Dit valt mij de laatste jaren ook op.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:11 schreef mecano het volgende:
Ze kunnen beter iets doen aan de kwaliteit van hun producten. Ik heb gemerkt dat de kwaliteit steeds achteruit gaat. O.a. hun handdoeken en ondergoed worden steeds dunner en dunner en gaan dus sneller kapot. Op prijs kunnen ze het niet winnen. Zoals al eerder gezegd er zijn al goedkope ketens zoals de Action. Ze moeten goede kwaliteitsproducten voor een betaalbare prijs leveren.
Als de kwaliteit nog slechter wordt en de prijzen blijven gelijk, dan kan ik net zo goed bij de Action, Trekpleister etc gaan kopen.
Niet alleen bij de Hema, dat is in vrijwel iedere winkel zo, bij H&M en V&D heb je voor meisjes ook veel meer keuze dan voor jongens....quote:Op donderdag 9 april 2015 22:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dit valt mij de laatste jaren ook op.
En voor kinderen hebben ze veeeeeel meisjeskleding en amper jongenskleding. En laat ik nou een zoon hebben. Ik kom er niet meer dus.
Minder keus versus geen keus. Het valt bij de hema meer op.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen bij de Hema, dat is in vrijwel iedere winkel zo, bij H&M en V&D heb je voor meisjes ook veel meer keuze dan voor jongens....
Neequote:Op donderdag 9 april 2015 19:33 schreef Yiwei het volgende:
[..]
N.a.v. je bericht vandaag rosbief gehaalden andere dingen erbij.
E1,75 was te duur, voor E1,50 wil ik wel. Trouwens hele sectie wat E1,75 was, is verlaagd naar E1,50
[..]
Hun lippenstift is E3,- Anderen E3,50 en E4,-
Dat is toch mega voordelig in vergelijking met drogisterij merken? Zelf heb ik nooit HEMA lippenstift geprobeerd, hoe zijn ze eigenlijk?
De koffiebonen zijn deze week juist in de aanbieding, dus ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:20 schreef Deezertje het volgende:
Ze hebben nu standaard 20% korting lijkt het, bijna iedere week wel acties. En personeel vertelt je niks als je 't zelf niet weet.. klantvriendelijk hoor. Ik weet het altijd welMaar die mensen die achter je in de rij staan zijn dan weer boos. Zegt de kassamiep: oh, als u zegt dat u korting wilt is het ook goed....
Maar sinds ze 'eten en drinken' van korting hebben uitgesloten zien ze mij niet meer terug voor de koffiebonen etc. Ze hebben eindelijk door dat mensen die producten juist massaal met korting aanschaffen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:03 schreef morgane het volgende:
[..]
De koffiebonen zijn deze week juist in de aanbieding, dus ik snap niet wat je bedoelt.
Die zijn al weken 2 voor 13. Normaal kon je ze voor 5,60 halen per zak met stickers..quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:03 schreef morgane het volgende:
[..]
De koffiebonen zijn deze week juist in de aanbieding, dus ik snap niet wat je bedoelt.
Aha! Dat is nogal een verschil jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 18:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die zijn al weken 2 voor 13. Normaal kon je ze voor 5,60 halen per zak met stickers..
Aah zo, Hema lippenstift vind je niet dezelfde kwaliteit als bijv. Rimmel, L'oreal Paris, Maybelline lipstick dus. Voor de prijs wil ik het wel proberen, maar heb nog 3 ongeopende en 2 net geopende lipstick. Dat wordt lang wachten voor de aanschaf van een Hema lipstick helaas.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Neeessence is bijvoorbeeld veel goedkoper en de kwaliteit is hetzelfde.
Viel me laatst wel op dat de schoonmaakmiddelen/afwas etc wel ontiegelijk goedkoop zijn en de kwaliteit/geur is hartstikke goed. Ondergoed is ook super goedkoop 3 voor 3 euro. Shampoos, conditioner, haarmaskers ook heel erg cheap. En skinny jeans voor kinderen ook en was erg verbaasd over de goede kwaliteit (ook de t-shirts) O ja en een toffe agenda voor 0.95, dat heb ik nog nooit ergens gezien.
Sieraden en haar accessoires zijn ook te duur.
Wat idioot! Dat lijkt me juist heel nadelig voor een winkel, een uur eerder dan normaal sluiten. En dat terwijl de Blokker hier tegenwoordig elke dag tot 19.00 open is.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:55 schreef Dyre het volgende:
Ik fiets vanuit het werk naar huis langs een Hema en ik stop daar regelmatig om even iets te halen. Sinds kort is die Hema alleen om 5 uur al dicht? Nu staan er iedere dag als ik langsfiets verbaasde mensen voor de deur.
Is dat ook iets van het nieuwe beleid?
Zo lopen ze denk ik veel klanten mis die na het werk nog even komen winkelen.
weet ik nietquote:
Ja, gek is dat he?quote:Op zondag 3 januari 2016 06:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat idioot! Dat lijkt me juist heel nadelig voor een winkel, een uur eerder dan normaal sluiten. En dat terwijl de Blokker hier tegenwoordig elke dag tot 19.00 open is.
Welke Hema is dat overigens? Ik zie op de website zo snel alleen maar Hema's die om 18.00 sluiten en alleen op zaterdag om 17.00.
Ik zag daar gisteren (want weekmarkt en dus kaas van de Kaaskoning) een bord hangen 'HEMArkt. Zo enorm slecht.quote:Op zondag 3 januari 2016 10:07 schreef Dyre het volgende:
Het gaat om de Hema op de Woenselse Markt in Eindhoven. (waar je eigenlijk niet dood gevonden wil worden, maar het is de kortste route naar huis)
Dan is deze daar in veranderd. Pasgeleden, of het viel me pas gisteren opquote:Op zondag 3 januari 2016 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
Hemarkt bestaat al jaren, da's de Hema outlet
Daarom juist moeten ze uitkijken dat ze niet onder de lijn terecht komen, bij de Actions en aanverwanten.quote:Op zondag 3 januari 2016 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Mwah, erg high-end was de hema toch al niet
Doen ze expres omdat het een beproefde werkende methode is bij de Hema in Frankrijk. Je moet daar voor een blauwe tandenborstel naar het vak van de handdoeken in dezelfde kleur. Ze willen artikelen per kleur indelen. Halen ze meer omzet uit. Vast omdat de klanten moeten zoeken en ondertussen ook nog andere dingen zien die men misschien koopt maar niet van plan waren.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Even een kickje, ik was vanmiddag bij de Hema en verbaasde mij over het feit dat hoesjes voor mobiele telefoons niet gewoon op een geconcentreerde plek liggen.
Nee, die liggen verspreid over voor zover ik heb kunnen vinden drie plekken in de winkelhoezo logisch
Ik vind het echt een super stom conceptquote:Op zondag 3 januari 2016 16:43 schreef Mylene het volgende:
Doen ze expres omdat het een beproefde werkende methode is bij de Hema in Frankrijk. Je moet daar voor een blauwe tandenborstel naar het vak van de handdoeken in dezelfde kleur. Ze willen artikelen per kleur indelen. Halen ze meer omzet uit. Vast omdat de klanten moeten zoeken en ondertussen ook nog andere dingen zien die men misschien koopt maar niet van plan waren.
Ja dat viel mij ook al op laatst. Ik vind het een verwarrend concept, want als ik een tandenborstel wil kopen zit ik niet te wachten op een mobiel telefoonhoesje.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:43 schreef Mylene het volgende:
[..]
Doen ze expres omdat het een beproefde werkende methode is bij de Hema in Frankrijk. Je moet daar voor een blauwe tandenborstel naar het vak van de handdoeken in dezelfde kleur. Ze willen artikelen per kleur indelen. Halen ze meer omzet uit. Vast omdat de klanten moeten zoeken en ondertussen ook nog andere dingen zien die men misschien koopt maar niet van plan waren.
Sowieso, als een winkel het me te moeilijk maakt mijn spullen binnen een bepaalde tijd te vinden wandel ik linea recta naar buiten en koop ergens anders, desnoods betaal ik dan een euro meer, maar alles beter dan in zulke vervelende verkooptrucjes trappen.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het echt een super stom concept
Die zijn ook van uitstekende kwaliteit en geen kunstmatige stoffen erinquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
De onderbroeken mogen van mij wel goedkoper.
Precies! Hema is voor de simpele producten.Wanneer het van waarde is/je erop wil vertrouwen ga je naar een betere winkel. Action is tegenwoordig voor zulke producten het betere alternatief.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:01 schreef Zelfscanner het volgende:
Al het eten. Voor de rest zie je mij niet iets bij Hema kopen. Waarom? Omdat action het meestal ook heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |