Mag ik even eerlijk zijn dan?quote:
Die centrale topics staan ook op de nominatielijst.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mag ik even eerlijk zijn dan?
Waarom vervuilt gutterFM ONZ? Ik zie hier amper slowchat, en tijdens de shows wordt er leuk gepraat.
Gaan deze dan ook weg?
ONZ / Tijd voor koffie #2
En ongeveer de helft van de andere centrale topics die ook niks toevoegen?
En waarom vervuilt gutterFM onz?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die centrale topics staan ook op de nominatielijst.
Niemand heeft iets over vervuilen genoemd, het is gewoon niet relevant voor ONZ.quote:
Wat willen jullie anders opschonen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niemand heeft iets over vervuilen genoemd, het is gewoon niet relevant voor ONZ.
is het wel een idee / toegestaan om een linkje naar de radio bijvoorbeeld in onz sc te zetten?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niemand heeft iets over vervuilen genoemd, het is gewoon niet relevant voor ONZ.
Gequote voor woensdagquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als dat zo is stop ik een tijd met FOK!.
Helaas stopt Gutter FM op ONZ echtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als dat zo is stop ik een tijd met FOK!.
Dat het topic dicht gaat betekent niet dat de radio stopt, dus deze zin is feitelijk niet helemaal correct.quote:
Uit ONZ inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat het topic dicht gaat betekent niet dat de radio stopt, dus deze zin is feitelijk niet helemaal correct.
Bedankt dat je mijn feedback op je post zo goed verwerkt. Dat waardeer ik.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn feedback op je post zo goed verwerkt. Dat waardeer ik.
Ik krijg ergens het idee dat jij dit niet meent, GGMM.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:21 schreef GGMM het volgende:
WAAR SLAAT DAT OP HEY IK VOND DIT DE LEUKSTE RADIO VAN ONZ
Jouw ideeën blijken wel vaker de grootst mogelijke onzin te zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg ergens het idee dat jij dit niet meent, GGMM.
Oei.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw ideeën blijken wel vaker de grootst mogelijke onzin te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |