Ik heb toch liever even wat minder.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:50 schreef Symphonic het volgende:
Je krijgt vanzelf last van krakende scharnieren als je wat ouder wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb toch liever even wat minder.Dat is inderdaad niet fijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Nope, idd niet fijn, lang last van gehad, eindelijk voorbij en nu begint het terug te komen. Maar dit keer met kraken!quote:
Jij zit gewoon te losquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Als puber kraakte en knakte het al heel erg bij mij, zodanig dat bij het turnen de anderen zich aan de andere kant van de zaal afvroegen of het wel goed ging
Ik ben overigens ook bang dat ik weer tegen een frozen shoulder aanzit, alleen nu an de andere kant...quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nope, idd niet fijn, lang last van gehad, eindelijk voorbij en nu begint het terug te komen. Maar dit keer met kraken!
Das ook niet fijn, al weet ik daar nog niet zo heel veel over.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben overigens ook bang dat ik weer tegen een frozen shoulder aanzit, alleen nu an de andere kant...
Ik kan mijn voorste vingerkootje in een 90 graden hoek krijgen tov de rest van de vinger.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Als puber kraakte en knakte het al heel erg bij mij, zodanig dat bij het turnen de anderen zich aan de andere kant van de zaal afvroegen of het wel goed ging
Van welke vinger?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan mijn voorste vingerkootje in een 90 graden hoek krijgen tov de rest van de vinger.
En is dat byzonder? Of bedoel je dat de rest rechtop blijft?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van alle vingers. En dan tel ik de duim niet mee.
Ik kan dat ook met de wijsvinger van mijn linkerhand, maar denk dat ik de 90 graden net niet haal, mijn dochter kan het met al haar vingers en dan echt een hoek van 90 gradenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan mijn voorste vingerkootje in een 90 graden hoek krijgen tov de rest van de vinger.
Of dat bijzonder is? Probeer het zelf eensquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
En is dat byzonder? Of bedoel je dat de rest rechtop blijft?
Dan buigt de rst meequote:Op woensdag 25 maart 2015 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of dat bijzonder is? Probeer het zelf eens
En terechtquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Zo de boel staat klaar hier..
Over 50 minuutjes draaien. We zijn net van forum verhuisd
van ONZ naar muziek
Dus is het best bijzonder, helemaal als je het met alle vinger kan.quote:
Zoiets als op deze pic. Alleen kan ik dat met al mijn vingers.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:07 schreef drakin het volgende:
En is dat byzonder? Of bedoel je dat de rest rechtop blijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |