Ja, met wat zal het zijn.. 22inch touchscreens ofso van Dell, werkte wel goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat gaat nu via computers enzo toch?
Nee man, je moet het in een steen kerven, en als je klaar bent dan tyf je die gewoon naar voren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat gaat nu via computers enzo toch?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee man, je moet het in een steen kerven, en als je klaar bent dan tyf je die gewoon naar voren.
Headshotquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee man, je moet het in een steen kerven, en als je klaar bent dan tyf je die gewoon naar voren.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het is hier nog droog.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ah de regen klettert op mijn dakraam
Mag van mij wel gaan storten, heerlijk is datquote:
Eens. Zolang je niet op de fiets zit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mag van mij wel gaan storten, heerlijk is dat
Ikstem op Yolanthe of .. die uit de politiek iets met een K dacht ik.. zij is knap Dipakquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:50 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)e-k3-wil-ook-moslima
Indien waar:
Dit ook jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens. Zolang je niet op de fiets zit.
En dan gewoon haren laten blonderen, en dan nog een brunette en redhead zoekenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ikstem op Yolanthe of .. die uit de politiek iets met een K dacht ik.. zij is knap Dipak
Die heb ik niet, dus dat zal lastig worden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit ook ja
Of met de hont moet lopen
De eenten wel want die hebben dan extra waterquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus dat zal lastig worden.
Ook als je de eendjes gaat voeren, ben je niet blij.
Ja maar straks raken ze in de war. w0w0w allemaal water kwak. w0w0w0w kwak ik zwem op gras wat is deze. kwak kwak. ik ben helemaal in de war duckie g. kwak *vliegt tegen een boom*quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De eenten wel want die hebben dan extra water
misschien iets voor CKripquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:50 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)e-k3-wil-ook-moslima
Indien waar:
Nee man die eenden zijn fucking slim broeder.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja maar straks raken ze in de war. w0w0w allemaal water kwak. w0w0w0w kwak ik zwem op gras wat is deze. kwak kwak. ik ben helemaal in de war duckie g. kwak *vliegt tegen een boom*
je moet verder denken brah
quote:
Niet allemaal, kijk maar naar Donald.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee man die eenden zijn fucking slim broeder.
Sommige geven zelfs advies enzo
zou een kind ter wereld brengen zodat ik als pappa ongegeneerd mee kan naar alle optredensquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Zou naar concert gaan. Backstage alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |