Ik zit ook regelmatig weg te kwijlen bij filmpjes. Het is moeilijk voor te stellen dat ik daar over 8,5 weken zelf loopquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:15 schreef Guard het volgende:
Bij de Bachalpsee op de Eigertrail
[ afbeelding ]
Ik ben verder helemaal niet jaloers hoor....
Volgend jaar doe ik die 51, zeker weten
Wanneer ongeveer weet ik nog niet. Niet voor augustus iig. Er zijn meerdere routes, dus ik zou zeggen: 2 dagen lekker lol maken daarquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:04 schreef Guard het volgende:
wat een kakwebsite![]()
Hoe lang is dat of hoeveel wou je dan gaan lopen en wanneer (ongeveer)?
dat zie ik zeker wel zitten jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Wanneer ongeveer weet ik nog niet. Niet voor augustus iig. Er zijn meerdere routes, dus ik zou zeggen: 2 dagen lekker lol maken daar
Ik wil ook!quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Wanneer ongeveer weet ik nog niet. Niet voor augustus iig. Er zijn meerdere routes, dus ik zou zeggen: 2 dagen lekker lol maken daar
En is 22e geeindigd!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:15 schreef Guard het volgende:
Huub loopt momenteel op een 23e plek op het WK: http://maxirace.livetrail.net/coureur.php?rech=1283
Het was een winactie op FB voor een startbewijs, met verblijf enzo...quote:Op maandag 1 juni 2015 15:00 schreef Jero_nimo het volgende:
Je had je ook nog echt ingeschreven ook? Geniaal! Wel jammer dat het niet is gelukt, gewoon een keer proberen, supermooie ervaring!
nu ben ik ook naar de N70 aan het kijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:03 schreef GotC het volgende:
Misschien inschrijven voor de 7km van de N70 trailrun... *denkt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |