Je hebt al een keer mogen lopen daar, al heb je niet echt goed opgelet op het uitzicht. Maar toch, je mag een checkmark zetten op je bucketlist hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 18:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
eigertrail is denk wel een stapje te ver buiten mijn comfortzone. Bij de jungfrau waren al wat stukjes die wat minder prettig voor mij waren.
Ik zei gewoon letterlijk hardop "WOW" en "Bwoh, wat mooi" bij het bekijken van het filmpje...quote:Op woensdag 30 september 2015 19:07 schreef GotC het volgende:
Ik hoorde Yur ook al iets mompelen over lopen van de 101 bij de Eiger door een filmpje. Was misschien hetzelfde filmpje
Het uitzicht is juist hetgene waar ik het meest bang voor ben.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Je hebt al een keer mogen lopen daar, al heb je niet echt goed opgelet op het uitzicht. Maar toch, je mag een checkmark zetten op je bucketlist hoor
[..]
Ik zei gewoon letterlijk hardop "WOW" en "Bwoh, wat mooi" bij het bekijken van het filmpje...
Full HD zie ik, even op groot scherm kijken dan maarquote:Op woensdag 30 september 2015 19:21 schreef GotC het volgende:
Nou, volgend jaar gezellig samen erheen![]()
Ga 'm zo even kijken. Enne, als je nog een half uurtje over hebt, dat filmpje van Gary op de Wonderland trail: Méér dan de moeite waard
Enjoyquote:Op woensdag 30 september 2015 19:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Full HD zie ik, even op groot scherm kijken dan maar
Nou ik zit te kijken, maar die Wonderlandtrail lijkt me echt helemaal niks hoor... bah daar wil je toch niet lopen...quote:Op woensdag 30 september 2015 19:55 schreef GotC het volgende:
[..]
EnjoyEn kijk daarna nog wat van de supertoffe filmpjes van Ginger Runner. Ik wil naar Amerika dankzij die vent
Hel op aarde he?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ik zit te kijken, maar die Wonderlandtrail lijkt me echt helemaal niks hoor... bah daar wil je toch niet lopen...
Tempting ... is in de schoolvakanties dus daar zou een vakantie omheen gepland kunnen worden. Dan zou ik uiteraard niet de 50/50 doen maar 50k max.quote:
Ik geloof dat Yur dan met je mee wilquote:Op woensdag 30 september 2015 20:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Tempting ... is in de schoolvakanties dus daar zou een vakantie omheen gepland kunnen worden. Dan zou ik uiteraard niet de 50/50 doen maar 50k max.
* ..-._---_-.- bookmarkt
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik geloof dat Yur dan met je mee wil
quote:Pacers are not allowed
Ik ga sowieso nog een keer naar Squamish, maar dit is natuurlijk een goede reden om de gezinsvakantie er aan te bestedenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht meer als crew
![]()
Enne, Fok!reisje naar Squamish dus maar?
Zo lang wachten nogquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:05 schreef Guard het volgende:
Dit is wel zo'n beetje wat ik in 2017 wil doen:
https://www.facebook.com/salomonrunning/posts/10156133472435346
Op bezoek bij een vriend in HK, en dan trailen daar
Ja volgend jaar eerst Brasilquote:
Ik zou zo met je meegaan, maar ik denk dat ik trailen misschien maar helemaal uit mijn hoofd moet zetten voor ik mijn enkelbanden een keer scheur.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:05 schreef Guard het volgende:
Dit is wel zo'n beetje wat ik in 2017 wil doen:
https://www.facebook.com/salomonrunning/posts/10156133472435346
Op bezoek bij een vriend in HK, en dan trailen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |