En dan nu fokkers aan zet om "zwaar ademen" te analyseren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:47 schreef alpeko het volgende:
Kortom bij kennis dus.twitter:wol twitterde op donderdag 26-03-2015 om 12:46:13Frans OM: op de voice-recorder hoor je de co-piloot zwaar ademen. Op oproepen vanuit luchtverkeersleiding wordt niet gereageerd. reageer retweet
We gaan het nu 3 topics hebben over hypoxia en aanverwante symptomen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En dan nu fokkers aan zet om "zwaar ademen" te analyseren.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En dan nu fokkers aan zet om "zwaar ademen" te analyseren.
CNN.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:49 schreef heywoodu het volgende:
Volgens de CNN-tolk ademde hij normaal.
Sleutels zijn pre 9/11.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:51 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Hoe is het mogelijk dat de copiloot of de gezagsvoerder geen sleutel of code heeft waardoor ze zelf de toegang tot de cockpit kunnen krijgen?!
Is het mogelijk dat de gezagsvoerder hier wel een sleutel van had, maar dat hij deze niet bij zich had?
Juist om te voorkomen dat iemand zich vanuit de cabine toegang verschaft tot de cockpit, bijvoorbeeld door een personeelslid te gijzelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:51 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Hoe is het mogelijk dat de copiloot of de gezagsvoerder geen sleutel of code heeft waardoor ze zelf de toegang tot de cockpit kunnen krijgen?!
Is het mogelijk dat de gezagsvoerder hier wel een sleutel van had, maar dat hij deze niet bij zich had?
Dat was te horen geweest op de band.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:52 schreef byah het volgende:
óf, piloot gaat kakken, terrorist klopt op deur, copiloot laat hem binnen en wordt gedwongen om vliegtuig te laten crashen?
dat is eigenlijk wat ik bedoel. Zo vaak gaat het uiteindelijk ook niet compleet fout.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:39 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Bij complexe failures die buiten de procedures gaan speelt ervaring wel een rol. Die zijn echter heel erg zeldzaam. Voor de meeste failures liggen kant en klare procedures klaar die je ook vertellen hoe je vanaf daar verder moet. Daar kan iedereen met een typerating voor dat toestel mee overweg.
Dat is inderdaad een stuk lastiger te relativeren dan een aaneenschakeling van technische mankementen. Dat kun je nog over pech spreken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Fucking naar als het echt moedwillig is gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heet het een zelfmoordaanslag.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:53 schreef Odaiba het volgende:
Wou hij zelfmoord plegen, maar niet alleen gaan ofzo?
Als je zelfmoord pleegt denk je niet meer aan anderen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:53 schreef Odaiba het volgende:
Wou hij zelfmoord plegen, maar niet alleen gaan ofzo?
Nee, dat was te horen geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:54 schreef Infection het volgende:
Toch vreemd dat als dit een zelfmoord is, je even 150 man met je meeneemt. Ik begin bijna te denken dat er nog een tweede persoon in de cockpit was toen de piloot voor de deur stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |