Day one patch voor de Xbox One van 16GB zelfs.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:14 schreef Morri het volgende:
Het is wel meteen weer een update van 8 Gb
Nou ja, dr zit een nieuwe DLC voor de Pre-Sequel bij....quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:50 schreef over_hedge het volgende:
8 gb? en dan zit er niet eens wat boeiends nieuws bij.
Oh. Dat dan is het al wat logischer. Al vraag ik mij soms als nog af waarom die patches zo groot moeten zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:54 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nou ja, dr zit een nieuwe DLC voor de Pre-Sequel bij.....
Ja, dat had ik ook.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:14 schreef Morri het volgende:
Het is wel meteen weer een update van 8 Gb
en daarom, installeren op t moment dat je nog geen zin hebtquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook.
"Yes, Borderlands is binnen. Snel in de PS4. Oh, nog even update installerGODVERDOMME 8 FUCKING GIGABYTE!!"
Game of Thrones was er gisteren al voor de PS4. PS3 werd vandaag beschikbaar. Maar ik zag dat de PS4 versie in de aanbieding was. Dus dan maar geupgradequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:35 schreef Cikx het volgende:
De nieuwe episodes van Telltale's Game of Thrones en Tales from the Borderlands zijn er trouwens. Aanraders!
Bij mij dropt de FPS af en toe ook flink naar de 20-15 toe als er veel enemies zijn! Iemand die rond 6'en een potje co-op wilt doen?: replay11nlquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:21 schreef Leatherneck het volgende:
Iemand al co-op gespeeld in Bloodborne? Eerder deze dag voor het eerst co-op gespeeld en ervaarde op bepaalde punten nadrukkelijke FPS drops.
Heeft je monitor geen 3.5 mm jack?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb mijn ps4 met de hdmi kabel op mijn computerscherm aangesloten. Dat scherm heeft echter rotte speakers dus wilde ik mijn computer speakers aansluiten, maar er is geen audiopoort. Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en een oplossing gevonden?
http://download.p4c.phili(...)4e1sb_00_dfu_nld.pdfquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heeft je monitor geen 3.5 mm jack?
Een usb headset aan je ps4 een optie? Zo heb ik het namelijk met mijn ps3 gedaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb mijn ps4 met de hdmi kabel op mijn computerscherm aangesloten. Dat scherm heeft echter rotte speakers dus wilde ik mijn computer speakers aansluiten, maar er is geen audiopoort. Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en een oplossing gevonden?
Mijn headset kan ik ook aansluiten op de controller, maar ik wil niet altijd met de koptelefoon zitten of een dikke kabel aan mn controller hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Een usb headset aan je ps4 een optie? Zo heb ik het namelijk met mijn ps3 gedaan.
volgende keer misschienquote:
hoeveel zitten we nu, zit er aan te denken om vd week die van GOT maar eens aan te schaffenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:35 schreef Cikx het volgende:
De nieuwe episodes van Telltale's Game of Thrones en Tales from the Borderlands zijn er trouwens. Aanraders!
ik gebruik mn 2e controller vaak daar voor als ik met mn XIM speel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik hoorde laatst iets over 28-29 maartquote:
Daarom zie ik je altijd op 2 accountsquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik gebruik mn 2e controller vaak daar voor als ik met mn XIM speel.
gewoon inloggen op een 2e account, en hij doet al het geluid via die controller naar mn 3.5mm jack speakers doorzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |