abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 januari 2016 @ 07:56:35 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_158892748
Ik vind de action ook een ontzettende kakwinkel. En die van ons is nog wel redelijk opgeruimd en overzichtelijk. Hema O+
disclaimer
pi_158892757
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat we hier zo'n mooie Hema hebben? Nee.
Hema in Leeuwarden is veeeeeeel beter.
pi_158892764
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind de action ook een ontzettende kakwinkel. En die van ons is nog wel redelijk opgeruimd en overzichtelijk. Hema O+
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit kakkers tegengekomen in de action.
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:13:09 #129
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_158892831
Sinds de HEMA vernieuwd is kom ik er nauwelijks meer.

Ze hadden vaak wel leuke herenkleding, al waren er altijd al weinig aanbiedingen. Wat er nu nog in de winkel hangt stelt echt niks meer voor. Waarom ze ook de rest niet gewoon weghalen snap ik niet.

De food-afdeling was ook altijd wel leuk. Maar vooral sinds de vernieuwing is het niet verrassend meer. Veel verse dingen zijn eruit gekicked. Vroeger hadden ze regelmatig tijdelijke salades maar dit is ook niet meer.

Met de nieuwe indeling kan ik er niks meer vinden.

Hoe harder HEMA probeert zichzelf te vernieuwen, hoe meer de winkel zich vervreemdt van de vast klanten. Je kunt niet de tegelijk HEMA 2.0 en Action 2.0 zijn.
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 januari 2016 @ 08:34:12 #130
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_158892943
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:18 schreef Angel-A het volgende:
Basic t-shirts voor 4 of 5 euro en ze zijn echt heel fijn.
Dit. Ik koop mijn witte tshirts altijd bij de Hema. Goede kwaliteit.
pi_158902359
Even wat geneuzel verwijderd.
pi_158908294
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit. Ik koop mijn witte tshirts altijd bij de Hema. Goede kwaliteit.
Ik ook. Wil wel eens een paar nieuwe, maar mijn maat is al maanden structureel uitverkocht. Lijkt wel of ze geen geld meer hebben om een nieuwe voorraad in te kopen :(

Winkel is ook een drama hier, rommelig en veel producten zijn vaak uitverkocht. Erg jammer.
pi_158909016
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef usernaamvergeten het volgende:
Ik ook. Wil wel eens een paar nieuwe, maar mijn maat is al maanden structureel uitverkocht. Lijkt wel of ze geen geld meer hebben om een nieuwe voorraad in te kopen :(

Winkel is ook een drama hier, rommelig en veel producten zijn vaak uitverkocht. Erg jammer.
Hier altijd een bijzonder nette winkel, maar als ik soms in een grote stad in de Hema kom kijk ik mijn ogen uit. Alsof ik een totaal ander soort winkel in stap :o Wat een zooitje vaak.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158909283
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier altijd een bijzonder nette winkel, maar als ik soms in een grote stad in de Hema kom kijk ik mijn ogen uit. Alsof ik een totaal ander soort winkel in stap :o Wat een zooitje vaak.
Dat heb ik met elke winkel! Hier in de stad is ALLES een bende, echt ALLES! In het dorp bij mijn moeder zitten een flink aantal dezelfde winkels en daar is het een oaaaase!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')