quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef Nielsch het volgende:
Graag naam van de piloot publiceren. Indien Islamitisch zal dat al een hoop verklaren...
Ja, die kunnen en doen alletwee hetzelfde werk, dat weet ik.quote:
Voor een mayday of aanvraag noodlanding is niet zo veel ervaring nodig denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb geen idee, zoiets als een bevroren onderdeel en dat het systeem dan bepaalde dingen wil die juist niet moeten, dan komt het ook op ervaring aan? Misschien ook niet.
Dat is denk ik precies de reden waarom ze het niet doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef Nielsch het volgende:
Graag naam van de piloot publiceren. Indien Islamitisch zal dat al een hoop verklaren...
Andreas L.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef Nielsch het volgende:
Graag naam van de piloot publiceren. Indien Islamitisch zal dat al een hoop verklaren...
Iedereen die in die cockpit zit kan als het nodig is veilig een toestel landen. Anders zit je er niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:33 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Voor een mayday of aanvraag noodlanding is niet zo veel ervaring nodig denk ik.
Simpele.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef Nielsch het volgende:
Graag naam van de piloot publiceren. Indien Islamitisch zal dat al een hoop verklaren...
En dan moet hij dat wel willen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ja. Moet hij wel in de cockpit zijn
Wat weten zij wat de rest niet wist? Suspicious. Of moet ik dan naar BNW?quote:Members of the Swedish football team Dalkurd FF were booked to be on the flight but changed at the last moment.
Hmmm....quote:Dalkurd FF is a Swedish football club, located in Borlänge, Sweden. The club was formed in 2004 by Kurdish immigrants.
Klinkt nogal exotisch...quote:Chairman Ramazan Kizil
Aliens!quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat weten zij wat de rest niet wist? Suspicious. Of moet ik dan naar BNW?
Maar wacht eens:
[..]
Hmmm....
[..]
daarvoor misschien niet, maar juist de situaties waarin dat niet afdoende isquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:33 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Voor een mayday of aanvraag noodlanding is niet zo veel ervaring nodig denk ik.
Ik denk dat je onnoemelijk veel mogelijke scenario's geoefend hebt tijdens je opleiding. NewHorizon?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
daarvoor misschien niet, maar juist de situaties waarin dat niet afdoende is
Mijn collega gewoon vertrouwen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:39 schreef 11en30 het volgende:
Wat zou jij nu doen als je gezagvoerder was en je staat ingeroosterd met Mo al Vaag met 400 vlieguren?
Bij complexe failures die buiten de procedures gaan speelt ervaring wel een rol. Die zijn echter heel erg zeldzaam. Voor de meeste failures liggen kant en klare procedures klaar die je ook vertellen hoe je vanaf daar verder moet. Daar kan iedereen met een typerating voor dat toestel mee overweg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
daarvoor misschien niet, maar juist de situaties waarin dat niet afdoende is
Gewoon Duits dus. Een goede reden om niet te publiceren, want niet relevant voor publiek maar wel voor de nabestaanden (captain had 2 kinderen).quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef Nielsch het volgende:
Graag naam van de piloot publiceren. Indien Islamitisch zal dat al een hoop verklaren...
quote:Bild has named the captain as Patrick S. He was the father of two children. He flew for over ten years for Lufthansa and Germanwings and had completed more than 6,000 flight hours on the Airbus 320.
The paper names the First Officer as Andreas L. He was "young". He was from Montabaur, in Rhineland-Palatinate. He had 630 flight hours. He joined Germanwings in September 2013 straight from the Lufthansa Flight Training School in Bremen.
Deed de captain met 10 jaar ervaring ook. Hij ligt nu wel in 1000 stukjes tegen een bergwand geplakt samen met 6 collega's en 140 klanten.quote:
Uiteraard, en nu nog steeds meerdere keren per jaar hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat je onnoemelijk veel mogelijke scenario's geoefend hebt tijdens je opleiding. NewHorizon?
En je alternatief is? Als je niemand vertrouwt heb je ook geen leven.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:41 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Deed de captain met 10 jaar ervaring ook. Hij ligt nu wel in 1000 stukjes tegen een bergwand geplakt samen met 6 collega's en 140 klanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |