je kent maywood niet?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hoera, weer volstrekt onbekende mensen.
Van naam ja.quote:
en negativ/maurits uit den nieuwe doos zegt je ook niks?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van naam ja.
RTL krijgt gewoon geen bekende mensen die mee willen doen. Maywood, uit de oude doos
nu ik haar zie squaten en viola holt lees, moet ik denken aan die anekdote met die taphendelquote:Op woensdag 8 april 2015 20:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Alice klinkt een beetje als Viola Holt..
Jup, maar dat noem ik geen BN'ers.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en negativ/maurits uit den nieuwe doos zegt je ook niks?
Bijna wel jaquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nu ik haar zie squaten en viola holt lees, moet ik denken aan die anekdote met die taphendel
ik denk dat je refereert naar a-sterren, dat zijn ze idd niet maar bn' ers wel degelijkquote:Op woensdag 8 april 2015 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup, maar dat noem ik geen BN'ers.
Ik vergelijk nog met het eerste seizoen.
Klinkt onsmakelijkquote:Op woensdag 8 april 2015 20:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
viola die biertjes tapte door boven op de hendel te gaan zitten
"Misschien moet iemand het even voor je googlen''quote:Op woensdag 8 april 2015 21:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
echt he, zelfs dat wandelende lijk moet er aan geloven
Je zou het zomaar denken..quote:Op woensdag 8 april 2015 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
heeft jochem zich misschien stiekem vergrepen aan haar ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |