Wel als de woninkjes er zo uit zien. Niet met die moderne prutquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom niet. Het ziet er super vet uit.
Nee precies. Misschien komt er in de workshop nog een mod dat je gewoon je huisjes kan kiezen en kan neerzetten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel als de woninkjes er zo uit zien. Niet met die moderne prut
Haha geweldig. Nu nog even wachten op de Euromast, De Hef en de Erasmusbrugquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:40 schreef Divje het volgende:
http://steamcommunity.com(...)13962398&searchtext=
De Markthal![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar heb ik hem gekocht. Wat bedoel je precies met grijze opties?
G2Play, Kinguin, G2A, en zo zijn er nog een hoop andere..quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:55 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
g2play is wel een grijze optie toch?Daar heb ik 'm weg..
Link naar de mod!!!!quote:Op donderdag 26 maart 2015 07:30 schreef BarryOSeven het volgende:
Hopateee, nu met nieuwe shader en realistic assets mod!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:40 schreef Divje het volgende:
http://steamcommunity.com(...)13962398&searchtext=
De Markthal![]()
Detroitquote:Op donderdag 26 maart 2015 07:30 schreef BarryOSeven het volgende:
Hopateee, nu met nieuwe shader en realistic assets mod!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
DetroitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het was het proberen waard
![]()
Als ik die foto's zo zie hebben ze er ook een interieur in gebouwd. Is dat niet wat zonde van het geheugen? Of kun je dat zien van buitenaf?quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een franse vlag.
Demand makenquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:43 schreef Thrilled het volgende:
damn wat gaan die topics hard.. super handig dat lijstje met mods in de OP
Ik merk bij mijn stad nu een beetje een stall-momentje.. de stad draait stabiel, geen nieuwe vraag naar industrie/woonwijken/commercie, maar ook geen klachten om op te lossen...
En nu..?
Dus ik loop de kans dat mijn spel alsnog wordt geblokkeerd?quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:05 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
G2Play, Kinguin, G2A, en zo zijn er nog een hoop andere..
'grijze' optie omdat: de bron van de keys niet altijd duidelijk is en dat er soms keys geblokkeerd worden i.v.m. beschuldiging van creditcard fraude van dit soort sites
en daarnaast bieden die sites ook opties aan die tegen de ToS (terms of service) van steam ingaan: de VPN keys
de kans is er.. maar die is zeer klein (ik heb zelf ook een aardige hoeveelheid keys bij dat soort sites al vandaan gehaald, en nog nooit is er 1 geblokkeerd)quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus ik loop de kans dat mijn spel alsnog wordt geblokkeerd?
Hopen dat het niet gebeurt, zou echt balen namelijk :pquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
de kans is er.. maar die is zeer klein (ik heb zelf ook een aardige hoeveelheid keys bij dat soort sites al vandaan gehaald, en nog nooit is er 1 geblokkeerd)
Jij koopt een key bij hen, het is hun verantwoordelijkheid jou een werkende key te leveren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hopen dat het niet gebeurt, zou echt balen namelijk :p
Je kan ze wel op een bepaald level locken, zodat ze dat huisje blijvenquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee precies. Misschien komt er in de workshop nog een mod dat je gewoon je huisjes kan kiezen en kan neerzetten.
Hoe kom je aan dat kasteel?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan ze wel op een bepaald level locken, zodat ze dat huisje blijven
http://steamcommunity.com(...)10535198&searchtext=
Tnxs!quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Zijn losse delen
http://steamcommunity.com(...)pfiles/?appid=255710
Ga in de workshop zoeken naar parken, meer dan genoeg te vinden. Die paar pre-oder dingen zijn ook niet zo heel speciaal opzichquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef Jessah het volgende:
Goededag allemaal,
In eerste instantie heb ik dit spel gepirate (stoutstout), maar toch besloten om 'm te kopen.
Nu ben ik echter wel wat (pre-order) parks and recreation dingen kwijt zoals dat opblaaskussen. Is er nog een manier om deze terug te krijgen? Was zo lekker klein om tussen gebouwen te proppen en nu zijn al m'n burgers ontevreden.
Overweeg bijna om weer te deïnstalleren en verder te gaan op m'n pb versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |