Het is keihard aan het waaienquote:
beetje grijs, maar voor de rest primaquote:
lkkr hoorquote:
het ging toch om het geld, ik word pas echt gelukkig met matipquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow hij dumpt je
zou niet pikken
matip zit diep in de schulden dm'de hij mij netquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
het ging toch om het geld, ik word pas echt gelukkig met matip
Jij wil gewoon Matip voor jezelf.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
matip zit diep in de schulden dm'de hij mij net
daarom heb ik eerst het geld van bt nodig, let nou eens opquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tr gemaaktquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wil niemand behalve jouquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij wil gewoon Matip voor jezelf.
Can't blame you though
bt heeft door zijn airmaxshopverslaving weinig centen meer overquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
daarom heb ik eerst het geld van bt nodig, let nou eens op
Maar stel je voor wat voor geld ik krijg als ik ze allemaal verkoop. Alsof ik daar geen rekening mee houdquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bt heeft door zijn airmaxshopverslaving weinig centen meer over
ouwe afgedragen schoenen zijn geen goudmijntje, let nou eens opquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar stel je voor wat voor geld ik krijg als ik ze allemaal verkoop. Alsof ik daar geen rekening mee houd
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij wil gewoon Matip voor jezelf.
Can't blame you though
bt doet stoer in sneakers topic terwijl hij die schoenen allang verkocht heeft ;s ;squote:Op donderdag 26 maart 2015 14:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ouwe afgedragen schoenen zijn geen goudmijntje, let nou eens op
Wat schattigquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wil niemand behalve jou
ahaha, wat een patjepeeërquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:43 schreef Matip het volgende:
[..]
bt doet stoer in sneakers topic terwijl hij die schoenen allang verkocht heeft ;s ;s
maakt me niet uit, ik krijg gewoon veel liefde van Matip, als we samen een arm bestaan op moeten bouwen, so be itquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ouwe afgedragen schoenen zijn geen goudmijntje, let nou eens op
Bemoei je nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]lijkt me geen fijne reactie op zo'n liefdesverklaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |