Joah, maar voelde er niet zo veel van ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ey Nick maar je likt nu Molly en zo, maar heb je eigenlijk wel ooit groente gehad?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jaa laatste week niet meer zo maar nog wel vrij regelmatig
Aight. Ja is soms. Is wel jammer dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Joah, maar voelde er niet zo veel van ofzo.
Welke? Ik speel nog wel eens sims 2quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik dus helemaal niet meer
![]()
Laatst wel sims gespeeld
Drugs zijn slecht en smerigquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was laatst in Tilburg en ben niet eens langs de graswinkel gegaan. Schouderklop mij.
3quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Welke? Ik speel nog wel eens sims 2
Je vergeet Kirbyquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik dus helemaal niet meer
![]()
Laatst wel sims gespeeld
Je wou toch wat doenquote:
3 loopt bij mij ook heel slecht. Laadtijd van een halfuurquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
3maar crasht vaak op m'n Mac
noem het gewoon wiet en coffeeshopquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was laatst in Tilburg en ben niet eens langs de graswinkel gegaan. Schouderklop mij.
Dat vindt hamerhaaitje niet interessantquote:
wollahquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
030 shab utrecht kanaleneiland shout out naar mn mocro's
Drugsquote:
Zo extreem is t hier dan nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
3 loopt bij mij ook heel slecht. Laadtijd van een halfuur
Cola voor de ecktequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb maar 2 dingen ooit gedaanen die vielen elke keer tegen dus dan maar gewoon aan de icetea
Neequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
ik cut nog eerder voor zayn
En tot welke groep behoor jij?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn klas bevat over het algemeen drie soorten personen:
- "DRUGS IS SLEGGGGGGGGGGT!"
- "Hahahahah drugs kkleip 420 blaze ittt"
- een kerel die joints als sigaretten rookt
mijn klas bevatquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn klas bevat over het algemeen drie soorten personen:
- "DRUGS IS SLEGGGGGGGGGGT!"
- "Hahahahah drugs kkleip 420 blaze ittt"
- een kerel die joints als sigaretten rookt
'Over het algemeen', en ik kan gelukkig zeggen dat ik er buiten valquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En tot welke groep behoor jij?
Sowiesoquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
We kunnen wel eens chillen als ik in roffa zit
Gooi het eens in de groep.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
We hebben het enkel over schooldingen met klasgenoten
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zoeken ze daar denk je nog mensen in september![]()
Ja daarom zeg ik het ook tegen wp, waarom reageer je.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ben toch niet wp kan je toch zien
wow busted hamerquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik het ook tegen wp, waarom reageer je.
Maar dan werk ik nog hierquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]!
Voor de zomervakantie wel ja
Ontslag nemen danquote:
Inb4 die knuffelvacature.quote:
Ik ookquote:
Red light districtquote:
quote:
Bedanktquote:
Eensch.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:01 schreef FL_Freak het volgende:
RN vind dat zo'n functie bij mij zou passen bij cool blue.
RN?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:01 schreef FL_Freak het volgende:
Vindtquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:01 schreef FL_Freak het volgende:
quote:
Eerste keer?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ja wat, eerste keer dat dat gezegd wordt het is altijd "Nijn"
ze noemen mij toch ook wp in plaats van parkietquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
Wil je daar niet op kamers?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ontslag nemen dan
Ik ga voor de zomervakantie ook proberen in Delft te werken
Verandering, oh helpquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ik woon in Delftquote:
Neequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oo was die kamer die je noemde niet in Rotterdam
Ik heb geen autismequote:
Utrecht is te duur mangquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:05 schreef wietparkiet het volgende:
wat wil je in roffa wonen hamer
utrecht niet goed genoeg voor je
Rotterdam ookquote:
Moment opnamequote:
Iquote:
Nouja zolang ik maar niet elke dag strapped naar buiten moet gaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I
Rotterdam Zuid heb je wel redelijk goedkope appartementen. Maarja Zuid
Wil je niet dood gevonden worden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I
Rotterdam Zuid heb je wel redelijk goedkope appartementen. Maarja Zuid
Oh echt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef DrNick het volgende:
Waar vind je kamers in omgeving Rotterdam? Studentenwoningweb opereert daar niet
Vestia, kamernet, kamertje etc etcquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef DrNick het volgende:
Waar vind je kamers in omgeving Rotterdam? Studentenwoningweb opereert daar niet
Funda heeft soms wel wat daar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nouja zolang ik maar niet elke dag strapped naar buiten moet gaanmaar ben mocro dus wordt wel met rust gelaten toch
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vestia, kamernet, kamertje etc etc
Neat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Funda heeft soms wel wat daar.
Heb je een studiegekozen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Yish
Krijg wel mijn inschrijfgeld terug tho
RockNijntje, Nijntje, Nijn, Rockni, Dagny, RN, Nini, Nine en zo nog even verder denk ik...quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
Nicequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Yish
Krijg wel mijn inschrijfgeld terug tho
Ik word ook nini genoemdquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
RockNijntje, Nijntje, Nijn, Rockni, Dagny, RN, Nini, Nine en zo nog even verder denk ik...
Kuthoer heb ik ook een aantal keer voorbij horen komenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
RockNijntje, Nijntje, Nijn, Rockni, Dagny, RN, Nini, Nine en zo nog even verder denk ik...
Gnoom dan nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mini kleintje dwerg gnoom kabouter smurf
geldt ook voor snow trouwens
Ik bedoelde op FOK!.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kuthoer heb ik ook een aantal keer voorbij horen komen
quote:
Kan ik wel handelen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lijkt me kut met al die zelfmoordgekkies
quote:
Niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe moet ik m'n moeder die basically digibeet is helpeb om haar WiFi te fixen
Heeft je wifi geen remote acces?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Haar laptop wil geen verbinding maken. Wtf moet ik doenquote:
Turning it off and on again?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Haar laptop wil geen verbinding maken. Wtf moet ik doen![]()
![]()
Hielp nietquote:
Nee, ligt aan laptop. Geen enkele wifi netwerkenquote:
teamviewerquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Sla alle apparaten met een hamer totdat de netwerknaam uit de lijst verdwijnt. Dat was dan de router.quote:
quote:
Door Nick op whatsapp te vragen of hij langs gaatquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Mn broertje leeft ook nogquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Door Nick op whatsapp te vragen of hij langs gaat
Alsof je dat moet vragen. Hij staat vast al lang aan te bellenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Door Nick op whatsapp te vragen of hij langs gaat
Vraag je Brutti danquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ligt aan laptop. Geen enkele wifi netwerken
Plsquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alsof je dat moet vragen. Hij staat vast al lang aan te bellen.
Is vast kankermoe nuquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Kut ventje is dat geworden, Jezus man
Echt hequote:
ik wil t ook wetenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echt he![]()
Moet je trouwens wat over hem vertellen, doe ik wel via WhatsApp
Cool coolquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echt he![]()
Dat is dan mooi kut voor jequote:
The curiosity is killing me.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echt he![]()
Is geen roddelquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gvd van roddels krijgt ik een harde tampeloeres
Het liefst vertel ik het niemand, maar moet dit gewoon kwijtquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wrm vertel je het me niet
#cut4lb
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het liefst vertel ik het niemand, maar moet dit gewoon kwijt
en dan drnicks boven mij verkiezen feelings = hurtquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het liefst vertel ik het niemand, maar moet dit gewoon kwijt
waar ik vandaan kom krijg je slaag voor die "duidelijke taal"quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
slik m'n pik
lijkt me vrij duidelijke taal
quote:
Ik gok voor om je pener.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waar ik vandaan kom krijg je slaag voor die "duidelijke taal"
[..]
[ afbeelding ]
was dat zwarte
Oh shit, ik denk dat die om je pik en je ballen heen moetquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waar ik vandaan kom krijg je slaag voor die "duidelijke taal"
[..]
[ afbeelding ]
was dat zwarte
Oh kak, ballen, die zijn er ook nog.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh shit, ik denk dat die om je pik en je ballen heen moet
Shit jongens, hij heeft het door.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hier op fok vooral
soms lijkt dit wel een verzamelplaats voor rare mensen
ey ff rustig eh pikkiequote:Op donderdag 26 maart 2015 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shit jongens, hij heeft het door.
goeiemorgen cripkequote:
not my problemquote:
wats met gutter?quote:
Pleur het in MUZ, klaarquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
idk
iets met dat het niet past in onz ofzo
radio 49 zit daar ook alquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pleur het in MUZ, klaar
fok loopt sowieso al leegquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
radio 49 zit daar ook al
maar denk dat het dan een heel ander publiek krijgt
maar goed ze zullen achter de schermen wel weten waar ze mee bezig zijn
iets met leegloop
straks is alleen tong80 nog overquote:
ja, maar die heeft dan ook echt helemaal niets anders in zijn levenquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
straks is alleen tong80 nog over
Het is maar waar je je druk om kan maken denk ik dan..quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
idk
iets met dat het niet past in onz ofzo
oh ik vind het alleen erg onzinnigquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om kan maken denk ik dan..
Ik bedoelde ook dat FOK zich er druk over maakt dat het niet zou passen in onzquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik vind het alleen erg onzinnig
ik maak me er niet druk om
maar remember wp is love wp is life
Chocolate piquote:
Beetje vroeg om nu al de prijs uit te reikenquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat een stilte na de mooiste grap van 2015
Ik heb er vertrouwen inquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje vroeg om nu al de prijs uit te reiken
sorry, ik lag even op de rollend op de grond, mijn kont er af lachendquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Deze man heeft humorquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik lag even op de rollend op de grond, mijn kont er af lachend
Was naar huis fietsenquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:50 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:14 schreef DrNick het volgende:
http://www.disney.nl/disn(...)assets/blacklist.xml
ruzie om de kat?quote:
Watquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:14 schreef DrNick het volgende:
http://www.disney.nl/disn(...)assets/blacklist.xml
Huh watquote:
dequote:Op donderdag 26 maart 2015 12:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wilde een stomme grap maken, maar.. rot voor je! Maar waarom twijfel je?
Ja omdat ik geen moeite meer ga doen dit keer om het goed te maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de [ afbeelding ] ernaast schept verwarring
Voor mij meer de "Voglens mij".quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de [ afbeelding ] ernaast schept verwarring
Hahaquote:
Mensen veranderen niet zomaarquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Als hij nog moeite gaat doen zal ik het overwegen maar van mijn kant komt het niet dit keer
Kun je het dan niet beter gewoon afkappen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Als hij nog moeite gaat doen zal ik het overwegen maar van mijn kant komt het niet dit keer
waarom zijn die dingen ineens zo hip? wat is het voordeel tov een bidon?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb gisteren een Dopper waterfles gekocht. Vandaag al kapot
Had gewoon een waterfles nodig waar ik ook andere soorten drinken in kan zetten zonder dat de geur in de plastic trektquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zijn die dingen ineens zo hip? wat is het voordeel tov een bidon?
Mexquote:
Oh boh. Boh boh boh boh.quote:
LBquote:
How you doing?quote:
gaat prima hier, even pauze op stagequote:
23 mei.quote:
Oh je hebt stage gevondenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gaat prima hier, even pauze op stageloop nog wel steeds achter door m'n ziekte
hoe gaat het hier?
Ga je?quote:
Had longontsteking dus dat heeft me heel veel tijd gekost. Loop nog steeds achterquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh je hebt stage gevondenMaar ziekte?
Met mij prima
Moet kunnen ja. Is ook in de buurtquote:
Aha, ik sta nog steeds op misschienquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet kunnen ja. Is ook in de buurt
Oeiquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had longontsteking dus dat heeft me heel veel tijd gekost. Loop nog steeds achterMaar komt goed allemaal
Ik ook, dat het moet kunnen betekent nog niet dat ik er ben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Aha, ik sta nog steeds op misschien
Weinig aan te doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:19 schreef Amarantha het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)l_moedwillig___.html Echt ziek.. bah.
Ik heb je UI even geleendquote:
Ik was ook niet van plan hem terug te gevenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is Creative Commons, mag je houden.
Zomgquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan hem terug te geven
Rebels allesquote:
VAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |