abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151050776
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:36 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Hij stootte de schakelaar per ongeluk om tijdens het bidden.
Wat zit jij nou de hele tijd over moslims te zeuren?
pi_151050814
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat zit jij nou de hele tijd over moslims te zeuren?
Christenen bidden ook, hoor.
Ja, die met de ballen in de bek.
  Redactie Frontpage donderdag 26 maart 2015 @ 11:39:22 #128
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151050850
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:25 schreef Onnoman het volgende:

[..]

haha.. ik denk dat jij je juist schuldig maakt aan veroordeling, je moet jezelf niet zo mantelen in blinde moraal. Ik speculeer, niet meer :)
Goed, de namen zijn inmiddels bekend, je hoeft hierover dus niet meer te speculeren.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_151050871
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:34 schreef FrauMilena het volgende:
Deur op lock zetten door er tegen aan te vallen/stoten, is dat uberhaupt mogelijk? Vanuitgaande wat er in dit filmpje te zien is (2:22), moet de schakelaar eerst omhoog getrokken worden.

Ik mag toch hopen dat ze dit soort dingen (net als bv. autopiloot uitschakelen) redelijk tweestaps maken? Dat je dus niet even per ongeluk door stoten of iets laten vallen zo'n functie kan in- of uitschakelen.
pi_151050882
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:38 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Bedankt, nooit geweten. Maar die bedoelt 11en30 natuurlijk helemaal niet.
pi_151051019
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:31 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Das nog speculeren, lijkt mij als je onwel raakt niet nog even een lock knopje omzet :)
Ach ja, je wordt niet voor niets ONWEL. Dat je dan niet meer goed kan nadenken en lock doet ipv unlock is zo gek nog niet.

Bewuste actie lijkt me nochtans logischer.
I feel kinda Locrian today
pi_151051096
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:38 schreef Biancavia het volgende:

[..]

maar moslims knikken voorover.
wellicht boog die, klapt zijn hoofd op de deurslot pen. piloot dood, zakt naar onderen en trekt slot in de lock stand.
pi_151051100
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:36 schreef hans1985 het volgende:

[..]

Bij de grote aanslagen op zeg maar sterke landen waarbij de aanslag werd opgeeist konden de terroristen van een ding zeker zijn. Dat ze compleet plat gebombardeerd werden.
Inmiddels zijn er zoveel groeperingen die tegen het westen zijn dat bij een aanslag heel veel groepen ervoor verantwoordelijk kunnen zijn.

En wat is nu enger en moeilijker, een vijand die je niet kent of een vijand die je wel kent en actie kunt ondernemen.
Vanuit terroristisch punt gezien zijn anonieme aanslagen veel beter.
Lijkt mij ook ja. Ik heb het altijd raar gevonden dat bepaalde groepen aanslagen van tevoren al aankondigde.
Ik vraag me alleen af wat de groep eraan heeft om de aanslag niet op te eisen.
pi_151051147
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:45 schreef starla het volgende:

[..]

Ach ja, je wordt niet voor niets ONWEL. Dat je dan niet meer goed kan nadenken en lock doet ipv unlock is zo gek nog niet.
Is wel gek. De deur valt achter de gezagvoerder dicht en BAM! acute ... ja wat eigenlijk?
pi_151051160
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:47 schreef aloa het volgende:

[..]

Lijkt mij ook ja. Ik heb het altijd raar gevonden dat bepaalde groepen aanslagen van tevoren al aankondigde.
De zaal die ze hadden gehuurd voor de persconferentie was dubbel geboekt, Hassan's verjaardagsfeestje was al eerder geplande dus ze wachten nu op een vervangende ruimte.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_151051183
Niet officiële bronnen beweren dat de co-piloot stond te kloppen.
pi_151051187
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:49 schreef 11en30 het volgende:

Is wel gek. De deur valt achter de gezagvoerder dicht en BAM! acute ... ja wat eigenlijk?
Goed, je zit op cruisehoogte. Er is tijd voor een plaspauze want vliegtuig toch op auto-piloot.
* Je achterblijvende collega wordt onwel. Kan.
* Hij valt zo dat hij op het 'lock' knopje terecht komt. Wordt al wat onwaarschijnlijker huh.
* Terwijl het vliegtuig op automatische piloot staat zet hij vanzelf een daling in. Zoveel toeval in 1x?!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151051197
Ondertussen op GeenStijl:
http://www.geenstijl.nl/m(...)itdeur.html#comments

Even de comments gecheckt op een aantal steekwoorden:

16x islam
15x moslim
5x mohammed
3x achmed

We wachten af...
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_151051217
Binnenkort zullen de media wel gaan wroeten in het leven van die piloot.
pi_151051218
Is wel hip:

quote:
Flight 470 was an international passenger Embraer 190 flying from Maputo International Airport.

During the flight, Captain Herminio dos Santos Fernandes manually changed its autopilot settings three times from 38,000 feet to 592 feet -- which was below ground level -- as well as adjusting the speed.

The cockpit voice recorder captured several alarms going off during the descent, as well as repeated loud bangs on the door from the co-pilot, who was locked out of the cockpit. An investigation concluded that Captain Fernandes had a "clear intention" to crash the jet, and had kept his co-pilot out of the cabin so he could do so.

The plane crashed into the Bwabwata National Park in Namibia, about half way between its departure and scheduled arrival airport. All 27 passengers and six crew members were killed.
quote:
Flight 702, an Ethiopian Airlines Boeing 767-300ER, was flying from Addis Ababa to Milan via Rome on 17 February 2014 when its own co-pilot hijacked it.

He waited until the pilot went to the toilet, then locked the cockpit door to keep him out, while continuing to fly the aircraft. He bypassed Rome and Milan and flew instead to Geneva, where he circled several times while communicating with air traffic control, trying to broker political asylum for himself and an assurance that he would not be extradited to Ethiopia.

With only 10 minutes of fuel left, and with one engine stalling from lack of fuel, he landed the plane safely, then climbed out the window on a rope and handed himself over to police. All 202 passengers and crew aboard were unharmed.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_151051220
De volledige namen zijn bekend en de facebookpagina's van de piloten zijn verwijderd, volgens Duitse fora.
  donderdag 26 maart 2015 @ 11:53:21 #142
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_151051263
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:27 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Klopt, maar als de andere even naar de wc gaat...
Ik weet niet wat de procedure is bij GermanWings, maar bij veel airlines is het gebruikelijk dat de plaats van de piloot of co-piloot wordt ingenomen door één van de flight attendants (tijdens een wc bezoek bijv.).
Júist om te voorkomen dat er maar één persoon achterblijft in de cockpit.

Maar dat was wellicht in een eerder deel van deze reeks al vemeld.
pi_151051265
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:52 schreef poemojn het volgende:
De volledige namen zijn bekend en de facebookpagina's van de piloten zijn verwijderd, volgens Duitse fora.
Kom maar door met de namen?
pi_151051277
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ondertussen op GeenStijl:
http://www.geenstijl.nl/m(...)itdeur.html#comments

Even de comments gecheckt op een aantal steekwoorden:

16x islam
15x moslim
5x mohammed
3x achmed

We wachten af...
Het is logisch dat mensen dat denken, immers, moslims staan bekend om hun zelfmoordaanslagen. Als enige groep ook.

Onderzoek moet echter uitwijzen hoe deze ramp heeft kunnen gebeuren.
pi_151051285
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Is wel hip:

[..]

[..]

Jaar of 10 terug ook nog Silk Air bij Indonesie
  donderdag 26 maart 2015 @ 11:55:21 #146
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_151051324
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:47 schreef aloa het volgende:

[..]

Een aanslag niet opeisen heeft alleen als je een specifiek persoon wilt vermoorden. Bijvoorbeeld een afrekening door criminelen.

Een terreuraanslag op willekeurige mensen is om angst te zaaien voor een bepaalde terreurgroep. Dan moeten mensen dus wel weten wie er voor verantwoordelijk is.
  donderdag 26 maart 2015 @ 11:55:21 #147
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151051325
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:52 schreef poemojn het volgende:
Dan waren die namen allang uitgelekt naar de media.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 26 maart 2015 @ 11:55:59 #148
215628 woid
let's get Friendly
pi_151051351
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de procedure is bij GermanWings, maar bij veel airlines is het gebruikelijk dat de plaats van de piloot of co-piloot wordt ingenomen door één van de flight attendants (tijdens een wc bezoek bijv.).
Júist om te voorkomen dat er maar één persoon achterblijft in de cockpit.
voor de complementary BJ

Maar dat was wellicht in een eerder deel van deze reeks al vemeld.
pi_151051420
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dan waren die namen allang uitgelekt naar de media.
Dat zal niet lang meer duren nu, journalisten gebruiken ook twitter.
Het zijn gewoon Duitse namen.
pi_151051429
Is dit nou een mobile krachtwijk?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')