Inderdaad. Hebben alleen doag gedaan.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eens. Maar had het toch ook wel leuk gevonden. That's all.
Ben allang blij dat ik kaarten had.
Misschien ben je iets ouder en duurt het allemaal wat langer.quote:
blindstaren op een titel? Hou jij wel van rap?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:08 schreef kalinhos het volgende:
Of misschien heb ik niet zo de behoefte om nummers te luisteren die als titel Oeh Na Na hebben. Dat kan ook
Ik heb die behoefte wel, maar van die nieuwe artiesten is er gewoon niemand die maar in de buurt kan komen.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:11 schreef kalinhos het volgende:
Haha, ja. Maar ik ken die gasten niet, een paar ken ik wel van naam maar dan houdt het ook wel op. Het probleem (of nja, i kvind het geen probleem) is dat ik bijna dagelijks nog gewoon oud-opgezwolle nummers etc luister en dat volgens mij nog altijd 10x beter is dan wat hierboven views krijgt. Ik heb de behoefte dan niet zo voor iets nieuws.
Maar als je niet bereid bent naar nieuwe dingen te luisteren, wéét je dat toch niet?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:11 schreef kalinhos het volgende:
..... en dat volgens mij nog altijd 10x beter is dan wat hierboven views krijgt. ...
Houd alsjeblieft op. Misschien wel hè was een vette track en Cho en de rest van SVG heeft nog wel talent, maar voor de rest is het allemaal een pot nat. De rest moet zich achter de oren krabben, en niet zo'n beetje ook.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:10 schreef riazop het volgende:
[..]
Maar als je niet bereid bent naar nieuwe dingen te luisteren, wéét je dat toch niet?
De NL RAP publiceert jaarlijks rond de 90.000 nummers. Daar zit vast wel iets leuks bij.
Bv de nieuwe Ronnie Flex met Vallen
Wordt sowieso een dikke show. Die man krijgt iedere zaal plat met z'n band. Alleen z'n homofiele broertje is wel een beetje irritant na 5 minutenquote:Op donderdag 30 april 2015 10:01 schreef kalinhos het volgende:
Toch maar kaartjes voor Typhoon HMH gekocht. Is wel duur maar ik heb wel een hoop dat er meerdere artiesten zullen zijn. Begint om 1930 al tenslotte
Beestachtig VET zelfsquote:
Er zit zeker enige eenheid in de NL RAP van ná 2012.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:58 schreef OudeBok het volgende:
...., maar voor de rest is het allemaal een pot nat.
ja sowieso vet album, maar dit nummer, wowquote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:43 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Erg goed, maar Typhoon moet gewoon weer gaan rappen.
Tussen Licht en Lucht ftw.
Ik heb de clip gekeken en na 3 minuten toch maar afgezet. Dit is juist het schoolvoorbeeld van het verkeerde beeld wat 80% van Nederland heeft over hiphop. Halfbakken dwazen die rappen over bitches en geld en hey er komen ook nog wat vrouwen in de clip voor.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:10 schreef riazop het volgende:
[..]
Maar als je niet bereid bent naar nieuwe dingen te luisteren, wéét je dat toch niet?
De NL RAP publiceert jaarlijks rond de 90.000 nummers. Daar zit vast wel iets leuks bij.
Bv de nieuwe Ronnie Flex met Vallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |