ditquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:28 schreef hoenselman het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we alle kosten moeten verhalen op de krakers die daar gearresteerd worden. Hebben ze geen geld? Geen probleem gewoon korten op de uitkering.
Anders dwingen om te werken tot alle kosten zijn terug betaald.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:28 schreef hoenselman het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we alle kosten moeten verhalen op de krakers die daar gearresteerd worden. Hebben ze geen geld? Geen probleem gewoon korten op de uitkering.
Mits er sprake is van een uitkering, veel krakers schijnen illegaal in Nederland te verblijven.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:28 schreef hoenselman het volgende:
Als ze hier illegaal zijn dan moeten we ze gewoon het land uitzetten. Dit uiteraard na 1.5 jaar dwangarbeid. Daarnaast moet je die paupers toch gewoon harder kunnen aanpakken...quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mits er sprake is van een uitkering, veel krakers schijnen illegaal in Nederland te verblijven.
Maar dan hebben we altijd nog andere opties, zoals dwangarbeid.
Laat ze maar een jaartje onkruid schoffelen langs de A28. In een rose tutu.
Harder aan kunnen pakken dan wat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:33 schreef hoenselman het volgende:
[..]
Als ze hier illegaal zijn dan moeten we ze gewoon het land uitzetten. Dit uiteraard na 1.5 jaar dwangarbeid. Daarnaast moet je die paupers toch gewoon harder kunnen aanpakken...
Simpel, zij kiezen ervoor zich te gedragen als beesten, daarmee vind ik dan ook dat we ze mogen behandelen. In mijn optiek mogen ze die lui rustig het pand uitslaan, zo de arrestanten bus in. Daarnaast vind ik vuurwerk gooien naar de politie en dergelijke een dermate misdrijf dat we ze rustig kunnen laten prikken en ze daarna mooi het land kunnen uitflikkeren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Harder aan kunnen pakken dan wat?
Waarschijnlijk heeft die daarvoor zo'n andere onrendabe ingehuurd, een fiscalist die met zijn door de staat betaalde opleiding gaat zorgen die die eigenaar in maatschappelijk opzicht zo onrendabel mogelijk is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veel rendabeler kun je het volgens mij niet krijgen. Die eigenaar draagt over zijn inkomsten immers ook belasting af. (Hoop ik)
Dat is vaak heel lucratief, omdat het dan allemaal plat gaat en er een groot project ontwikkeld wordt. De prijzen stijgen toch wel, niet omdat die eigenaar iets doet en waarde toevoegt, maar omdat de bewoners van de stad, waaronder krakers, het een plek maken waar mensen graag woon of werkruimte willen hebben. Wie parasiteert er dan op wie?quote:Maar eerst complete straten laten verpauperen, vind ik ook geen goede zaak.
Ik vermoed dat er op dit moment andere krakers in het pand zitten dan die er eerst zaten, die wilde er iets van maken. Er zitten nu gewoon raddraaiers in, maar nogmaals ik vermoedt dat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die daarvoor zo'n andere onrendabe ingehuurd, een fiscalist die met zijn door de staat betaalde opleiding gaat zorgen die die eigenaar in maatschappelijk opzicht zo onrendabel mogelijk is.
[..]
Dat is vaak heel lucratief, omdat het dan allemaal plat gaat en er een groot project ontwikkeld wordt. De prijzen stijgen toch wel, niet omdat die eigenaar iets doet en waarde toevoegt, maar omdat de bewoners van de stad, waaronder krakers, het een plek maken waar mensen graag woon of werkruimte willen hebben. Wie parasiteert er dan op wie?
Juist vermoeden:quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er op dit moment andere krakers in het pand zitten dan die er eerst zaten, die wilde er iets van maken. Er zitten nu gewoon raddraaiers in, maar nogmaals ik vermoedt dat.
Zo werkt het in de praktijk meestal wel, inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarschijnlijk heeft die daarvoor zo'n andere onrendabe ingehuurd, een fiscalist die met zijn door de staat betaalde opleiding gaat zorgen die die eigenaar in maatschappelijk opzicht zo onrendabel mogelijk is.
Hier ben ik het wel met je eens, het is niet nodig om buurten te laten verpauperen om toch wat te verdienen. Helaas gebruiken sommigen dit wel als verdienmodel.quote:Dat is vaak heel lucratief, omdat het dan allemaal plat gaat en er een groot project ontwikkeld wordt. De prijzen stijgen toch wel, niet omdat die eigenaar iets doet en waarde toevoegt, maar omdat de bewoners van de stad, waaronder krakers, het een plek maken waar mensen graag woon of werkruimte willen hebben. Wie parasiteert er dan op wie?
quote:
twitter:AT5 twitterde op woensdag 25-03-2015 om 16:48:18We zijn even weg bij de Spuistraat voor het AT5 Nieuws en ons misdaadprogramma Bureau020, maar zijn zo weer terug http://t.co/l4hHDHhDKK reageer retweet
gelukkig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:AT5 twitterde op woensdag 25-03-2015 om 16:48:18We zijn even weg bij de Spuistraat voor het AT5 Nieuws en ons misdaadprogramma Bureau020, maar zijn zo weer terug http://t.co/l4hHDHhDKK reageer retweet
Thnx voor de link.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:47 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Juist vermoeden:
http://www.at5.nl/video/111351
Die krakers gaan echt te verquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:53 schreef StephanL het volgende:
Dat dit kan in amsterdam. Een homo mishandeld
Insert Villagepeoplecop.gifquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Police brutality waarschijnlijk
Lekker scharen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Toch nog even Ellie gezien in haar streeppakje.
Zou ze dat ook voor haar vriendin dragen?
Oh jee dan zou de politie het wel heel druk krijgen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:59 schreef StephanL het volgende:
Dat is Mo!![]()
Kom op met dat spektakel weer.
Liquideren van Peter R
picsquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:01 schreef StephanL het volgende:
Die kraker in die rolstoel![]()
[..]
Lekker scharen.
En wel een heel groot shoveltje.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:06 schreef StephanL het volgende:
Liander heeft ook een shovel er bij gehaald
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |