Nou, ik ben net zo groot als een tunnelrat, dus dat klopt wel.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik ben net zo groot als een tunnelrat, dus dat klopt wel.
Nja, ik ga dit echt wel heel erg missen.quote:
5 dollah...oh nee dat was iemand anders,quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
Wie is An Bang, en hoeveel kost een date met haar?
En waar denk je met je reeks heen te gaan dan?quote:
dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nja, ik ga dit echt wel heel erg missen.
Al die leuke users die meedoen enzo.
Nee, dat is een gesloten hoofdstuk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen
terugkeer naar R49 is absoluut geen optie?
Oh nou dan sluit je het maar direct. Genaaid zijn we nu toch al.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef yvonne het volgende:
Zeg is het weer zover?
Als iedereen weer gaat lopen ziekzeiken dan is het feest hier snel weer afgelopen
[..]
En waar denk je met je reeks heen te gaan dan?
Bokt?
Boktquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef yvonne het volgende:
Zeg is het weer zover?
Als iedereen weer gaat lopen ziekzeiken dan is het feest hier snel weer afgelopen
[..]
En waar denk je met je reeks heen te gaan dan?
Bokt?
Ja, voor het niet meer kan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
Mensen als dit al het einde is wil ik iedereen bedankenGelukkig zijn er meer dingen in het leven dan alleen FOK!
Man ga slapen, zet die pjoeter uit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
Mensen als dit al het einde is wil ik iedereen bedankenGelukkig zijn er meer dingen in het leven dan alleen FOK!
Blijkbaar wel hè anders kom ik hier niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bokt
Maar Yv, wat is je probleem dan? Niemand heeft er problemen mee
Ik hoop dat het nog wel even door kan gaan, maar jij, en alle andere dj's natuurlijk, bedankt voor alle moeite die jullie erin hebben gestoken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |