Dat is toch veel te weinig voor een spel van 60 euro? Ondanks dat het een leuk spel is?quote:Op zondag 29 maart 2015 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan ik nergens terugvindenMaar ik gok toch wel een uur of acht.
Dat hoeft niet.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is toch veel te weinig voor een spel van 60 euro? Ondanks dat het een leuk spel is?
Misschien.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is toch veel te weinig voor een spel van 60 euro? Ondanks dat het een leuk spel is?
quote:Op zondag 29 maart 2015 09:15 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Dat hoeft niet.
Jij betaalt ook nooit voor films? Met een avondje/dagje uit ben je ook al gauw 60 euro kwijt en dat is vaak niet eens 8 uur.
Dat doe ik alleen bij games van een maatschappi die ik hierniet mag noemen van PBatemanquote:Op zondag 29 maart 2015 09:19 schreef StateOfMind het volgende:
Persoonlijk koop ik mijn games om te houden in de collectie, en kijk daarom meestal wel naar de prijs
Begint zeker met een N?quote:Op zondag 29 maart 2015 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen bij games van een maatschappi die ik hierniet mag noemen van PBateman
Nou ja, los van het feit dat ik geen 60 euro kwijt ben aan een dagje uit, vind ik het een beetje appels met peren vergelijkenquote:
Ik heb de game ook niet gekocht, maar als je naar vermaak kijkt en dan de verhouding tot hoeveel je er aan uitgeeft (het punt dat jij namelijk maakte) dan is zelfs een game van 8 uur nog goedkoper dan heel veel andere dingen die je doet voor entertainment.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, los van het feit dat ik geen 60 euro kwijt ben aan een dagje uit, vind ik het een beetje appels met peren vergelijkenMaar goed, het staat je natuurlijk vrij om het spel te kopen voor 60 euro.. dan wacht ik wel tot hij iets goedkoper is
Even goede vrienden
Dat is natuurlijk geheel persoonlijk. En zoals ik al zei is dat voor mij eerder uitzondering dan regelquote:Op zondag 29 maart 2015 09:27 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Ik heb de game ook niet gekocht, maar als je naar vermaak kijkt en dan de verhouding tot hoeveel je er aan uitgeeft (het punt dat jij namelijk maakte) dan is zelfs een game van 8 uur nog goedkoper dan heel veel andere dingen die je doet voor entertainment.
Niet bij die update. Maar hij komt als het goed is vandaag wel beschikbaar. Kon net iig niet in het app gedeelte van de store komen, dus ik denk dat ze aan het updaten zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:36 schreef Rijst het volgende:
2.50 update nu aan het installeren. Zit spotify er bij?
Eindelijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet bij die update. Maar hij komt als het goed is vandaag wel beschikbaar. Kon net iig niet in het app gedeelte van de store komen, dus ik denk dat ze aan het updaten zijn.
Ow kut, zie nu dat Music Unlimited stopt op 29 maart. Ze adverteerden het eerst anders met dat dan Spotify zou komen, maar dat zie ik ook niet meer terugquote:
Spotify komt later. Ergens in de lente.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ow kut, zie nu dat Music Unlimited stopt op 29 maart. Ze adverteerden het eerst anders met dat dan Spotify zou komen, maar dat zie ik ook niet meer terug![]()
http://www.playstationnetwork.com/nl-nl/music/
1 april.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:30 schreef StateOfMind het volgende:
Wanneer worden de nieuwe PS+ games bekend gemaakt? Dinsdag of woensdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |