Dus jij stinkt een uur in de wind als je ongezond eet?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef isax het volgende:
[..]
en zo gezond eet je ook weer niet toch?
Nee hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Is een grapje hoop ik
nee dat jij je eigen stank niet meer ruikt betekent niet dat de rest dat ook maar plezant moet vinden, jij draait het omquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is echt de omgekeerde wereld. Omdat jullie je stank moeten verbergen met chemische troep en ik dat niet nodig heb, ben ik de vreemde eend.
Waarom ruikt je eigen huid niet fris na het douchen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Onzin.de meeste mensen douchen en gebruiken daarbij zeep shampo. na t douchen deo en parfum op. niets te maskeren maar wel zo fris
over het algemeen wel. alcohol, vet voedsel en roken is niet echt bevorderlijk voor de lichaams geuren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus jij stinkt een uur in de wind als je ongezond eet?
dat heeft helemaal niemand beweerdquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom ruikt je eigen huid niet fris na het douchen?
Waar staat dat ik na t douchen mijn huid niet fris ruikquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom ruikt je eigen huid niet fris na het douchen?
Ik vind zweet ook niet stinken. Ik vind het heerlijk als ik zweet. Goed voor je huidquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er is niets mis met eerlijk zweet.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind zweet ook niet stinken. Ik vind het heerlijk als ik zweet. Goed voor je huid
vers zweet stinkt ook niet tenzij je een hormonaal probleem hebt of iest heel kruidigs hebt gegeten.quote:
Zou het kunnen zijn dat je zo gewend ben aan die chemische troep ,daardoor de natuurlijke geur van een mens walgelijk bent gaan vinden?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:32 schreef isax het volgende:
[..]
over het algemeen wel. alcohol, vet voedsel en roken is niet echt bevorderlijk voor de lichaams geuren.
volgens mij vind het stank lekker ruiken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:33 schreef Jopie78 het volgende:
Stink je nou nooit, of vind je het gewoon lekker ruiken?
Zag je de wendingquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:34 schreef isax het volgende:
[..]
volgens mij vind het stank lekker ruiken.
wat een twist!
Knoflook.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
vers zweet stinkt ook niet tenzij je een hormonaal probleem hebt of iest heel kruidigs hebt gegeten.
dat weet ik. maar ik vind zweten op zich al vies. al doen we dat allemaalquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
vers zweet stinkt ook niet tenzij je een hormonaal probleem hebt of iest heel kruidigs hebt gegeten.
je haalt er weer onsamenhangende dingen bij om ene punt te maken terwijl het punt is dat iedereen wel eens stinkt, niet dat het erg is of dat je panisch alles moet verbergen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat je zo gewend ben aan die chemische troep ,daardoor de natuurlijke geur van een mens walgelijk bent gaan vinden?
Ik krijg altijd complimentjes, dat ik lekker ruikquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom zou je er dan een luchtje opdoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |