Oja, mooi hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:24 schreef jacamaca het volgende:
Ik heb de URL gevonden!
Ik had hem enkel als jpg, kwam van mn vriendin.
gigantic%20teddy%20bear
De rechtse, die donkerbruine
Ja, laat ik je nu alvast waarschuwen: het gaat alleen maar bergafwaarts vanaf hier.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:28 schreef jacamaca het volgende:
Schitterend niveau hier blijkbaar op dit forum.
Dit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:43 schreef nofxtbr het volgende:
misschien gewoon bij een speelgoedwinkel proberen?
Waar heb je deze gevonden, gewoon internet of?quote:
Internet. Het moeilijke ligt hieraan grotere knuffelberen kosten in aanschaf voor een winkelier best veel geld. En worden meestal maar slecht verkocht omdat een grote lompe knuffelbeer gewoon onhandig is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:51 schreef jacamaca het volgende:
[..]
Waar heb je deze gevonden, gewoon internet of?
Bedankt voor jullie antwoorden, is best lastig om deze te vinden omwille van de afmetingen
Je weet in ieder geval wel dat je met een loser date.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
heeft niks met volwassen zijn te maken, ik vind het altijd super lief als mijn vriend met zoiets komt
Bedankt voor het compliment, maar het kan me geen zak schelen wat jij hiervan vindtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:15 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval wel dat je met een loser date.
Dat gaat eenvoudiger dan bergopquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:20 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Ja, laat ik je nu alvast waarschuwen: het gaat alleen maar bergafwaarts vanaf hier.
als je nou de negatieve reacties ff negeert en reageert op de dingen waar je iets aan hebt, wordt het misschien nog iets. De tip om ff bij een speelgoedwinkel te informeren of ze 'm kunnen bestellen is wel een goede toch. Misschien kunnen ze wel meerdere bestellen, dat je ze kunt zien en eentje koopt en dat ze de rest terugsturen ofzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:44 schreef jacamaca het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment, maar het kan me geen zak schelen wat jij hiervan vindt
Ieder koppel voor zichzelf zeg ik
zolang ie maar niet depressief is..quote:Op zondag 29 maart 2015 04:33 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik ben een jongen: is het raar dat ik er eentje voor mezelf wil?
Wtf heb ik net gezien?!quote:Op zondag 29 maart 2015 09:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
zolang ie maar niet depressief is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |