Is al gebeurdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:32 schreef Scrummie het volgende:
Ze hebben het erover de patch terug te willen draaien. Als ze dat doen kap ik met het hele spel. Kan eindelijk assets gebruiken
Jup, ik denk dat ze meer ruimtes tussen de patches moeten doen en dan grotere en beter geteste patches opleveren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:36 schreef Trebo het volgende:
Al die patches, al die mods, al die assets. Dat gaat natuurlijk problemen met elkaar opleveren.
Wel met optie om als beta naar 1.07 te gaan. Da's nog iets..quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Is al gebeurd
http://steamcommunity.com(...)/611701999524339515/
Gewoon niet meer voor Windows patches maken, levert alleen maar gezeur op.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:37 schreef RaXz het volgende:
[..]
Jup, ik denk dat ze meer ruimtes tussen de patches moeten doen en dan grotere en beter geteste patches opleveren.
Net of ik voor de lol een Windows pc heb.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon niet meer voor Windows patches maken, levert alleen maar gezeur op.
Hehquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:40 schreef RaXz het volgende:
[..]
Net of ik voor de lol een Windows pc heb.
Hoe komt dat pad links zo breed? Leg je er twee naast mekaar ofzo?quote:
Welk pad links? Langs het strand? Dat is in elk geval 1 rij pad, met 1 blokje low commercial, en dan een gewone weg.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe komt dat pad links zo breed? Leg je er twee naast mekaar ofzo?
Die langs het strand ja, is goddomme net zo breed als de driebaansweg ernaastquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welk pad links? Langs het strand? Dat is in elk geval 1 rij pad, met 1 blokje low commercial, en dan een gewone weg.
Ja mooi hequote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die langs het strand ja, is goddomme net zo breed als de driebaansweg ernaast
Is ook al meer dan 6000x gedownloadquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:17 schreef karton2 het volgende:
Geen idee of dit al geplaatst is, maar in onderstaande filmpje vanaf 3:25 wordt het (fok!) Feyenoord Stadion geplaatst door zo'n Lets Play Duitser:
Supervetquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:17 schreef karton2 het volgende:
Geen idee of dit al geplaatst is, maar in onderstaande filmpje vanaf 3:25 wordt het (fok!) Feyenoord Stadion geplaatst door zo'n Lets Play Duitser:
Die Aldi wat een toplocatie!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:59 schreef Scrummie het volgende:
Twee avonden werk denk ik?
[ afbeelding ]
Zit nu weer op 20.000 inwoners, 5 ton op de bank.
Vanavond denk ik een nieuw stadionpark maken
Hoe briljantquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:17 schreef karton2 het volgende:
Hey de textures zijn verbeterd of niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:17 schreef karton2 het volgende:
Baas!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:17 schreef karton2 het volgende:
De Ramblas to the Kuip!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Nu we het toch over stadions hebben..
The road to the Kuip:
[ afbeelding ]
Overzicht, met "Varkenoord" op de achtergrond van de Kuip.
[ afbeelding ]
Mooi hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Nu we het toch over stadions hebben..
The road to the Kuip:
[ afbeelding ]
Overzicht, met "Varkenoord" op de achtergrond van de Kuip.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |