Lotto is de beste ploeg van het pelotonquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Probleem van Sep is z'n zwakke ploeg.
wat een frotronde is dat altijd qua coverage.quote:
Fantastisch is dat dat ze altijd maar zo focussen op Devolder. Wel begrijpelijk natuurlijk aangezien die grote favoriet is voor de Tour de Francequote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:06 schreef thettes het volgende:
Fantastisch hoe de Belgen nog steeds tegen beter weten in denken dat Devolder een factor van betekenis is.
quote:X-rays have confirmed the worst: 2 fractures of vertebrae in lower back for @f_cancellara means no spring campaign. #E3H
Andere tijden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Het komt nooit meer goed met Devolder.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Fantastisch is dat dat ze altijd maar zo focussen op Devolder. Wel begrijpelijk natuurlijk aangezien die grote favoriet is voor de Tour de France
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sepp denk ik nu wel de grote favoriet voor Vlaanderen en vooral Roubaix.
Dat is dan ook meteen het enige dat ik weet over Angel Gomez.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:10 schreef baggerbaas het volgende:
Bij die bloembakken denk ik toch altijd weer terug aan Angel Gomez Gomez
Ik had hem uit mijn prono geflikkerd voor d'n Deeg.quote:
Ik ben er ook een beetje bang voor, tenzij hij naar een sterke ploeg vertrekt met slimme ploegleiders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |