Hij kwam om een uur of 1 voor een paar slokken, en om een uur of vier, daarna nog een voeding om zes uur. Wat mij opvalt is dat Michael steeds maar een paar minuten drinkt voor mijn gevoel en dan (al) verzadigd lijkt. Nou weet ik wel dat sommige kinderen daar prima op groeien, maar als ik het contrast met Geert vergelijk; die had altijd minimaal een half uur nodig om vol te zitten .. en dan maakt het mij toch weer onzeker dat Michael met zo kort genoeg neemt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef Fazzoletti het volgende:
Djmo, hij wordt vanzelf wel wakker als hij honger heeft toch?
S.ophie heeft er heel erg last van. Laatst veel huilen maar zie ook nog geen tandje. Toch maar paracetamol gegeven en dentidox gekocht. Helpt tot nu toe wel. En zo'n koel-kauwding. Geeft ook wel verlichting.quote:Op donderdag 26 maart 2015 07:38 schreef krijgerrtje het volgende:
Tandjes niet aan gedacht.. Honger was het ook niet echt, maar na een paar slokken was ze wel weer een uurtje stilheb wel vaker het vermoeden dat ze tandjes krijgt, rode wangen, zure luiers, dat gekauw overal op.. Maar zie en voel nog steeds niks!
Rot van je nachtquote:Op donderdag 26 maart 2015 07:38 schreef krijgerrtje het volgende:
Tandjes niet aan gedacht.. Honger was het ook niet echt, maar na een paar slokken was ze wel weer een uurtje stilheb wel vaker het vermoeden dat ze tandjes krijgt, rode wangen, zure luiers, dat gekauw overal op.. Maar zie en voel nog steeds niks!
Mogen ze volgens de verpakking inderdaad niet. Iedereen die ik erover sprak vond het maar raar dat ik het in de koelkast deed ipv de vriezer. Daarom dacht ik dat ik me misschien teveel aan de instructies hield terwijl dat niet nodig isquote:Op donderdag 26 maart 2015 07:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Skittles ze mogen volgens mij niet in de vriezer. Ik heb ook altijd het idee gehad dat het niets hielp. Ik liet ze op een komkommer uit de koelkast knabbelen, dat vonden ze nog lekker ook. Die wordt natuurlijk ook wel warm, maar ze vonden het aantrekkelijker dan de bijtringen.![]()
Zoë wat fijn dat het slapen zo goed gaat. Ik hoop dat je een beetje bij kunt komen nu.
+1 op allesquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:28 schreef Butterflower het volgende:
Hoera voor de slaap Zoë en SQ![]()
Beterschap GM
Sterkte vandaag Krijgertje
Vandaag een jaar geleden moest ik mij om 8 uur melden op de afdeling verloskunde
Wat balen. Zo middenin het jaar weer beginnen, is ook gewoon lastig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:24 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben echt niet gewend dat klassen me STOM vinden. Het is niet mijn doel om vriendjes te zijn met leerlingen, maar ik functioneerde altijd goed omdat ik een goede band had met klassen doorgaans. En nu zijn er gewoon klassen en groepjes leerlingen die echt de schurft aan me hebben, lelijk doen (grote monden, uitlachen) en ik lijk niet in staat om adequaat te reageren ofzo. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |