastig is, ook omdat het lastig is het benodigde aantal vlieguren te halen voor je salaris echt goed zit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Piloot zijn/worden is niet meer zo'n feestje als voorheen. Enorme schulden om het uberhaupt te worden, en overschot, dus kom maar eens aan de bak. Hoop Nederlanders vliegen in Azie, Turkije, etc.
Misschien wist hij dat nog niet. Misschien heeft hij dit idee al maanden maar heeft de goede kans zich nooit voorgedaan of heeft hij het ter plekke bedacht toen hij ineens alleen de touwtjes in handen had boven een afgelegen gebied. De zieke dingen die mensen soms bedenken....quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:11 schreef TheVulture het volgende:
En er lopen nog meer van die 'zieke' mensen rond in deze wereld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gestoorde co-piloot die zichzelf en moedwillig 150 andere mensen heeft meegenomen de dood in?
Ik kan het me haast niet voorstellen..... hoe ziek ben je dan wel niet.
Meestal een aantal crewleden, heb de piloot er ook wel eens zien staanquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Meestal staat de stewardess mensen te begroeten bij de ingang, ik heb eigenlijk nooit meegemaakt dat een (co) piloot dat doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |