1 2 | Opdracht: SITE CHMOD 777 administrator Antwoord: 550 CHMOD 777 administrator: Operation not permitted |
Gewoon een hosting van webwerkersquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:38 schreef CarltonBanks het volgende:
draai je op je eigen server of op een hosted omgeving bij een provider?
Mappen aanmaken kan ik wel maar de bestanden bewerken lukt niet?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Kun je wel een nieuw bestand of folder aanmaken?
1 2 3 4 | Opdracht: RNFR index.html Antwoord: 350 File or directory exists, ready for destination name Opdracht: RNTO idex.html Antwoord: 550 Rename idex.html: Permission denied |
1 2 3 | Status: Rechten instellen van '/domains/adfundbegeleidwerken.nl/public_html/administrator' naar '777' Opdracht: SITE CHMOD 777 administrator Antwoord: 550 CHMOD 777 administrator: Operation not permitted |
Alles op 777 willen zetten is geen goed idee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:14 schreef zeurtvaak het volgende:
[..]
Mappen aanmaken kan ik wel maar de bestanden bewerken lukt niet?
Als ik een bestand een andere naam wilt geven in Firefox?
[ code verwijderd ]
Iedereen zegt dat ik met firefox bestandrechten moet invullen naar 777
ook dat lukt niet?
[ code verwijderd ]
pas wanneer jij ook eens mensen op Fok probeert te helpenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:50 schreef zeurtvaak het volgende:
Kan iemand nog mij helpen. Ik kan echt niks bewerken in mijn FTP
Wat zijn we weer dom bezig?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:02 schreef redboyke het volgende:
die foutmelding zouden ze ook moeten zetten iedere keer je op fok iets wilt posten.
Nieuwe folders aanmaken en die verwijderen lukt? En hernoemen van nieuwe folder?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:14 schreef zeurtvaak het volgende:
[..]
Mappen aanmaken kan ik wel maar de bestanden bewerken lukt niet?
Ik ga contact nemen!quote:Op woensdag 1 april 2015 01:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Nieuwe folders aanmaken en die verwijderen lukt? En hernoemen van nieuwe folder?
Nieuwe bestanden aanmaken en die verwijderen lukt? En hernoemen van bestand?
Hoe lukt het met een andere ftp browser?
Ik dacht dat 777 alles en iedereen alle rechten gaf op een item.
Al eens contact gehad met de hoster hierover?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |