quote:In Amsterdam hebben krakers barricades in brand gestoken op de Spuistraat. Ze protesteren tegen de geplande sloop van het gekraakte Slangenpand.
De politie bekijkt nog of er wordt ingegrepen. "Het vuur moet in ieder geval worden geblust", zegt een woordvoerder.
Het Slangenpand werd afgelopen weekend ontruimd, omdat een woningbouwvereniging het wil slopen. Er zijn nieuwe woningen en bedrijfspanden gepland.
De krakers drongen gisteravond opnieuw het gebouw binnen. Ze willen dat het Slangenpand, dat al meer dan dertig jaar wordt gebruikt door kunstenaars en krakers, blijft bestaan.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:59 schreef Houtenbeen het volgende:
NWS / Kraakpand ontruimd in Amsterdam-Oost
Begrijp ik ook niet, gewoon de cirkelzaag er in ja tochquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:58 schreef LazyDave het volgende:
Waarom kan de politie er trouwens gewoon niet aan de onderkant erin? Is dat helemaal gebarricadeerd?
Duurt langquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:00 schreef vigen98 het volgende:
Wat zullen die agenten in die container denken?
Inderdaad hehehehequote:Op woensdag 25 maart 2015 15:06 schreef tralalala het volgende:
Waterkanonbediener lijkt mij wel een leuk baantje.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:06 schreef tralalala het volgende:
Waterkanonbediener lijkt mij wel een leuk baantje.
Haha ja, maar dit verwacht je toch niet van tevorenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom kopen die krakers niet zo'n ding?
[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.dumpstore.nl%2Fimages%2Fdumpfoto%2F27783.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
Achter een kabel haken en dan met 3 man trekken, en die agenten komen er kotsend uit.
Was in Amsterdam-Oost ook al eerder dit jaar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:07 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Haha ja, maar dit verwacht je toch niet van tevoren
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Heeft zelfs blauwe zwaailichten :p
Dan zou ik het pand gelijk slopen met het tuig er nog inquote:
Te duur.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan zou ik het pand gelijk slopen met het tuig er nog in
Oja niet aan gedachtquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Te duur.
Dan moet het puin gedesinfecteerd worden voor het weg kan.
Je zou bijna denken dat ze niks anders te doen hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:14 schreef LazyDave het volgende:
Die krakers hebben er echt werk van gemaakt zeg.
De hele dag alquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:15 schreef StephanL het volgende:
Hoe lang ze al niet bezig zijn met de ontruiming
Mooi stukje huisvlijt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:15 schreef PowerPants het volgende:
Mooi zo een stormram attachment voor zo een shovel.
Een mobiele telekraan kost al een paar 100 per uurquote:
Ons belastinggeld idd...quote:
En wat denk je van al die ME'ersquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Een mobiele telekraan kost al een paar 100 per uur
Ook nog eensquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En wat denk je van al die ME'ers
Je zou maar net toerist zijn in Amsterdamquote:
Kale kip..quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:21 schreef LazyDave het volgende:
Alle kosten worden uiteraard verhaald op de krakers lijkt mij, net zoals is gebeurd bij die Feyenoord supporters.
Zit een agent in zag ik vanochtend. Is ook echt van de politie dat ding.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:22 schreef PowerPants het volgende:
Vraag me af of er een agent in de shovel zit of dat het gevorderd word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |