Wordt een mager voorjaar zo. Straks zijn er zoveel uitgevallen dat het zelfs Sagan of Van Avermaet het niet meer lukt tweede te worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:23 schreef Momo... het volgende:
Hopen dat Spartacus geen erge blessures heeft
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:26 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wordt een mager voorjaar zo. Straks zijn er zoveel uitgevallen dat het zelfs Sagan of Van Avermaet het niet meer lukt tweede te worden.
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:26 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wordt een mager voorjaar zo. Straks zijn er zoveel uitgevallen dat het zelfs Sagan of Van Avermaet het niet meer lukt tweede te worden.
Is dit zoiets als ze in Canada doen?quote:E3 Sprint Challenge In de marge van de E3 is er ook dit jaar weer een sprintcompetitie georganiseerd in Harelbeke. Danny van Poppel was de bete in de finale, voor Guardini en veldrijder Tim Merlier. Van Poppel volgt met Kristoff een grote naam op op de erelijst.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dit zoiets als ze in Canada doen?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:26 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Iemand van Lotto Jumbo gaat niet winnenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:57 schreef Mykonos het volgende:
Forse devaluatie van die koersen zo. Wel dé kans voor Vanmarcke om toe te slaan. De een z'n dood...
Al nieuws over Boom? Die was woensdag ook erg sterk totdat die vielquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sepp denk ik nu wel de grote favoriet voor Vlaanderen en vooral Roubaix.
Wordt er wel meer naar hem gekekenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Binnenkort ook weer Wielco Kelderman uit de mond van José. Spraken de Spanjaarden gisteren ook zo uit trouwens. Helaas geen 'Lotto Be-Belisol' meer dit jaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
blijft mooi hoe José de Oude Kwaremont uitspreekt.
Voor P-R zeker wel. Voor de RvV zou ik eerder Crack noemen, ware het niet dat die niet kan winnenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik gun het Crack wel na al zijn mislukkingenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:01 schreef Momo... het volgende:
Ik weet niet waarom maar als Crack wel zou winnen dan is dat eigenlijk een teleurstelling een beetje net als Devolder.
Lotto is de beste ploeg van het pelotonquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Probleem van Sep is z'n zwakke ploeg.
wat een frotronde is dat altijd qua coverage.quote:
Fantastisch is dat dat ze altijd maar zo focussen op Devolder. Wel begrijpelijk natuurlijk aangezien die grote favoriet is voor de Tour de Francequote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:06 schreef thettes het volgende:
Fantastisch hoe de Belgen nog steeds tegen beter weten in denken dat Devolder een factor van betekenis is.
quote:X-rays have confirmed the worst: 2 fractures of vertebrae in lower back for @f_cancellara means no spring campaign. #E3H
Andere tijden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Het komt nooit meer goed met Devolder.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Fantastisch is dat dat ze altijd maar zo focussen op Devolder. Wel begrijpelijk natuurlijk aangezien die grote favoriet is voor de Tour de France
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat is dan ook meteen het enige dat ik weet over Angel Gomez.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:10 schreef baggerbaas het volgende:
Bij die bloembakken denk ik toch altijd weer terug aan Angel Gomez Gomez
Ik had hem uit mijn prono geflikkerd voor d'n Deeg.quote:
Ik ben er ook een beetje bang voor, tenzij hij naar een sterke ploeg vertrekt met slimme ploegleiders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |