SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2015 12:17:24 ]
Mwah normaal hebben we de laatste voeding rond half elf en dan komt hij tussen 12 en 6 ergens nog twee keer. Maar ik heb geen werk en hoef niet zo scherp te zijn als jullie. Weet niet of ik het anders zou trekken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Chanty, fijn dat je zo veel hebt kunnen slapen! En als dit een goede nacht was voor je, dan houd ik vanaf nu mijn mond over de nachten hier. Dat je dat volhoudt al die tijd- redpecy redpect tespect redpect respect!
Klein kuttig toetsenbordje op de eifoon
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Filmpje erbij (Sorry, lang, weet niet hoe ik moet editten op joetjoep. Nieuw geluid op 2:10)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soof slaapt inmiddels al op haar eigen kamer! Die grenst aan de onze, maar als ik slaap hoor ik haar pas wanneer ze huilt, dus de nachtrust was al veel beter geworden!quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:30 schreef Zoë23 het volgende:
Krijgerrtje
Wat fazz zegt is wel een goede.
Ik heb boven alle deuren dicht anders hoor ik elk geluidje vd baby's en slaap ik niet. Blijkt () dat ik ze soms te snel heb gepakt. Ze vallen namelijk wel weer in slaap als je ze eventjes laat mompelen (ik laat ze niet huilen). S.ophie kletst ook weleens snachts. Die laat ik lekker en dan valt ze zelf weer in slaap.
Herken het wel van bv hoor. S.ara kreeg ook snel de borst. Er zijn andere opties en dan kan je man ook helpen. Je kindje is gewend aan troost van jou maar het zou fijn zijn voor je als papa ook leert zn baby snachts te troosten
Man heeft S.ara snachts nooit kunnen troosten ik gaf altijd de borst dus lieten we t op een gegeven moment maar zo.
..het is alleen met bijna 3jr nog steeds alleen mama snachts.dat doen we nu anders zegmaar
Nietjesquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:57 schreef Cholula het volgende:
Ik probeer iedere keer aan te haken hier, maar het lukt gewoon niet.
Fijn dat het beter gaat met J, Cactus.
Frits doet het super, hij drinkt goed, komt netjes aan en is gewoon echt heel gaaf. Hij is leuker, mooier en awesomer dan ik me ooit had kunnen voorstellen.
De eerste nacht thuis had een moeilijke start. In mijn slaap schoot ik op Frits af omdat hij honger had, ik eindigde huilend bij hem omdat ik me niet meer kon bewegen van de pijn. De rest van de nacht heeft mijn man hem bij me gelegd.
Ow en de slappe lach hebben met nietjes in mijn buik eindigde in een huilbui omdat het zo fucking veel pijn doet.![]()
![]()
Ik had nog voor twee of drie dagen 1 naproxen per dag. Daarna gewoon paracetamol. Die heb ik zelf al vrij snel afgebouwd. Na de kraamweek nam ik alleen nog paracetamol voor t slapengaan omdat ik dan nog wel eens teveel bewoog en dan wakker werd van pijn. Maar na een paar dagen ook niet meer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:07 schreef Cholula het volgende:
Kwak heb jij, toen je thuis kwam na je KS, nog pijnstilling gehad eigenlijk?
We hebben B vandaag gewogen, 12 kiloquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Ach. Ze weegt 7 kilo, dus het kan nog.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:10 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
We hebben B vandaag gewogen, 12 kilo.. Dus dan doe je dat inderdaad iets minder graag
Huh, ja dat! Mijn oudste ook tegen de 13.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]! Mijn 2,5 jarige weegt 13 kg
. Wat een beer zeg!
Beterschap voor L JM!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2015 20:22:38 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |