abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2015 @ 07:28:34 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_151045790
Slaap voor Zoë *O* heerlijk!

Weinig slaap voor krijgertje ;( :*

Beterschap voor je meisje GM!
disclaimer
  donderdag 26 maart 2015 @ 07:31:35 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_151045828
De trend van elk uur jammeren zette godzijdank niet door. Was er wel huiverig voor na jammers om 20:30 en 22:00 maar daarna is ze nog maar 1 keer wakker geworden *O*
En zeurpoes heeft inmiddels een kattenluik, die ze nog snapt ook, dus ook geen kattengejank meer midden in de nacht *O*
disclaimer
pi_151045896
Tandjes niet aan gedacht.. Honger was het ook niet echt, maar na een paar slokken was ze wel weer een uurtje stil :+ heb wel vaker het vermoeden dat ze tandjes krijgt, rode wangen, zure luiers, dat gekauw overal op.. Maar zie en voel nog steeds niks!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 maart 2015 @ 07:44:24 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151045944
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef Fazzoletti het volgende:
Djmo, hij wordt vanzelf wel wakker als hij honger heeft toch?
Hij kwam om een uur of 1 voor een paar slokken, en om een uur of vier, daarna nog een voeding om zes uur. Wat mij opvalt is dat Michael steeds maar een paar minuten drinkt voor mijn gevoel en dan (al) verzadigd lijkt. Nou weet ik wel dat sommige kinderen daar prima op groeien, maar als ik het contrast met Geert vergelijk; die had altijd minimaal een half uur nodig om vol te zitten .. en dan maakt het mij toch weer onzeker dat Michael met zo kort genoeg neemt.

Wat me trouwens gelijk bij de vraag brengt: hij was net aan het sputteren in de box, maar hij heeft nu zijn duim gevonden ( O+ ) dat betekent toch dat het gewoon zuigbehoefte is en geen honger??

krijgertje :* voor de gebroken nacht

voor de rest niks onthouden #geheugenvaneengestampteaardappel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_151045967
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 07:38 schreef krijgerrtje het volgende:
Tandjes niet aan gedacht.. Honger was het ook niet echt, maar na een paar slokken was ze wel weer een uurtje stil :+ heb wel vaker het vermoeden dat ze tandjes krijgt, rode wangen, zure luiers, dat gekauw overal op.. Maar zie en voel nog steeds niks!
S.ophie heeft er heel erg last van. Laatst veel huilen maar zie ook nog geen tandje. Toch maar paracetamol gegeven en dentidox gekocht. Helpt tot nu toe wel. En zo'n koel-kauwding. Geeft ook wel verlichting.

Wat fijn SQ!

Lijkt me wel DJMO. Bij honger nemen ze hier in ieder geval geen genoegen met speen /duim.
pi_151045977
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 07:38 schreef krijgerrtje het volgende:
Rot van je nacht :*
Hier zag ik pas wat een dag voor de tandjes daadwerkelijk doorkwamen. Ineens waren daar witte puntjes.

Slaap voor Zoë! *O*

En voor SQ *O*

Beterschap voor je meisje GM :*

Ondeugd is het Fazz O+

[ Bericht 5% gewijzigd door Skittles op 26-03-2015 08:17:00 ]
pi_151046019
Zo'n bijtring, gooien jullie die in de vriezer?
Toen ze vorige keer last had van dr tandjes heb ik 'm in de koelkast gelegd omdat dat op de verpakking stond. Ik vind alleen dat ze op die manier helemaal niet zo koud worden en ze zijn binnen een paar minuten weer kamertemperatuur. Ze had er m.i. helemaal niets aan.
pi_151046043
Skittles ze mogen volgens mij niet in de vriezer. Ik heb ook altijd het idee gehad dat het niets hielp. Ik liet ze op een komkommer uit de koelkast knabbelen, dat vonden ze nog lekker ook. Die wordt natuurlijk ook wel warm, maar ze vonden het aantrekkelijker dan de bijtringen. :D

Zoë wat fijn dat het slapen zo goed gaat. Ik hoop dat je een beetje bij kunt komen nu. :*
pi_151046097
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 07:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Skittles ze mogen volgens mij niet in de vriezer. Ik heb ook altijd het idee gehad dat het niets hielp. Ik liet ze op een komkommer uit de koelkast knabbelen, dat vonden ze nog lekker ook. Die wordt natuurlijk ook wel warm, maar ze vonden het aantrekkelijker dan de bijtringen. :D

Zoë wat fijn dat het slapen zo goed gaat. Ik hoop dat je een beetje bij kunt komen nu. :*
Mogen ze volgens de verpakking inderdaad niet. Iedereen die ik erover sprak vond het maar raar dat ik het in de koelkast deed ipv de vriezer. Daarom dacht ik dat ik me misschien teveel aan de instructies hield terwijl dat niet nodig is :P

Goede tip van de komkommer!
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:05:19 #160
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_151046130
Slaap voor zoë *O*

Lief hè zo een klein mannetje die op zijn duim zuigt DJMO O+

En beterschap voor gm
pi_151046218
Slaap voor Zoe en SQ *O*
Wat fijn dat je kat het ook snapt zeg!

Krijgerrrr :*
meneer fazz ^O^ zo hoort het.

Hier blijft de trend doorzetten. W slaapt klokjerond en ik ben de halve nacht wakker :')... nouja, nu onderweg naar een allejezusvroege repetitie, dus.. we gaan het zien :')
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:20:08 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_151046296
Volgens mij kunnen ze kapot in de vriezer Skittles. En het is ook té koud voor zo'n babymondje denk ik.
disclaimer
pi_151046344
Ik zit in de auto op de parkeerplaats bij school en ik heb geen zin om naar binnen te gaan :@

*raapt moed bij elkaar*

Ik ben echt niet gewend dat klassen me STOM vinden. Het is niet mijn doel om vriendjes te zijn met leerlingen, maar ik functioneerde altijd goed omdat ik een goede band had met klassen doorgaans. En nu zijn er gewoon klassen en groepjes leerlingen die echt de schurft aan me hebben, lelijk doen (grote monden, uitlachen) en ik lijk niet in staat om adequaat te reageren ofzo. Bah.

Als ik t zo lees denk ik: stuur de lastpakken eruit. Maar als ik voor de groep sta dan wint de twijfel, ben ik net te laat, en dat voelen ze gewoon aan...

(Ik was zo zwlfverzekerd toen ik weer ging werken en t gaat kut. En DaD was bang dat ze t niet meer kon en die gaat supergoed volgens mij. Oh irony.)
Kwak
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:27:23 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_151046371
Aw kwak :* dat lijkt me zo moeilijk aan onderwijs. Ik merk dat ik nog steeds nerveus word van groepen pubers, omdat alle slechte herinneringen dan weer naar boven komen :@ alsof je zelf acuut weer 15 bent.
maar het zijn maar pubersukkels uiteindelijk. En het schooljaar duurt niet meer zo heel lang. :*
disclaimer
pi_151046380
Hoera voor de slaap Zoë en SQ *O*

Beterschap GM

Sterkte vandaag Krijgertje

Vandaag een jaar geleden moest ik mij om 8 uur melden op de afdeling verloskunde O+
pi_151046402
Kwak wat vervelend.
Snap dat je zo met tegenzin naar je werk gaat -O-
:*
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:30:43 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_151046408
Is jouw meisje jarig butter??
disclaimer
pi_151046434
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:28 schreef Butterflower het volgende:
Hoera voor de slaap Zoë en SQ *O*

Beterschap GM

Sterkte vandaag Krijgertje

Vandaag een jaar geleden moest ik mij om 8 uur melden op de afdeling verloskunde O+
+1 op alles :D

We hebben Stip net met traktatie en al afgezet bij het kdv. Z'n eerste feestje en wij zijn er niet bij :')
pi_151046475
Kwak :*
pi_151046487
Ah naar Kwak :* Is er iets voorgevallen of is het vanaf het moment van je terugkeer al hun houding geweest? Hoe dan ook, lijkt me heel moeilijk om daar mee om te gaan :{

Wat goed van de nachten Zoe!

Beterschap GM met je zieke Sje :*

Krijgertje -O- wat een prutnacht, sterkte vandaag!

Butter & Dot :o zijn jullie mini's vandaag jarig?
pi_151046592
Nee, morgen :) Mijn bevalling begon pas rond 8 uur s avonds en Stip is om half 8 s ochtends geboren.

Kwak, lees het nu pas, maar kan me idd voorstellen dat je zo niet zo lekker gaat werken :{ Zijn het allemaal nieuwe leerlingen? Misschien gaat het na de zomer weer beter als je ze vanaf het begin van het jaar hebt?
pi_151046660
+1 voor de komkommertip Skittles! O heeft er veel aan gehad. En is ook nog eens heel mild qua bijvoeding :) En verder van die "harde" siliconen bijtingen. Dees doe het hier goed. Geven een klein beetje mee, mara zijn wel stug.

Oh kwak, dat lijkt me zo lastig! Ik merk het met die 6-jarigen van mij al, als je er niet bovenop zit, ben je net te laat, is de situatie veranderd en lopen ze zo met je weg. Dat lijkt me met pubers nog eens 10x lastiger. Als ik me herinner hoe ons vriendelijk vwo-klasje de leraren soms al aan het zweten kregen... bah. Succes!

En hoera voor betere nachten! Ik sluit me aan in het rijtje. Voel me stukken beter na 2 goede nachten.
En beterschap voor Saartje GM! Verder ook alles goed? Het was even zo stil van jouw kant?

Ik zou vandaag een lange wandeling gaan maken met 3 vriendinnen met beebies. Maar er is vannacht 20 cm sneeuw gevallen. Zo. Niet. Tof. Vrolijk kerstfeest, vrinden >:O
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:58:57 #173
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151046881
Oh, pff, Kwak, ik krijg accuut een naar buikgevoel van je post. Ik kan het me zó goed voorstellen terwijl ik een totaal andere baan heb... Elk tikkeltje onzekerheid pikken ze feilloos op op die leeftijd. Zet 'm op :*

Beterschap voor Saar! Koorts is niet tof.

Hoera voor betere nachten, hier ook 1! Ze sliep van 21:00 tot 03:00 en daarna door tot 07:00 *O*. En gister overdag ging het ook al goed. Einde sprongetje?!

Sneeuw Room :o! Die hebben jullie wel genoeg gezien afgelopen winter denk ik?

Bijna jarige baby's O+
pi_151047004
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:24 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben echt niet gewend dat klassen me STOM vinden. Het is niet mijn doel om vriendjes te zijn met leerlingen, maar ik functioneerde altijd goed omdat ik een goede band had met klassen doorgaans. En nu zijn er gewoon klassen en groepjes leerlingen die echt de schurft aan me hebben, lelijk doen (grote monden, uitlachen) en ik lijk niet in staat om adequaat te reageren ofzo. Bah.
Wat balen. Zo middenin het jaar weer beginnen, is ook gewoon lastig.

Schurft hebben... ik zou eerder denken dat ze je aan het uittesten zijn of dat ze gewoon geen zin hebben in les en lekker willen klooien. Betekent niet dat ze iets tegen jou hebben. Probeer het echt niet als iets persoonlijks te zien.

Voor mijzelf weet ik altijd dat het 'foute boel' is als ik zo'n moment heb zoals jij nu: dat je weet dat je een bepaalde klas hebt en dan denkt: bah. Ik heb dit jaar ook 1 klas waar het niet helemaal lekker loopt en nu heb ik ook mijn regime aangepast en pak ik een groepje leerlingen aan. Dat had ik eerder moeten doen, maar zoals jij ook schrijft: ik ben het (zeker op mijn huidige school) niet meer gewend om het zo te moeten doen. Maar ik heb de afgelopen week twee leerlingen eruit gestuurd. En het werkt. Ze hebben grenzen nodig. Bedenk even een plan en praat er op school over. Je kunt het hoor. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_151047080
Morgen jarig!
Ik kreeg vandaag een ballon en de volgende ochtend werden mijn vliezen gebroken.
Ze is uiteindelijk pas om 22.12 geboren :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')