Nee die ken ik niet. Wat zijn dat voor types? Klinkt lekkerquote:Op woensdag 1 april 2015 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Ken wel de Meat Puppets.
Zegt jou dat iets ?
Ik vond het ook erg leuk om te zien! Grappig en ontroerend.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Leuke aflevering gisteren!
Wat een lieve zorgzame man die Muiz.
En op het einde kon ik zelfs sympathie opbrengen voor de 2 knullen.
ja he, die knullen adoreren hun moeder gewoon. Hopelijk nemen ze iets van haar over in huis zodat mams eens wat vaker gaat lunchen oid met haar vriendinnen. Moet ze dat natuurlijk ookwel toelatenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg leuk om te zien! Grappig en ontroerend.
Serieus? Ik had nog steeds het idee dat ik naar 2 6-jarigen zat te kijkenquote:Op donderdag 2 april 2015 09:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Leuke aflevering gisteren!
Wat een lieve zorgzame man die Muiz.
En op het einde kon ik zelfs sympathie opbrengen voor de 2 knullen.
Oh ik dacht al dat het aan mij lag... Toen ik die leeftijd had runde ik al meer dan drie jaar mijn eigen huishoudenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus? Ik had nog steeds het idee dat ik naar 2 6-jarigen zat te kijken"Wat zijn ze wijs" en dat soort uitspraken. Kom op zeg...
Hoe oud zijn die jongens eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ik dacht al dat het aan mij lag... Toen ik die leeftijd had runde ik al meer dan drie jaar mijn eigen huishouden
En Adelheid kwam best over als een domme geit, vond ik... Per saldo verschillen zij en Jake in gedrag niet veel
Ah, dan had ik ze goed ingeschatquote:
Dat is ook weer uitzonderlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, dan had ik ze goed ingeschat_! Allemachtig.. op die leeftijd had ik net zoals jij al een paar jaar een eigen huishouden
Kloptquote:
Zou het? Zou haar vriend daar ook deel van hebben uitgemaakt? Want die straalde helemaal uit dat 'ie ook best all the way wilde gaan met de partnerruil...quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:41 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij hebben Adelheid en haar vrienden iedereen enorm bij de neus genomen.
Ja, een boterham smeren zou toch wel moeten lukken op die leeftijdquote:Op woensdag 8 april 2015 06:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
KloptEn ik verwacht ook zeker niet dat iedereen voor z'n twintigste het huis al uit is, maar zij waren weer het andere extreme
Echt niet? Dat gedoe over kussen op de mond en hoe hij haar wakker knuffelde? Het zou mij echt teveel 'in my space' zijn....quote:Op woensdag 8 april 2015 10:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Verder: wat een negativiteit
Ik haalde er echt niet uit dat Muiz wel wat meer wilde met die partnerruil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |