verstandig!quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef YUR het volgende:
Klinkt tof, maar ik blijf bij mijn besluit om niets in te plannen na de Highland Fling
sow, even wat hoogtemeters makenquote:Op maandag 11 januari 2016 10:59 schreef Devv het volgende:
Ik heb mij zonder al teveel na te denken ingeschreven voor dit heftige loopje. We gaan zien hoe dat af gaat lopen.
[ afbeelding ]
Lijkt me inderdaad ook wel een keertje leuk...maar de kans bestaat dat we dan op vakantie zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 12:04 schreef Guard het volgende:
Inschrijving Veluwezoom Trail is open, ik doe de 33 km op zondag.
Mooie gebied daar
Daar kan mijn hoogtevrees niet zo goed tegenquote:Op maandag 11 januari 2016 10:59 schreef Devv het volgende:
Ik heb mij zonder al teveel na te denken ingeschreven voor dit heftige loopje. We gaan zien hoe dat af gaat lopen.
[ afbeelding ]
Zelfde gebied, dus ook die KZT zal ook wel genieten zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:31 schreef CaLeX het volgende:
Misschien dat ik me hiervoor in ga schrijven, de 21km dan
http://www.start2trailrun.nl/Welkom_KZT.html
Veluwe zoom trekt me ook wel, maar wil (nog) niet zo ver vooruit plannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:17 schreef Devv het volgende:
Oké, je moet je baan er waarschijnlijk voor opzeggen maar dan heb je ook wat.
http://katjastaartjes.nl/boeken/lopen-over-de-grens/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:17 schreef Devv het volgende:
Oké, je moet je baan er waarschijnlijk voor opzeggen maar dan heb je ook wat.
Oh, wat lijkt me dat geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Welke is dat devv? Dolomites Skyrace? Canazei is een tof dorpje, heb ik van de zomer ook nog een paar dagen gezeten. En fantastisch mooi rennen!quote:Op maandag 11 januari 2016 10:59 schreef Devv het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is Canazeiquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:43 schreef Frsh het volgende:
[..]
Welke is dat devv? Dolomites Skyrace? Canazei is een tof dorpje, heb ik van de zomer ook nog een paar dagen gezeten. En fantastisch mooi rennen!
Ja bizar...quote:Op maandag 7 maart 2016 08:55 schreef Guard het volgende:
De finishers van de Legend Trail 2016:
http://live.legendstrails.com/
250 km
Nee, jij?quote:Op maandag 7 maart 2016 09:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb je al plannen om een keer mee te doen?
Nee, dat soort ondernemingen is in de nabije toekomst zeker niet aan mij besteed. die 50 km range is voorlopig wel even goed.quote:
*Zucht...quote:Ik twijfel nog steeds over de afstand voor zaterdag
Als ik start bij de 75 kan ik altijd nog uitstappen op 50...dan kom je langs start/finishquote:Op maandag 7 maart 2016 09:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, dat soort ondernemingen is in de nabije toekomst zeker niet aan mij besteed. die 50 km range is voorlopig wel even goed.
[..]
*Zucht...
Make up your mind!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |