Wat zit jij nou de hele tijd over moslims te zeuren?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:36 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hij stootte de schakelaar per ongeluk om tijdens het bidden.
Christenen bidden ook, hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat zit jij nou de hele tijd over moslims te zeuren?
Goed, de namen zijn inmiddels bekend, je hoeft hierover dus niet meer te speculeren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
haha.. ik denk dat jij je juist schuldig maakt aan veroordeling, je moet jezelf niet zo mantelen in blinde moraal. Ik speculeer, niet meer
Ik mag toch hopen dat ze dit soort dingen (net als bv. autopiloot uitschakelen) redelijk tweestaps maken? Dat je dus niet even per ongeluk door stoten of iets laten vallen zo'n functie kan in- of uitschakelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:34 schreef FrauMilena het volgende:
Deur op lock zetten door er tegen aan te vallen/stoten, is dat uberhaupt mogelijk? Vanuitgaande wat er in dit filmpje te zien is (2:22), moet de schakelaar eerst omhoog getrokken worden.
Ach ja, je wordt niet voor niets ONWEL. Dat je dan niet meer goed kan nadenken en lock doet ipv unlock is zo gek nog niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Das nog speculeren, lijkt mij als je onwel raakt niet nog even een lock knopje omzet
maar moslims knikken voorover.quote:
Lijkt mij ook ja. Ik heb het altijd raar gevonden dat bepaalde groepen aanslagen van tevoren al aankondigde.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:36 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Bij de grote aanslagen op zeg maar sterke landen waarbij de aanslag werd opgeeist konden de terroristen van een ding zeker zijn. Dat ze compleet plat gebombardeerd werden.
Inmiddels zijn er zoveel groeperingen die tegen het westen zijn dat bij een aanslag heel veel groepen ervoor verantwoordelijk kunnen zijn.
En wat is nu enger en moeilijker, een vijand die je niet kent of een vijand die je wel kent en actie kunt ondernemen.
Vanuit terroristisch punt gezien zijn anonieme aanslagen veel beter.
Is wel gek. De deur valt achter de gezagvoerder dicht en BAM! acute ... ja wat eigenlijk?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:45 schreef starla het volgende:
[..]
Ach ja, je wordt niet voor niets ONWEL. Dat je dan niet meer goed kan nadenken en lock doet ipv unlock is zo gek nog niet.
De zaal die ze hadden gehuurd voor de persconferentie was dubbel geboekt, Hassan's verjaardagsfeestje was al eerder geplande dus ze wachten nu op een vervangende ruimte.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Ik heb het altijd raar gevonden dat bepaalde groepen aanslagen van tevoren al aankondigde.
Ik vraag me alleen af wat de groep eraan heeft om de aanslag niet op te eisen.
Goed, je zit op cruisehoogte. Er is tijd voor een plaspauze want vliegtuig toch op auto-piloot.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:49 schreef 11en30 het volgende:
Is wel gek. De deur valt achter de gezagvoerder dicht en BAM! acute ... ja wat eigenlijk?
quote:Flight 470 was an international passenger Embraer 190 flying from Maputo International Airport.
During the flight, Captain Herminio dos Santos Fernandes manually changed its autopilot settings three times from 38,000 feet to 592 feet -- which was below ground level -- as well as adjusting the speed.
The cockpit voice recorder captured several alarms going off during the descent, as well as repeated loud bangs on the door from the co-pilot, who was locked out of the cockpit. An investigation concluded that Captain Fernandes had a "clear intention" to crash the jet, and had kept his co-pilot out of the cabin so he could do so.
The plane crashed into the Bwabwata National Park in Namibia, about half way between its departure and scheduled arrival airport. All 27 passengers and six crew members were killed.
quote:Flight 702, an Ethiopian Airlines Boeing 767-300ER, was flying from Addis Ababa to Milan via Rome on 17 February 2014 when its own co-pilot hijacked it.
He waited until the pilot went to the toilet, then locked the cockpit door to keep him out, while continuing to fly the aircraft. He bypassed Rome and Milan and flew instead to Geneva, where he circled several times while communicating with air traffic control, trying to broker political asylum for himself and an assurance that he would not be extradited to Ethiopia.
With only 10 minutes of fuel left, and with one engine stalling from lack of fuel, he landed the plane safely, then climbed out the window on a rope and handed himself over to police. All 202 passengers and crew aboard were unharmed.
Ik weet niet wat de procedure is bij GermanWings, maar bij veel airlines is het gebruikelijk dat de plaats van de piloot of co-piloot wordt ingenomen door één van de flight attendants (tijdens een wc bezoek bijv.).quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, maar als de andere even naar de wc gaat...
Kom maar door met de namen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:52 schreef poemojn het volgende:
De volledige namen zijn bekend en de facebookpagina's van de piloten zijn verwijderd, volgens Duitse fora.
Het is logisch dat mensen dat denken, immers, moslims staan bekend om hun zelfmoordaanslagen. Als enige groep ook.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ondertussen op GeenStijl:
http://www.geenstijl.nl/m(...)itdeur.html#comments
Even de comments gecheckt op een aantal steekwoorden:
16x islam
15x moslim
5x mohammed
3x achmed
We wachten af...
Een aanslag niet opeisen heeft alleen als je een specifiek persoon wilt vermoorden. Bijvoorbeeld een afrekening door criminelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Ik heb het altijd raar gevonden dat bepaalde groepen aanslagen van tevoren al aankondigde.
Ik vraag me alleen af wat de groep eraan heeft om de aanslag niet op te eisen.
Dan waren die namen allang uitgelekt naar de media.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:52 schreef poemojn het volgende:
De volledige namen zijn bekend en de facebookpagina's van de piloten zijn verwijderd, volgens Duitse fora.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de procedure is bij GermanWings, maar bij veel airlines is het gebruikelijk dat de plaats van de piloot of co-piloot wordt ingenomen door één van de flight attendants (tijdens een wc bezoek bijv.).
Júist om te voorkomen dat er maar één persoon achterblijft in de cockpit.
voor de complementary BJ
Maar dat was wellicht in een eerder deel van deze reeks al vemeld.
Dat zal niet lang meer duren nu, journalisten gebruiken ook twitter.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan waren die namen allang uitgelekt naar de media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |