Ja, maar merk eerlijk gezegd geen verschil.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:22 schreef computergirl het volgende:
Dat je misselijk wordt als je in spanning zit is niet zo vreemd, dat hebben best veel mensen. Dat sluit niet uit dat er daarnaast nog een lichamelijke oorzaak is. Ben je al gestopt met lactose?
Ja, alle lactose.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben je ook gestopt met die wheyshakes?
Mooi zo! Ik ben benieuwd naar de uitslag!quote:Op donderdag 16 april 2015 11:49 schreef Blue_note het volgende:
De gastroscopie zit erop. Niet echt prettig zeg!
Maar het zag er keurig uit. Biopten van de maag en de 12 vingerige darm zijn tevens ook genomen, de uitslag daarvan krijg ik 4-5.
Ja, levocetrizine.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:24 schreef computergirl het volgende:
Fijn dat je de oorzaak van misselijkheid gevonden lijkt te hebben gevonden.
Slik je nog medicijnen tegen jeuk en andere allergische symptomen?
Jezelf trainen, spanning en stress daar moet je jezelf tegen wapenen. Leren omgaan met waar je aandacht aan besteedt, zorgen dat je je daarnaast leert ontspannen. Persoonlijk heb ik mezelf aangeleerd me druk te maken om de dingen die ik kan oplossen en de rest maar te accepteren omdat ik er niets aan kan doen, druk maken om dingen waar je niets aan kunt doen is verspilde energie en levert stress op.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:31 schreef Blue_note het volgende:
Nou het was weer zover. Vandaag veel spannende dingen, en ja hoor, vanochtend kwam alles eruit. Nu is alles achter de rug en het zakt...dus stress is ook een veroorzaker. Mja wat kun je daar tegen doen?
Welke supps? Ik denk ook aan bach spray. Morgen erns kijken in een reform zaak.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:46 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb het een tijd gehad. Ben supplementen gaan nemen, gewoon elke dag een bruistablet. Toen was ik er vanaf. Kan placebo zijn maar dat boeit mij natuurlijk niet.
Je draait in cirkeltjes he.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:31 schreef Blue_note het volgende:
Nou het was weer zover. Vandaag veel spannende dingen, en ja hoor, vanochtend kwam alles eruit. Nu is alles achter de rug en het zakt...dus stress is ook een veroorzaker. Mja wat kun je daar tegen doen?
Waarschijnlijk niet. Osteopathie is niet gebaseerd op een plausibel mechanisme of bewijs voor de werkzaamheid. Laat in elk geval niet je nek manipuleren; dat kan schadelijk zijn.quote:Op maandag 27 april 2015 09:34 schreef Blue_note het volgende:
Morgen ga ik naar een osteopaat. Kijken of die iets kan betekenen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |