Vind dat ze dat apparaat maar knullig gebruiken eerlijk gezegdquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vind dat ze dat apparaat maar knullig gebruiken eerlijk gezegd
De eigenaar is zelf onrendabel. De panden 34 jaar lang laten verpauperen, en als de krakers en dan weer wat van maken en de buurt aantrekkelijk is, komen ze cashen met dure woningen en bedrijfspanden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
Een groot deel van de azijnpissers in dit topic is zelf waarschijnlijk ook gewoon onrendabel, maar goed.
Goed geregeld van de eigenaar dus.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De eigenaar is zelf onrendabel. De panden 34 jaar lang laten verpauperen, en als de krakers en dan weer wat van maken en de buurt aantrekkelijk is, komen ze cashen met dure woningen en bedrijfspanden.
Waar dan weer de diverse belastingen ed. over betaald worden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De eigenaar is zelf onrendabel. De panden 34 jaar lang laten verpauperen, en als de krakers en dan weer wat van maken en de buurt aantrekkelijk is, komen ze cashen met dure woningen en bedrijfspanden.
Die hadden ze net zo goed thuis kunnen latenquote:
Er zijn geen goedkope woningen in de binnenstad van Amsterdam !!quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is stil zitten en hand ophouden voor andermans geld. De eigenaar doet dus minder voor veel meer geld.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waar dan weer de diverse belastingen ed. over betaald worden.
Meer rendabel dan de huidige bewoners, gok ik zo.
Veel rendabeler kun je het volgens mij niet krijgen. Die eigenaar draagt over zijn inkomsten immers ook belasting af. (Hoop ik)quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is stil zitten en hand ophouden voor andermans geld. De eigenaar doet dus minder voor veel meer geld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |